Rafael Nadal ambasadorem marki Hilfiger
Rafael Nadal ma 28 lat. Nieprzerwanie od roku 2003 zaliczany jest do piątki najlepszych tenisistów świata i uważany za jednego z najwybitniejszych zawodników w historii tenisa. W wieku 24 lat został najmłodszym tenisistą, który osiągnął Wielkiego Szlema
18.12.2014 | aktual.: 19.12.2014 11:37
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Rafael Nadal ma 28 lat. Nieprzerwanie od roku 2003 zaliczany jest do piątki najlepszych tenisistów świata i uważany za jednego z najwybitniejszych zawodników w historii tenisa. W wieku 24 lat został najmłodszym tenisistą, który osiągnął Wielkiego Szlema.
Na jesieni 2015 roku Nadal zostanie globalnym ambasadorem linii Tommy Hilfiger „Underwear” oraz Tommy Hilfiger „Tailored”. Obydwie linie są dostępne w sklepach Tommy Hilfigera na całym świecie oraz w sklepie internetowym tommy.com.
- Rafael Nadal już od dłuższego czasu jest bliskim przyjacielem i fanem naszej marki, a jego oddanie i pasja dla sportu, który uprawia, są dla mnie ciągłą inspiracją - powiedział Tommy Hilfiger.- Ta wyjątkowa współpraca pozwala, by jeden z najlepszych sportowców tego pokolenia stał się częścią rodziny „Tommy”. Rafael uosabia lekkość stylu charakterystycznego dla naszej marki – jest pewny siebie, zabawny i „cool”.
Zdjęcia dla kampanii zostaną wykonane na początku roku 2015 w Hiszpanii i zostaną zaprezentowane m.in. w prasie oraz w internecie jesienią 2015 roku. Nadal weźmie udział w wydarzeniach promujących współpracę w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji.
- Zawsze podobało mi się wzornictwo Tommy Hilfigera, które jest uosobieniem „amerykańskości”, a do tego jest eleganckie i zarazem wygodne. Bardzo się cieszę ze współpracy z marką - powiedział Rafael Nadal, zwycięzca czternastu turniejów wielkoszlemowych.
Jesienna linia Tommy Hilfiger „Tailored” to przede wszystkim wyrazista sylwetka, współczesne wzornictwo oraz bogate tekstury materiałów.