Różowa siła KEVIN.MURPHY
Coroczna kampania KEVIN.MURPHY – Różowa Siła w październiku będzie miała swoją kolejną odsłonę. Tym razem pod hasłem Jesteś silniejsza, niż myślisz marka będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet wspierając walkę z rakiem piersi, który jest jednym z najczęściej występujących nowotworów. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych, marka będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, a także uczyć jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości. Kampania ma na celu również uświadamianie kobiet, że każda z nas jest inna, a także, że w różny sposób odnajdujemy wewnętrzną siłę.
30.09.2021 13:27
W kampanię zaangażowana będzie dr n.med. Agnieszka Nalewczyńska ginekolog-położnik, która na swoich kanałach społecznościowych zbudowała ogromną społeczność kobiet, za pomocą wyrazistych przekazów edukuje i uświadamia, jak ważna jest wczesna diagnostyka. Dodatkowo w kampanie będą zaangażowani znani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem. W tym roku marka rozszerzy swoje działania edukacyjne nie tylko w zakresie wczesnego wykrywania raka piersi, ale także na raka szyjki macicy.
Stąd współpraca z Fundacją Kwiat Kobiecości, którą Ida Karpińska założyła na bazie własnych doświadczeń, związanych z walką z nowotworem. Od kilkunastu lat jej działania skoncentrowane są na profilaktyce, edukacji na temat wszystkich aspektów chorób ginekologicznych oraz na walce z mitami. Fundacja zauważa, że społeczne postrzeganie choroby w znaczącym stopniu wpływa na wiedz kobiet i świadomość profilaktyki.
KEVIN.MURPHY RÓŻOWA SIŁA TO:
- Edukacja i wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki i diagnostyki rak
- Warsztaty online z budowania pewności siebie
- Historie kobiet, które wygrały z chorobą
- Metamorfozy Amazonek
- Materiały edukacyjne
"Różowa Siła" to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowe sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W tym roku dostępny jest również dedykowany kampanii zestaw "More Than Pink" z kultową serią Plumping oraz elastycznym lakierem Session.Spray.Flex w małej pojemności. W kampanii wezmą udział salony fryzjerskie na terenie całej Polski oraz sklep internetowy hair2go.pl Wszystko to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać kobiety.
Produkty dostępne w salonach partnerskich KEVIN.MURPHY i na www.hair2go.pl