Vila - historia marki i charakterystyka ubrań
Vila to najgorętsze światowe trendy - welur i muszkieterki to obecne hity
Vila – historia marki
Marka Vila powstała w 1994 roku jako jedna z firm wchodzących w skład duńskiego domu mody Bestseller. Zarząd mieści się na Półwyspie Jutlandzkim, nieopodal miasteczka Skanderborg. Celem twórców marki Vila było wysunięcie się na pierwszy plan na światowym rynku mody. Od urodzenia się pierwszego pomysłu w głowie projektanta do momentu, gdy zobaczymy gotowy element na wystawie sklepu Vila, mija na ogół 4-6 tygodni. Produkcja ubrań Vila odbywa się w Europie, Azji oraz na Bliskim Wschodzie. Skandynawski szyk Vila świetnie prezentuje się zarówno na wybiegach, w wielkich miastach, jak i w szafach businesswoman, matek oraz studentek – kobiet młodych duchem, nie podążających ślepo za trendami. Minimalizm Vila ożywiają interesujące wstawki, falbanki, pastelowe barwy i miłe w dotyku tkaniny.
Vila – charakterystyka ubrań
Vila tworzy modę dla kobiet, skupiając się na wysokiej jakości materiałów, przyjemnych w noszeniu, dopracowanych detalach i unikalnych wzorach ubrań. Projektanci marki szybko sprawili, że Vila wyrosła na potęgę w branży, nie tylko w lokalnej skali, docenianą przez wszystkie fashionistki. Rdzeniem ubrań Vila są niezwykłe fasony i twarzowe wykończenia, dzięki którym kobiecość zostaje pięknie podkreślona, balansując pomiędzy delikatnością, gracją, zmysłowością a mocnym wyrażaniem siebie. Estetyka brandu z Danii jest świeża, dynamiczna, bardzo przemyślana, a kolekcje Vila spójne. Elegancja miesza się tutaj z luzem, co umożliwia pójście do pracy, a tuż potem do kina i na wieczorną imprezę. Wśród ubrań Vila wyróżniają się koronkowe bluzki, rockowe rurki, denimowe spodnie, sukienki boho i motywy kwiatowe, które bez trudu łączy się w ciekawe zestawy. W asortymencie Vila znajdziemy również bieliznę, kombinezony, kamizelki z futra, skórzane kurtki, chusty, szale, kapelusze i inne niezbędne na co dzień dodatki i akcesoria.