WAŻNE
TERAZ

Rosyjskie drony naruszyły przestrzeń powietrzną Polski

Sinsay - nowe ciuchy dla dziewczyn

Koszulka z myszką miki albo parka w panterkę - wszystko zależy od nastroju i okazji, ale dziewczyny lubiące nieco zaszaleć z modą, powinny tu znaleźć coś dla siebie. 1 marca polski odzieżowy gigant LPP otwiera sklepy swojej nowej marki Sinsay.

Obraz
Źródło zdjęć: © 123RF

Koszulka z myszką miki albo parka w panterkę - wszystko zależy od nastroju i okazji, ale dziewczyny lubiące nieco zaszaleć z modą, powinny tu znaleźć coś dla siebie. 1 marca polski odzieżowy gigant LPP otwiera sklepy swojej nowej marki Sinsay.

Oficjalna premiera odbyła się 17 stycznia w warszawskich "Lodach na patyku". Na imprezie, którą poprowadziła Patrycja Kazadi, nie zabrakło znanych blogerek modowych, wśród nich Arety Szpury z DOING REAL STUFF SUCKS, która przygotowała stylizację na prezentację premierowej kolekcji Sinsay. Jakie propozycje na nadchodzący sezon ma nowa marka?

W kolekcji Spring/Summer 2013 dominują proste formy wzbogacone o nadające ostrzejszego charakteru detale i printy oraz świeża, dziewczęca paleta pasteli unowocześniona dodatkiem dżinsu. Jednak nie brakuje również ostrzejszych modeli o rockowym klimacie, który podkreśla monochromatyczna paleta barw oparta na czerni i bieli.

Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay tak opisuje nową markę: "Kolejny brand w portfelu LPP S.A. zadedykowaliśmy dziewczynom głównie w wieku 16-19 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Projektujemy z myślą o dziewczynach, które nie boją się, modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu."

Sinsay przygotował także bloga dla swoich klientek, na którym będą mogły śledzić trendy i inspiracje. Prowadzą go dziewczyny, które już osiągnęły swój sukces w blogosferze - wraz z wspomnianą wcześniej Aretą Szpurą wpisy dodawać będzie Cajmel.

Obraz
© (fot. mat. prasowe. Na zdj. Marta Wierzbicka (LubięSzpinak), Patrycja Kazadi, Julia Kuczyńska (Maffashion), Areta Szpura i Karolina Słota z Local Heroes)

Jak na LPP przystało, nowa marka wejdzie na polski rynek bardzo dynamicznie. Już w pierwszej połowie roku otwartych zostanie trzydzieści sklepów. Do końca roku powstanie kolejnych dwadzieścia. Planowana jest także sprzedaż ubrań on-line.

(nmk/ags), kobieta.wp.pl

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Antysemickie hasło w Kielcach. Skandal podczas występu
Antysemickie hasło w Kielcach. Skandal podczas występu
Jesienią pchają się do domu na potęgę. Przyciąga je jedno
Jesienią pchają się do domu na potęgę. Przyciąga je jedno
Rozwiedli się po dwóch latach. "Zaciskałam zęby w nocy"
Rozwiedli się po dwóch latach. "Zaciskałam zęby w nocy"
Szwedzka ministra zemdlała na konferencji. Przyczyna już jest znana
Szwedzka ministra zemdlała na konferencji. Przyczyna już jest znana
Zmienił wizerunek. Stylistka: "To nie przypadek"
Zmienił wizerunek. Stylistka: "To nie przypadek"
Postawił matce ultimatum. "Zrobiła mi najpiękniejszy prezent w życiu"
Postawił matce ultimatum. "Zrobiła mi najpiękniejszy prezent w życiu"
Postaw na balkonie. Zapomnisz o uciążliwych gołębiach
Postaw na balkonie. Zapomnisz o uciążliwych gołębiach
Krytykują nawet biust jej synowej. Dowbor nie ukrywa, co o tym myśli
Krytykują nawet biust jej synowej. Dowbor nie ukrywa, co o tym myśli
Straciła znajomych, gdy przestała udawać. "Całe życie oszukiwałam"
Straciła znajomych, gdy przestała udawać. "Całe życie oszukiwałam"
W takim stroju poszła na randkę z mężem. Są zdjęcia
W takim stroju poszła na randkę z mężem. Są zdjęcia
Połóż na poddaszu. Kuny szybko się wyniosą
Połóż na poddaszu. Kuny szybko się wyniosą
Tak pies wysyła "ostatnie ostrzeżenie". Lepiej nie lekceważ
Tak pies wysyła "ostatnie ostrzeżenie". Lepiej nie lekceważ