Rihanna buduje modowe imperium
Na swoim koncie ma już kapsułową kolekcję dla brytyjskiej sieciówki River Island oraz własną linię kosmetyków M.A.C. W 2014 roku Stowarzyszenie Amerykańskich Projektantów (CFDA) przyznało jej nagrodę Ikony Stylu, a słynny francuski dom mody Dior nie tak dawno ogłosił ją swoją ambasadorką.
Na swoim koncie ma już kapsułową kolekcję dla brytyjskiej sieciówki River Island oraz własną linię kosmetyków M.A.C. W 2014 roku Stowarzyszenie Amerykańskich Projektantów (CFDA) przyznało jej nagrodę Ikony Stylu, a słynny francuski dom mody Dior nie tak dawno ogłosił ją swoją ambasadorką.
Obecnie, świat obiegła informacja o kolejnych modowych planach barbadoskiej piosenkarki, a dokładnie pomyśle na stworzenie własnej autorskiej marki. Jak donosi brytyjskie wydanie magazynu Grazia, marka $CHOOL KIlls została zarejestrowana 11 maja w Nowym Jorku w kategoriach: galanteria skórzana i odzież.
"$CHOOL KIlls będzie linią akcesoriów - od toreb na ramię po kopertówki, a kolejnym krokiem w rozwoju marki będą ubrania" - pisze Grazia.
"Kolekcja Rihanny dla River Island odniosła ogromny sukces, dlatego piosenkarka nie zamierza ograniczać się tylko do muzyki i koncertowania przez resztę swojego życia. Nadal będzie wydawać albumy i single, jednak zamierza poszerzyć swoją działalność o takie obszary jak moda" - cytuje magazyn.
Czy nowa marka Rihanny odniesie sukces w branży mody? Poczekamy, zobaczymy. Mamy jednak nadzieję, że wiodącą inspiracją w tworzeniu linii nie okażą się jej ostatnie stylizacje.