VIAMODA uczy specjalistów mody i designu
Polski rynek jest otwarty na specjalistów zdolnych do tworzenia w oparciu o najaktualniejsze trendy nowych innowacyjnych produktów, technologii i niekonwencjonalnych strategii marketingowych.
01.02.2013 | aktual.: 01.02.2013 11:58
Polski rynek jest otwarty na specjalistów zdolnych do tworzenia w oparciu o najaktualniejsze trendy nowych innowacyjnych produktów, technologii i niekonwencjonalnych strategii marketingowych. Świadome firmy coraz częściej współpracują z agencjami, zajmującymi się prognozowaniem i analizą trendów, ufając doświadczeniu specjalistów. Dla efektywnego wykorzystania informacji od trendwatcher’ów i jak najskuteczniejszego ich zinterpretowania na potrzeby własnej firmy, niezbędna jest określona wiedza, którą można dziś zdobyć także w Polsce.
Oferuje ją Polsko-Włoski Instytut Mody i Designu VIAMODA na swoim nowatorskim i jedynym w Polsce kierunku studiów podyplomowych - * Prognozowanie trendów w obszarach mody i design*, prowadzonym w kooperacji z Collegium Civitas.
Propozycja studiów kierowana jest do pracowników działów kreatywnych, brand managerów, copywriterów, pasjonatów mody, do osób dopiero rozpoczynających karierę, pracowników branży modowej i designerskiej czy planujących zmiany zawodowe w kierunku kreacji, prognozowania trendów czy komunikacji marketingowej. Program studiów realizowany jest w formie wykładów, badań, analiz, prezentacji, spotkań eksperckich, warsztatów i studiów przypadków. Absolwenci kierunku stają się trendsetterami, dobrze znającymi rynek mody i metody badawcze; są w stanie przewidzieć to, co będzie modne za dziesięć lat i praktycznie wykorzystać tę wiedzę w biznesie.
Pozostałe autorskie kierunki studiów podyplomowych, realizowanych przez Instytut VIAMODA - * Zarządzanie marką luksusową i Zarządzanie w sektorach mody*, także adresowane są do pasjonatów mody: absolwentów szkół wyższych z tytułem magistra lub posiadających licencjat, do osób już pracujących w branży mody, chcących uzupełnić swoje przygotowanie biznesowe czy projektowe o znajomość specyfiki organizacji i zarządzania w przemyśle mody (odzież, akcesoria, kosmetyki, media, itp.) oraz do tych, którzy planują zmiany w swoim życiu zawodowym.
VIAMODA to szkoła blisko biznesu. Przygotowuje fachowców do pracy nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej. Koncentruje się na jak najbliższej współpracy z polskimi i zagranicznymi podmiotami związanymi z tematyką mody, zapewniając swoim studentom wykształcenie praktyczne i ułatwiając im nawiązywanie relacji zawodowych. Poprzez łączenie kształcenia projektowego z biznesowym studenci VIAMODA rozwijają twórcze myślenie, a jednocześnie uczą się przedsiębiorczości i zasad funkcjonowania rynku mody od wykładowców, których wiedza teoretyczna poparta jest wieloletnią praktyką.