UrodaRuszyła internetowa perfumeria Douglas

Ruszyła internetowa perfumeria Douglas

Ruszyła internetowa perfumeria Douglas
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

15.12.2010 13:37, aktual.: 01.03.2012 15:48

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Douglas, lider polskiego rynku perfumeryjnego i właściciel sieci 86 stacjonarnych salonów, otworzył pierwszą w Polsce autoryzowaną perfumerię internetową. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu można wybierać z 10.000 produktów i 126 marek ułożonych w czterech asortymentach: pielęgnacja, włosy, zapachy i makijaż.

Douglas, lider polskiego rynku perfumeryjnego i właściciel sieci 86 stacjonarnych salonów, otworzył pierwszą w Polsce autoryzowaną perfumerię internetową. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu można wybierać z 10.000 produktów i 126 marek ułożonych w czterech asortymentach: pielęgnacja, włosy, zapachy i makijaż. Oferta sklepu internetowego zbliżona jest do stacjonarnych perfumerii Douglas zarówno jeśli chodzi o asortyment, politykę cenową, jak i sposób pakowania kosmetyków. W e-sklepie znajdziemy największy w sieci wybór produktów makijażowych i pielęgnacyjnych. Każdy zakup premiowany jest dwoma próbkami wybranych kosmetyków. Produkty na życzenie klienta są bezpłatnie pakowane na prezent.

Dodatkowo można też bezpłatnie otrzymać okolicznościową kartkę z motywem dostosowanym do okazji. Przesyłka dociera do odbiorcy w ciągu trzech dni roboczych. Przy zamówieniu powyżej 230 złotych dostawa jest bezpłatna; w pozostałych przypadkach kosztuje 13,50 zł, niezależnie od adresu. Płatności w internetowej perfumerii Douglas można dokonywać za pomocą kart kredytowych VISA i Mastercar lub przelewem. Na straży bezpieczeństwa w e-sklepie Douglasa stoi system Secure Socket Layers (SSL) VeriSign, gwarantujący pełną ochronę danych osobowych.

Oferta sklepu internetowego jest w pełni autoryzowana przez dostawców. Oznacza to, że dostawcy i firma Douglas gwarantują oryginalność kosmetyków i wiarygodne źródło ich pochodzenia. „Sklep internetowy Douglasa, w którym polski konsument będzie miał pewność zakupu oryginalnych produktów kosmetycznych to krok w kierunku uporządkowania rynku internetowych zakupów tej kategorii” – komentuje Piotr Maj, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.

„Uruchomienie sklepu internetowego jest dla nas ważnym elementem strategii biznesowej zakładającej dywersyfikację sieci dystrybucji w kierunku sprzedaży multi channel, która jest najnowszym trendem w handlu detalicznym” – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska. I dodaje: „Według szacunków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego w Polsce dzisiejszy udział e-commerce w handlu tradycyjnym to dopiero ok. 2%. W Stanach ta proporcja jest już na poziomie ok.10%. Według analityków osiągnięcie tego pułapu w Polsce to kwestia kilku lat. Już dzisiaj przygotowujemy się na dynamiczny rozwój sprzedaży w sieci po to, by jeszcze lepiej osiągać nasze cele biznesowe”.

„Internet jest jednym z głównych źródeł handlu podrobionymi kosmetykami i każda inicjatywa taka jak firmy Douglas, która może doprowadzić do zmiany tej sytuacji jest godna poparcia” – mówi Piotr Maj z ProMarki. Z badań przeprowadzonych przez CBOS dla Stowarzyszenia ProMarka wynika, że kosmetyki – po odzieży – są najczęściej podrabianą kategorią produktów, która trafia w ręce Polaków, a Internet – po bazarach – jest głównym kanałem dystrybucji podróbek. Polski konsument, mimo że wciąż zwraca największą uwagę na cenę kupowanego produktu, oczekuje też, że towar, również ten kupiony w sieci, będzie oryginalny i spełni jego oczekiwania. „Zakup w autoryzowanym sklepie internetowym Douglas takie gwarancje daje i co najważniejsze, nie naraża konsumentów na straty finansowe i na niebezpieczeństwa związane z używaniem podrobionych produktów kosmetycznych” – podsumowuje Piotr Maj z ProMarki.

Perfumerię znajdziesz pod adresem www.douglas-shop.pl

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także