ModaSzykują się zmiany w Simple CP

Szykują się zmiany w Simple CP

Simple Creative Products jest jedną z wiodących marek na polskim rynku. Już od roku założenia, czyli od 1993, przełamuje stare i wyznacza nowe, często niekonwencjonalne trendy. Firma założona przez siostry Lidię Kalitę i Maję Palmę od siedmiu lat pracuje pod szyldem Gino Rossi.

Szykują się zmiany w Simple CP
Źródło zdjęć: © AKPA

17.07.2013 | aktual.: 21.01.2019 13:55

eraz jednak szykują się zmiany. Założycielka – Lidia Kalita postanowiła odejść z Simple. Wiemy już, kto zajmie jej miejsce jako główny projektant.

Siostry przez pierwsze 13 lat same prowadziły firmę, która o ile w świecie mody miała się świetnie, o tyle w świecie biznesu wymagała poprawek. Dlatego właścicielki postanowiły sprzedać spółkę marce Gino Rossi, która miała się zająć głównie sferą ekonomiczną. Jako pierwsza z firmy odeszła Maja Palma, teraz z kolei przyszedł czas na drugą siostrę, wieloletnią główną projektantkę – Lidię Kalitę.

Zarząd nie mógł sobie pozwolić na długie poszukiwania kogoś na miejsce Lidii Kality. Kolejną główną projektantką Simple CP zostanie Weronika Pietras, która od wielu lat współpracowała z marką Orsay, dla której przez 8 lat przygotowywała kolekcje. Ponadto może pochwalić się dyplomem licencjata łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Tam właśnie zdobywała wiedzę niezbędną do projektowania ubrań.

O tym, że Lidia Kalita chce odejść z Simple wiadomo było już w marcu. Projektantka jednak oficjalnie pożegnała się dopiero podczas ostatniego pokazu. Towarzyszyło mu wiele emocji, gdyż okazał się pokazem nie tylko pożegnalnym, ale i jubileuszowym. Marka bowiem obchodziła swoje 20-lecie. I to właśnie wtedy Lidia Kalita zaprezentowała swoją ostatnią kolekcję dla Simple na sezon jesień-zima 2013/2014.

Marka nie traci czasu i już pracuje nad jesienną kampanią promocyjną. Przed obiektywem Mateusza Stankiewicza stanęła piękna Zuzanna Bijoch - polska modelka, która cieszy się światową sławą. Chodziła już po wybiegach najbardziej znanych projektantów takich jak Dior, Prada, Gucci, Valentino. Zaangażowanie polskiej twarzy znanej na arenie międzynarodowej to, można powiedzieć, już tradycyjna forma promocji marki Simple. Wcześniej do współpracy zaproszono m.in. Magdę Frąckowiak czy Dagę Ziober.

Tradycje jednak mogą ulec zmianie. Pojawienie się nowej osoby w zespole z pewnością zaowocuje niejedną metamorfozą firmy. Być może lekki powiew świeżości wszystkim wyjdzie na dobre.

lła/ags, kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)