Zimowy pop up Nenukko
W dniach 14-16 grudnia przy ulicy Hożej w Warszawie odbył się tradycyjny już zimowy pop up shop grupy projektowej Nenukko.
17.12.2012 | aktual.: 04.01.2013 12:54
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W dniach 14-16 grudnia przy ulicy Hożej w Warszawie odbył się tradycyjny już zimowy pop up shop grupy projektowej Nenukko. W trakcie tymczasowych pop upów projektanci wystawiają swoje prace, które można kupić w atrakcyjnych cenach. Jest to niepowtarzalna szansa na zdobycie limitowanych egzemplarzy, obejrzenie z bliska poszczególnych modeli oraz bezpośrednie poznanie twórców marki.
Zimowy butik Nenukko to już tradycja, co roku, przez jeden grudniowy weekend możemy zobaczyć na żywo i kupić ich świetne projekty. Tym razem do sprzedaży trafiły modele z kolekcji D.A.U., linia Basic, egzemplarze pokazowe, premierowe projekty międzysezonowe . Wydarzenie stało się też okazją do promocji polskiej sztuki użytkowej. Fani mody mogli zobaczyć i kupić prace grupy projektowej z gdańska Tabanda, która słynie ze swoich innowacyjnych produktów ze sklejki.
Smaczkiem imprezy była premiera kalendarza dedykowanego Nenukko, do którego ilustrację stworzyła Katarzyna Bogucka. Inspiracją rysunku jest sukienka GEO.
Niewątpliwie Hoża 51, w ten weekend była jednym z najgorętszych miejsc na mapie rozrywkowej Warszawy. Na zimowym pop upie pojawiły się gwiazdy, które uwielbiają Nenukko, styliści i dziennikarze modowi. Widać, że alternatywa w polskiej modzie sprzedaje się coraz lepiej i to nas bardzo cieszy. Tymczasem ubieramy ciepłą czapkę i szalik z metką Nenukko, bo zima nas nie oszczędza.
(KRe)/(pho)