Sinsay - nowe ciuchy dla dziewczyn

Koszulka z myszką miki albo parka w panterkę - wszystko zależy od nastroju i okazji, ale dziewczyny lubiące nieco zaszaleć z modą, powinny tu znaleźć coś dla siebie. 1 marca polski odzieżowy gigant LPP otwiera sklepy swojej nowej marki Sinsay.

Obraz
Źródło zdjęć: © 123RF

Koszulka z myszką miki albo parka w panterkę - wszystko zależy od nastroju i okazji, ale dziewczyny lubiące nieco zaszaleć z modą, powinny tu znaleźć coś dla siebie. 1 marca polski odzieżowy gigant LPP otwiera sklepy swojej nowej marki Sinsay.

Oficjalna premiera odbyła się 17 stycznia w warszawskich "Lodach na patyku". Na imprezie, którą poprowadziła Patrycja Kazadi, nie zabrakło znanych blogerek modowych, wśród nich Arety Szpury z DOING REAL STUFF SUCKS, która przygotowała stylizację na prezentację premierowej kolekcji Sinsay. Jakie propozycje na nadchodzący sezon ma nowa marka?

W kolekcji Spring/Summer 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające ostrzejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta pasteli unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli.

Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay tak opisuje nową markę: "Kolejny brand w portfelu LPP S.A. zadedykowaliśmy dziewczynom głównie w wieku 16-19 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projektujemy z myślą o dziewczynach, które nie boją się, modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu."

Sinsay przygotował także bloga dla swoich klientek, na którym będą mogły śledzić trendy i inspiracje. Prowadzą go dziewczyny, które już osiągnęły swój sukces w blogosferze - wraz z wspomnianą wcześniej Aretą Szpurą wpisy dodawać będzie Cajmel.

Obraz
© (fot. mat. prasowe. Na zdj. Marta Wierzbicka (LubięSzpinak), Patrycja Kazadi, Julia Kuczyńska (Maffashion), Areta Szpura i Karolina Słota z Local Heroes)

Jak na LPP przystało, nowa marka wejdzie na polski rynek bardzo dynamicznie. Już w pierwszej połowie roku otwartych zostanie trzydzieści sklepów. Do końca roku powstanie kolejnych dwadzieścia. Planowana jest także sprzedaż ubrań on-line.

(nmk/ags), kobieta.wp.pl

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Brosnan nie miał kontaktu z synem przez 20 lat. Teraz mu przebaczył
Brosnan nie miał kontaktu z synem przez 20 lat. Teraz mu przebaczył
Dawniej króliczek Playboya. Tak dziś wygląda Holly Madison
Dawniej króliczek Playboya. Tak dziś wygląda Holly Madison
Domowy sposób na czyste fugi. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu
Domowy sposób na czyste fugi. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu
Przeżyła śmierć kliniczną. Twierdzi, że widziała piekło
Przeżyła śmierć kliniczną. Twierdzi, że widziała piekło
Zagrał przemocowca, dziś boi się o córki. Tomasz Schuchardt o ojcostwie
Zagrał przemocowca, dziś boi się o córki. Tomasz Schuchardt o ojcostwie
Wylej na kostkę brukową. Zadziała jak myjka ciśnieniowa
Wylej na kostkę brukową. Zadziała jak myjka ciśnieniowa
Culkin zdobył ogromną popularność. Nie poradził sobie ze sławą
Culkin zdobył ogromną popularność. Nie poradził sobie ze sławą
Tak objawia się niska inteligencja emocjonalna. Ekspertka mówi jasno
Tak objawia się niska inteligencja emocjonalna. Ekspertka mówi jasno
Tak wyglądała w "PnŚ". Zachwyciła w skórzanej spódnicy
Tak wyglądała w "PnŚ". Zachwyciła w skórzanej spódnicy
Damięcki gorzko o ojcu. "Uważałem, że zawiódł mnie wielokrotnie"
Damięcki gorzko o ojcu. "Uważałem, że zawiódł mnie wielokrotnie"
Ma 73 lata i musi pracować. Wprost mówi o "kasie"
Ma 73 lata i musi pracować. Wprost mówi o "kasie"
W Polsce jest ich zatrzęsienie. Nie każdy wie, co roznoszą
W Polsce jest ich zatrzęsienie. Nie każdy wie, co roznoszą