GwiazdySilne i piękne - polskie diablice

Silne i piękne - polskie diablice

Silne i piękne - polskie diablice

Anna Wintour to ikona. Tytan pracy, legendarna perfekcjonistka, z którą liczą się wszyscy. Wintour ma niezwykle silną osobowość i dość osobliwy charakter. Kto w Polsce mógłby nosić miano polskiej Anny Wintour: wpływowej i silnej kobiety? Czy w naszym kraju znajdzie się diablica, która ubiera się u Prady?

Anna Wintour to ikona. Tytan pracy, legendarna perfekcjonistka, z którą liczą się wszyscy. Wintour ma niezwykle silną osobowość i dość osobliwy charakter. Ale właśnie te cechy pozwoliły jej osiągnąć sukces zarówno w show biznesie, jak i świecie mody.

Kto mógłby nosić miano polskiej Anny Wintour: wpływowej i silnej kobiety? Czy w naszym kraju znajdzie się diablica, która ubiera się u Prady?

1 / 9

Irena Eris

Obraz
© AKPA

Stworzyła i szefuje imperium kosmetycznemu. „Eris” jest dziś jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek kosmetyków w naszym kraju, a kolejne produkty firmy zdobywają nagrody i cieszą się uznaniem nie tylko w Polsce.

W wywiadzie dla magazynu Money.pl , dr Eris wspomina, iż gdy wystartowała dwadzieścia dwa lata temu, była jak mały fiat: wszędobylski, prosty, ogólnie poszukiwany. A dziś jest jak elegancki usportowiony mercedes: szybki, mocny, luksusowy i absolutnie bez kompleksów.

2 / 9

Bożena Batycka

Obraz
© AKPA

- Czuję w sobie energię Kresów i myślę, że dzięki niej sprawdziłam się w biznesie - opowiada polska królowa torebek, pytana o receptę na sukces. Pochodzenie, wartości wyniesione z domu i niezwykłą operatwność, połączoną ze zmysłem estetycznym, spowodowały, że Bożena Batycka i jej firma kojarzona jest z jakością, szykiem i niezwykłą dbałością o szczegóły.

W wywiadzie dla magazynu „Sukces” Bożena Batycka przyznaje - Nie lubię i nie uznaję powierzchowności. Jeżeli coś robię, to zawsze z największym zaangażowaniem. Nie potrafię inaczej, może dlatego, że mam świadomość, że nie odniesiemy sukcesu w niczym i nie odnajdziemy szczęścia nigdzie, jeżeli rzeczy dotykamy tylko po wierzchu.

3 / 9

Dorota Soszyńska

Obraz
© AKPA

Od ponad 20 lat kojarzy się Polkom z kosmetykami, pielęgnacją, urodą i z klasą. Wygląda znakomicie, jak reklama rodzinnej marki. Pytana o sukces (wywiad dla magazynu „Gala”) Soszyńska odpowiada - Wychodzę z założenia, że sukces nie jest dany raz na zawsze, o czym często zapominamy. Ja pamiętam. Może dlatego, że w ciągu tych 27 lat było kilka zakrętów i trudnych chwil. Zdobywaliśmy doświadczenie, produkując dla takich firm, jak Christian Dior czy Helena Rubinstein - zdradza Dorota Soszyńska, dyrektor ds. reklamy firm Inter-Fragrances i Oceanic, obecnych na naszym rynku od 20 lat.

4 / 9

Nina Terentiew

Obraz
© AKPA

Caryca polskich mediów ma „nosa” do ludzi i nowych, wchodzących na antenę programów. Bezbłędnie rozpoznaje przyszłe gwiazdy oraz show, z potencjałem na wieloletni hit telewizyjny. Wielu celebrytów uważa Terentiew za swą mentorkę, wielu zawdzięcza jej karierę, kilkoro ma do niej pretensję. Boją się jej prawie wszyscy, bo w tej drobnej damie jest wielka siłą sprawcza, a taką mają tylko najwięksi.

