Rafael Nadal ambasadorem marki Hilfiger
Rafael Nadal ma 28 lat. Nieprzerwanie od roku 2003 zaliczany jest do piątki najlepszych tenisistów świata i uważany za jednego z najwybitniejszych zawodników w historii tenisa. W wieku 24 lat został najmłodszym tenisistą, który osiągnął Wielkiego Szlema
18.12.2014 | aktual.: 19.12.2014 11:37
Rafael Nadal ma 28 lat. Nieprzerwanie od roku 2003 zaliczany jest do piątki najlepszych tenisistów świata i uważany za jednego z najwybitniejszych zawodników w historii tenisa. W wieku 24 lat został najmłodszym tenisistą, który osiągnął Wielkiego Szlema.
Na jesieni 2015 roku Nadal zostanie globalnym ambasadorem linii Tommy Hilfiger „Underwear” oraz Tommy Hilfiger „Tailored”. Obydwie linie są dostępne w sklepach Tommy Hilfigera na całym świecie oraz w sklepie internetowym tommy.com.
- Rafael Nadal już od dłuższego czasu jest bliskim przyjacielem i fanem naszej marki, a jego oddanie i pasja dla sportu, który uprawia, są dla mnie ciągłą inspiracją - powiedział Tommy Hilfiger.- Ta wyjątkowa współpraca pozwala, by jeden z najlepszych sportowców tego pokolenia stał się częścią rodziny „Tommy”. Rafael uosabia lekkość stylu charakterystycznego dla naszej marki – jest pewny siebie, zabawny i „cool”.
Zdjęcia dla kampanii zostaną wykonane na początku roku 2015 w Hiszpanii i zostaną zaprezentowane m.in. w prasie oraz w internecie jesienią 2015 roku. Nadal weźmie udział w wydarzeniach promujących współpracę w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji.
- Zawsze podobało mi się wzornictwo Tommy Hilfigera, które jest uosobieniem „amerykańskości”, a do tego jest eleganckie i zarazem wygodne. Bardzo się cieszę ze współpracy z marką - powiedział Rafael Nadal, zwycięzca czternastu turniejów wielkoszlemowych.
Jesienna linia Tommy Hilfiger „Tailored” to przede wszystkim wyrazista sylwetka, współczesne wzornictwo oraz bogate tekstury materiałów.