Selena Gomez ambasadorką Louis Vuitton
Dyrektor kreatywny domu mody Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere, wybrał nową ambasadorkę marki. Podczas francuskiego show Le Petit Journal ogłosił on, że twarzą firmy zostanie nie kto inny jak 23-letnia Selena Gomez.
Amerykanka współpracuje z francuskim domem mody
Niedawno była gwiazdka Disneya, która sukcesywnie zrywa z wizerunkiem grzecznej dziewczynki, pojawiła się u boku dyrektora kreatywnego Vuitton w okładkowej sesji dla brazylijskiego wydania magazynu "Vogue". Wcześniej miała okazję zaprezentować się w monochromatycznej kreacji marki podczas prestiżowej MET Gala 2016. I jak zwykle udowodniła, że we wszystkim wygląda rewelacyjnie.
Teraz Gomez została po raz kolejny doceniona przez wielką modową markę - została nową twarzą Louis Vuitton.
To już kolejny sukces młodej Amerykanki, która do tej pory wystąpiła w wielu czasopismach modowych takich jak "Vogue", "Glamour" czy "V-Magazine". Współpracowała również z marką Pantene czy Adidas Neo. Nie bez powodu wielkie koncerny zapraszają ją do kolaboracji - aktorkę i wokalistkę śledzi w sieci ponad 82 mln ludzi.
Myślicie, że sprawdzi się w nowej roli?
Amerykanka współpracuje z francuskim domem mody
Niedawno była gwiazdka Disneya, która sukcesywnie zrywa z wizerunkiem grzecznej dziewczynki, pojawiła się u boku dyrektora kreatywnego Vuitton w okładkowej sesji dla brazylijskiego wydania magazynu "Vogue". Wcześniej miała okazję zaprezentować się w monochromatycznej kreacji marki podczas prestiżowej MET Gala 2016. I jak zwykle udowodniła, że we wszystkim wygląda rewelacyjnie.
Teraz Gomez została po raz kolejny doceniona przez wielką modową markę - została nową twarzą Louis Vuitton.
To już kolejny sukces młodej Amerykanki, która do tej pory wystąpiła w wielu czasopismach modowych takich jak "Vogue", "Glamour" czy "V-Magazine". Współpracowała również z marką Pantene czy Adidas Neo. Nie bez powodu wielkie koncerny zapraszają ją do kolaboracji - aktorkę i wokalistkę śledzi w sieci ponad 82 mln ludzi.
Myślicie, że sprawdzi się w nowej roli?
Amerykanka współpracuje z francuskim domem mody
Niedawno była gwiazdka Disneya, która sukcesywnie zrywa z wizerunkiem grzecznej dziewczynki, pojawiła się u boku dyrektora kreatywnego Vuitton w okładkowej sesji dla brazylijskiego wydania magazynu "Vogue". Wcześniej miała okazję zaprezentować się w monochromatycznej kreacji marki podczas prestiżowej MET Gala 2016. I jak zwykle udowodniła, że we wszystkim wygląda rewelacyjnie.
Teraz Gomez została po raz kolejny doceniona przez wielką modową markę - została nową twarzą Louis Vuitton.
To już kolejny sukces młodej Amerykanki, która do tej pory wystąpiła w wielu czasopismach modowych takich jak "Vogue", "Glamour" czy "V-Magazine". Współpracowała również z marką Pantene czy Adidas Neo. Nie bez powodu wielkie koncerny zapraszają ją do kolaboracji - aktorkę i wokalistkę śledzi w sieci ponad 82 mln ludzi.
Myślicie, że sprawdzi się w nowej roli?