Zdobyć rozgłos i uznanie
Na przysłowiowe 5 minut sławy czeka każdy z nas. Czekanie jednak nie wystarczy.Trzeba działać. Wykorzystać szansę, która się pojawia. W każdej sytuacji, czy to w biznesie, czy w życiu osobistym by wygrać, trzeba grać...
18.10.2013 | aktual.: 18.10.2013 13:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Na przysłowiowe 5 minut sławy czeka każdy z nas. Czekanie jednak nie wystarczy.Trzeba działać. Wykorzystać szansę, która się pojawia. W każdej sytuacji, czy to w biznesie, czy w życiu osobistym by wygrać, trzeba grać...
Z własnego doświadczenia wiem, jak ważne jest zadbanie o własne nazwisko, traktowanie go jako markę. To zawsze procentuje. Patrząc na to, jak mało mówiło się o sukcesie kobiet w biznesie, jak rzadko zapraszane były w charakterze ekspertów do programów telewizyjnych czy radiowych, zresztą do dziś w mediach tylko 14 procent to eksperci płci pięknej, postanowiłam zająć się nagłaśnianiem dokonań kobiet.
By jednak odnieść sukces, potrzebuję ich gotowości do spróbowania swych sił chociażby biorąc udział w konkursie Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku. Ten konkurs to nie pitu pitu o biznesie, jak kiedyś uważali niektórzy panowie. Tu naprawdę trzeba się wykazać przedsiębiorczą postawą, innowacyjnymi pomysłami, czy też umiejętnością monetyzacji biznesowej wizji.
To jedyny prestiżowy konkurs biznesowy dedykowany kobietom. Dlaczego warto wziąć udział?
Po pierwsze dla rozgłosu, po drugie uznania w świecie biznesu i kontaktów, które, jak okazało się w przypadku laureatek poprzednich edycji, rozbuchały ich biznesy na skalę międzynarodową. Czyli korzyścią jest też potencjalny rozwój, a co za tym idzie pieniądze. W tym roku obok kategorii Bizneswoman Roku „Korporacja”, Bizneswoman Roku „Moja Firma” oraz „Działalność na rzecz kobiet” pojawiła się kategoria dedykowana start-upom „Debiut roku”.
Czekam zatem na odważne menedżerki pracujące w korporacjach i dużych firmach, właścicielki firm z sektora mikro i MŚP, założycielki start-upów oraz kobiety prowadzące działalność charytatywną i społeczną. Zgłoszenia można nadsyłać do końca listopada b.r. na adres e-mail: bizneswoman@radiopin.pl
Zapraszam, Olga Kozierowska
Organizatorami konkursu są Sukces pisany szminką i Radio Pin. Partnerem strategicznym Grupa PZU, zaś audytorem i partnerem prawnym konkursu jest PWC.
Partnerzy konkursu: GPW, Konfederacja Lewiatan, PARP, PWC, Polska Przedsiębiorcza, Europejska Unia Kobiet, Crowfunding.pl
Partner PR: d*fusion.
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Bloomberg Businessweek, Sukces, Pierwszy Milion, Wprost, Wirtualna Polska, Magazyn Coaching, PRoto, StartUp TV, IAM, onaonaona.pl, marketingprzykawie.pl i Polsat Cafe