Sinsay - nowe ciuchy dla dziewczyn
23.01.2013 09:42, aktual.: 23.01.2013 10:11
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Koszulka z myszką miki albo parka w panterkę - wszystko zależy od nastroju i okazji, ale dziewczyny lubiące nieco zaszaleć z modą, powinny tu znaleźć coś dla siebie. 1 marca polski odzieżowy gigant LPP otwiera sklepy swojej nowej marki Sinsay.
Koszulka z myszką miki albo parka w panterkę - wszystko zależy od nastroju i okazji, ale dziewczyny lubiące nieco zaszaleć z modą, powinny tu znaleźć coś dla siebie. 1 marca polski odzieżowy gigant LPP otwiera sklepy swojej nowej marki Sinsay.
Oficjalna premiera odbyła się 17 stycznia w warszawskich "Lodach na patyku". Na imprezie, którą poprowadziła Patrycja Kazadi, nie zabrakło znanych blogerek modowych, wśród nich Arety Szpury z DOING REAL STUFF SUCKS, która przygotowała stylizację na prezentację premierowej kolekcji Sinsay. Jakie propozycje na nadchodzący sezon ma nowa marka?
W kolekcji Spring/Summer 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające ostrzejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta pasteli unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli.
Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay tak opisuje nową markę: "Kolejny brand w portfelu LPP S.A. zadedykowaliśmy dziewczynom głównie w wieku 16-19 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projektujemy z myślą o dziewczynach, które nie boją się, modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu."
Sinsay przygotował także bloga dla swoich klientek, na którym będą mogły śledzić trendy i inspiracje. Prowadzą go dziewczyny, które już osiągnęły swój sukces w blogosferze - wraz z wspomnianą wcześniej Aretą Szpurą wpisy dodawać będzie Cajmel.
Jak na LPP przystało, nowa marka wejdzie na polski rynek bardzo dynamicznie. Już w pierwszej połowie roku otwartych zostanie trzydzieści sklepów. Do końca roku powstanie kolejnych dwadzieścia. Planowana jest także sprzedaż ubrań on-line.
(nmk/ags), kobieta.wp.pl