5 / 9

Yvette Żółtowska-Darska

Obraz
© AKPA

To ona z entuzjazmem szefuje TVN Style, pierwszej kobiecej telewizji w Polsce. - Wszystko zaczyna się od wiary w siebie i pasji - mówi Yvette Żółtowska-Darska., która pytana przez dziennikarkę magazynu „Gala”, jakim jest szefem, odpowiada: - Na pewno z pasją. Mój zespół trochę mnie już rozpracował. Kiedy pojawiam się w redakcji, od razu wiedzą, w jakim jestem nastroju. Kiedy w bojowym, mocniej trzaskam drzwiami i bardziej „walę prawdę w oczy”. A jak trzeba, to pójdę do samego diabła, ale nie odpuszczę. Mam nadzieję, że jestem również szefem sprawiedliwym i takim, który motywuje do działania.

6 / 9

Małgorzata Domagalik

Obraz
© AKPA

Redaktor naczelna magazynu „Pani”, sprawiła, że pismo nie jest zlepkiem przedruków z zachodnich magazynów i wielkoformatowych reklam. Domagalik prowadzi magazyn z klasą, dzięki temu „Pani” trzyma niezmiennie wysoki poziom, jakiego zazdroszczą jej inne redakcje. Wisienką na torcie są wywiady, jakie przeprowadza redaktor naczelna ze znanymi osobistościami ze świata polityki, rozrywki i kultury.

7 / 9

Krystyna Kaszuba

Obraz
© AKPA

Krystyna Kaszuba, jako wieloletnia redaktor naczelną „Twojego Stylu” stworzyła pismo-legendę. Obecnie piastuje stanowisko konsultanta zarządu ds. redakcyjnych w wydawnictwie Hachette Filippacci Polska.

Kiedy na ekrany polskich film wszedł film „Diabeł ubiera się u Prady”, Tomasz Jacyków, poproszony przez redakcję „Super Ekspresu”, skomentował styl ubierania się polskich szefowych największych magazynów kobiecych. Najwyżej ocenił styl Kaszuby. - Kaszuba to ikona polskiego dziennikarstwa kobiecego, moja ulubiona naczelna. Mimo że zwolniła mnie z pracy, w dalszym ciągu będę jej fanem - zarzeka się stylista. Jest przywiązana do czerni, ale też jest trendsetterką, która nosi najmodniejsze dodatki. Uwielbia buty Manolo Blahnika.

8 / 9

Jolanta Borowiec

Obraz
© AKPA

Od października 2008 roku niezwykle atrakcyjna blondynka kieruje pracami nowopowstałego w Telewizji POLSAT kanału life-stylowego dla kobiet - Polsat Cafe, jako jego dyrektor. Uważana jest za mistrzynię pozyskiwania gwiazd. Namówiła do współpracy m.in. Agnieszkę Maciąg, Justynę Steczkowską, Joannę Horodyńską, Karolinę Malinowską i Grażynę Wolszczak.

Wszystkie one mają na antenie Polsat Cafe swoje programy cieszące się wciąż rosnącą popularnością. - Tworzę programy dla kobiet ambitnych, otwartych na nowe wyzwania , świadomych własnej wartości - wyznaje dyrektor Polsat Cafe.

9 / 9

Magda Gessler

Obraz
© AKPA

Restauratorka doskonała: w programie „Kuchenne rewolucje” udowadnia, że tytuł najlepszej polskiej restauratorki należy się jej bezsprzecznie. Leczy upadające restauracje radykalnymi metodami.

Równie skutecznie prowadzi własne lokale. Zawsze obiera azymut na doskonałość, nie uznaje półśrodków, ersatzów i sztucznych barwników. To jej restauracje jako pierwsze w Polsce znalazły się na prestiżowej liście Michelin.

Tekst: Zuzanna Menkes

irena erisnina terentiewkobiety

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (54)