SINSAY wiosna-lato 2013

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Nasze projekty powstają z myślą o dziewczynach, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu. Dziewczynę SINSAY będziemy zaskakiwać odważną żonglerką przeróżnych stylów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo.

Obraz

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

/ 9Trendy także dla ciebie!

Obraz
© mat. prasowe

Kolekcja SINSAY dedykowana jest dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale także niebanalnych zestawów imprezowych. Są to projekty dla młodych kobiet, które nie boją się modowych eksperymentów, świadomie kreują swój wizerunek, raz wyglądają jak grzeczne, wrażliwe romantyczki, aby za chwilę pokazać się w oryginalnym, zadziornym stylu.

Premierowa kolekcja SINSAY na sezon wiosna-lato 2013 jest mocno osadzona w najnowszych trendach. Dziewczyny SINSAY tworzą swój odrębny styl, świadomie bawiąc się modą, aby nieco odstawać od reszty tłumu i zawsze się wyróżniać. Znakiem rozpoznawczym marki są T-Shirty z odważnymi wzorami i nadrukami, a także niesztampowe akcesoria.

Do realizacji premierowej sesji zdjęciowej została zaproszona znana stylistka i blogerka Areta Szpura, która wcześniej współpracowała m.in. z marką H&M. Areta jest także współzałożycielką streetwear`owej marki Local Heroes. Za obiektywem stanął młody obiecujący fotograf Karol Grygoruk.

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Brosnan nie miał kontaktu z synem przez 20 lat. Teraz mu przebaczył
Brosnan nie miał kontaktu z synem przez 20 lat. Teraz mu przebaczył
Dawniej króliczek Playboya. Tak dziś wygląda Holly Madison
Dawniej króliczek Playboya. Tak dziś wygląda Holly Madison
Domowy sposób na czyste fugi. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu
Domowy sposób na czyste fugi. Efekt widoczny już po pierwszym użyciu
Przeżyła śmierć kliniczną. Twierdzi, że widziała piekło
Przeżyła śmierć kliniczną. Twierdzi, że widziała piekło
Zagrał przemocowca, dziś boi się o córki. Tomasz Schuchardt o ojcostwie
Zagrał przemocowca, dziś boi się o córki. Tomasz Schuchardt o ojcostwie
Wylej na kostkę brukową. Zadziała jak myjka ciśnieniowa
Wylej na kostkę brukową. Zadziała jak myjka ciśnieniowa
Culkin zdobył ogromną popularność. Nie poradził sobie ze sławą
Culkin zdobył ogromną popularność. Nie poradził sobie ze sławą
Tak objawia się niska inteligencja emocjonalna. Ekspertka mówi jasno
Tak objawia się niska inteligencja emocjonalna. Ekspertka mówi jasno
Tak wyglądała w "PnŚ". Zachwyciła w skórzanej spódnicy
Tak wyglądała w "PnŚ". Zachwyciła w skórzanej spódnicy
Damięcki gorzko o ojcu. "Uważałem, że zawiódł mnie wielokrotnie"
Damięcki gorzko o ojcu. "Uważałem, że zawiódł mnie wielokrotnie"
Ma 73 lata i musi pracować. Wprost mówi o "kasie"
Ma 73 lata i musi pracować. Wprost mówi o "kasie"
W Polsce jest ich zatrzęsienie. Nie każdy wie, co roznoszą
W Polsce jest ich zatrzęsienie. Nie każdy wie, co roznoszą