ModaWampir w kratce, plotkary i album na 100

Wampir w kratce, plotkary i album na 100

Wampir w kratce, plotkary i album na 100
Źródło zdjęć: © ONS.pl
08.11.2010 14:51, aktualizacja: 09.11.2010 11:18

Stella McCartney świętuje pierwsze transakcje sprzedaży ubrań dla dzieci sygnowanych własnym nazwiskiem. Trwają prawno-finansowe przepychanki między Hermes i LVHM, a Vivienne Westwood zaprojektowała statuetkę Brit Awards - bardziej kolorową i szaloną, niż poprzednia statuetka ze srebra. Poza tym wampiry noszą kratkę, a modowe koneksje w „Gossip Girl” robią się coraz bardziej zażyłe.

Stella McCartney świętuje pierwsze transakcje sprzedaży ubrań dla dzieci sygnowanych własnym nazwiskiem. Trwają prawno-finansowe przepychanki między Hermes i LVHM, a Vivienne Westwood zaprojektowała statuetkę Brit Awards - bardziej kolorową i szaloną, niż poprzednia statuetka ze srebra. Poza tym wampiry noszą kratkę, a modowe koneksje w „Gossip Girl” robią się coraz bardziej zażyłe.

Czy najseksowniejszy wampir na świecie owinie się w najbardziej znaną kratkę? Informacja jest jeszcze niepotwierdzona (Firma Burberry nie wydala jeszcze oficjalnego komunikatu), lecz branża aż huczy od plotek, że w nadchodzącym sezonie najbardziej szykowną kratkę na świecie będzie reklamował Robert Pattinson. Jeszcze przed szałem „Zmierzchu”, Burberry proponowało Pattisonowi udział w reklamie (obok Emmy Watson), lecz ten odmówił, bo chciał się skupić na karierze aktorskiej. Teraz Burberry zaproponowało aktorowi milion dolarów za udział w kampanii reklamowej, lecz Pattinson jest twardy i miał ponoć odpowiedzieć: „jestem aktorem, a nie modelem”.

Plotkę o tym, że Burberry chce przeciągnąć filmowego wampira Edwarda na ciemną stronę komercji podał „Daily News”. Informator magazynu miał powiedzieć, że Pattison waha się, bo nie chce, żeby jego praca była kojarzona z rzemiosłem. Burberry jest jednak dobrej myśli: Robert często nosi charakterystyczną kratkę, zna się towarzysko z dyrektorem kreatywnym marki, Christopherem Bailey (który ponoć bardzo naciska na udział aktora w kampanii), a poza tym wiadomo, że nawet najbardziej seksowne wampiry mają swoją cenę.

Jak widać nie ma nic bardziej poruszającego, niż celebryta, użyczający siebie dla promocji marki modowej. „Gossip Girl” to nie Himalaje sztuki aktorskiej, jednak spece od marketingu wiedzą, że twarze głównych aktorek działają jak magnes. Dlatego też królowa mody ślubnej, projektantka Vera Wang, zaprosiła do współpracy serialową Blair Waldorf. Leighton Meester ma być twarzą najnowszego zapachu, sygnowanego przez Verę Wang. „Jej uroda, talent i charakter są inspiracją dla młodych kobiet, którym, mam nadzieję, spodoba, się mój nowy zapach””, mówi projektantka.

W tej chwili plotkara z Upper East Side jest twarzą szamponowej marki Herbal Essences, która bardzo sobie chwiali współpracę z aktorką. Plotkowanie o „Plotkarze” zawsze porusza czule struny związane z przemysłem modowym. Serial o perypetiach szykownych i bogatych małoletnich mieszkańcach Nowego Jorku to ukłon w stronę najnowszych trendów. Nikt nie zna się na trendach lepiej niż Rachel Zoe – jedna z najbardziej kontrowersyjnych stylistek.

Producenci serialu zdecydowali się spełnić marzenie stylistki, która w niejednym wywiadzie wyznawała, że uwielbia serial i ogląda nabożnie każdy nowy odcinek. Rachel Zoe pojawi się w jednym z najbliższych odcinków serialu, jako gość na dwudziestych urodzinach jednej z głównych bohaterek. Stylistka, ubrana w suknię od Pucci, znajdzie się nagle w pozycji horyzontalnej…

Tydzień temu pisaliśmy o okrągłej rocznicy, jaką obchodzi jeden z najpopularniejszych magazynów poświęconych branży modowej, „Women’s Wear Daily”. WWD sto lat istnienia na rynku świętuje wydaniem wielkiego albumu pt. "WWD 100 Years, 100 Designers". W bogatej publikacji są wszyscy, którzy przez ostatni wiek mieli znaczący wpływ na kształtowanie się branży modowej – od Adolfo do Yohji Yamamoto. Oprócz wielkich nazwisk, opisane są też zjawiska i trendy, które najsilniej rzutowały na branżę: są sufrażystki, klapki, minispódniczki i styl businesswoman. Niektórym projektantom poświęcone są w albumie WWD strony, inni – zasługują tylko na wzmiankę.

- Czy to wszystko jest dobra moda? - zastanawia się redaktor naczelna „Women’s Wear Daily”, Bridget Foiley – Nie jestem pewna, wiem jednak, że wszystko i wszyscy, którzy są w tej książce mają wpływ na modę, a większość z nich to geniusze.

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także