Vanessa Paradis dla ekologicznej kolekcji H&M
Vanessa Paradis została twarzą najnowszej kolekcji „Concious” H&M. Aktorka wzięła udział w kampanii przygotowanej z myślą o serii ubrań szwedzkiej marki wyprodukowanych między innymi z organicznej bawełny, lyocellu (materiał produkowany z celulozy) i odzyskanych w drodze recyklingu poliestrów.
Vanessa Paradis została twarzą najnowszej kolekcji „Concious” H&M. Aktorka wzięła udział w kampanii, przygotowanej z myślą o serii ubrań szwedzkiej marki, wyprodukowanych między innymi z organicznej bawełny, lyocellu i odzyskanych w drodze recyklingu poliestrów.\r\n\r\nAngielskie słowo „concious” znaczy „świadomy\/świadoma”, a przekształcone w rzeczownik oznacza „sumienie”. Poprzez kolekcję „Concious” szwedzki gigant zamierza przyczynić się do bardziej zrównoważonego rozwoju branży modowej. Całość służy także promocji ekologicznego myślenia w ogóle – nie tylko o ubraniach wykonanych z przyjaznych dla środowiska i bidegradowalnych materiałów, ale także między innymi o codziennym recyklingu, czy mądrym korzystaniu z wody i energii.\r\n\r\n„Cieszę się, że mogę być częścią, czegoś takiego jak kolekcja Concious marki H&M. Sama staram się robić zakupy jak najrozsądniej, a rzeczy vintage stanowią sporą część mojej garderoby. Podoba mi się taki styl, który jednocześnie jest przyjazny dla środowiska” – powiedziała Vanessa Paradis.\r\n\r\nAktorka i piosenkarka zaprezentowała między innymi spodnie z roślinnym wzorem, żółtą letnią sukienkę na ramiączkach, oraz zieloną kurtkę z suwakami i zdobieniami.\r\n\r\nKolekcja H&M „Concious” trafi do sklepów pod koniec marca. Oprócz propozycji dla pań, H&M przygotowało także linię męską – marynarki, spodnie chinos, szorty czy koszulki z nadrukami – oraz ubrania dla dzieci.\r\n\r\nIntegralnym elementem kolekcji będzie akcja zbierania używanych ubrań, które zostaną poddane recyklingowi. Do wybranych sklepów H&M będzie można przynieść niechciane ubrania dowolnej marki.\r\n\r\nDwa lata temu „New York Times” ujawnił proceder niszczenia ubrań, które zostawały w sklepach po wyprzedażach – przedstawiciele marki obiecali wówczas, że taka sytuacja się nie powtórzy. Akcja zbierania starych ubrań, by poddać je recyklingowi jest wśród sieciówek pierwszą na taką skalę inicjatywą, która ma na celu uchronienie planety przed tonami starych ubrań zalegających na wysypiskach śmieci.\r\n\r\n(nmk\/pho, kobieta.wp.pl)\r\n\r\nPOLECAMY:\r\n\r\n* Sesja modelek plus size\r\n\r\n Zobacz, kto był nominowany do tytułu Kobiety Roku 2012\r\n\r\n Wybierz z nami najpiękniejszą modelkę*\r\n\r\n