ModaWarsztaty "Moda w sieci"

Warsztaty "Moda w sieci"

VIAMODA IDUSTRIAL zaprasza na warsztaty "Moda w sieci", podczas których eksperci: ANSWEAR.com oraz Conceptshop.pl, twórcy jednych z najbardziej znanych w Polsce internetowych platform zakupowych zdradzą, jak skutecznie wykreować markę, by osiągnąć sukces.

Warsztaty "Moda w sieci"
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

18.04.2013 | aktual.: 12.09.2018 16:17

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

VIAMODA IDUSTRIAL zaprasza na warsztaty "Moda w sieci", podczas których eksperci: ANSWEAR.com oraz Conceptshop.pl twórcy jednych z najbardziej znanych w Polsce internetowych platform zakupowych zdradzą, jak skutecznie wykreować markę, by osiągnąć sukces.

Podczas kilkugodzinnego spotkania uczestnicy warsztatów będą mieli okazję dowiedzieć się jak "od kuchni" wygląda założenie i prowadzenie sklepu internetowego. Specjaliści z Conceptshop.pl - Magdalena Mazurek i Michał Głagolski wskażą jakie znaczenie przy tego rodzaju przedsięwzięciu ma budowanie społeczności na fanpage, jakie są najskuteczniejsze sposoby promocji oraz jakie regulacje prawne należy wziąć pod uwagę, by szybko i skutecznie zbudować swoją internetową przestrzeń.

Po części warsztatowej odbędzie się cześć praktyczna kursu, którą poprowadzi Joanna Kosman - Kierownik Marketingu ANSWEAR.com Ta część skupiona będzie wokół skutecznego tworzenia, kreowania i promowania marki modowej w sieci. Uczestnicy na podstawie licznych przykładów i ćwiczeń dowiedzą się m.in. jak stworzyć markę atrakcyjną dla polskiego e-konsumenta, jakie znaczenie odgrywa branding zmysłowy oraz jak budować komunikację z klientem poprzez marketing narracyjny.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Komentarze (0)