Zimowy romans MOHITO
Moda tego sezonu bawi się kolorami i zachwyca formą. Apetyczne barwy energetyzują jesienną, deszczową aurę. Dziś nie ma miejsca na modową nudę- jesień wraz z MOHITO staje się radosna i pełna pozytywnych wibracji.
31.10.2011 | aktual.: 04.11.2011 09:31
Moda tego sezonu bawi się kolorami i zachwyca formą. Apetyczne barwy energetyzują jesienną, deszczową aurę. Dziś nie ma miejsca na modową nudę- jesień wraz z MOHITO staje się radosna i pełna pozytywnych wibracji.
Inspiracją tego sezonu dla marki MOHITO stały się lata 60. i 70. Bogactwo form, linii kroju i soczystych barw. Wzajemne przenikanie się modowych retrospekcji sprawia, że moda tej jesieni nie jest banalna - zachwyca połączeniami i możliwościami stylizacji.
Ciepła paleta barw takich jak: ceglane pomarańcze, brązy, szmaragdowe zielenie- świetnie wpisuje się w formę przytulnych dzianin czy swetrów. Dominuje motyw futrzanych dodatków- kołnierzy, aplikacji na torebkach. Powracają futerka i kożuszki.
Skrojone zgodnie z trendem lat 60. sukienki w literę A zaskakują intensywnym kolorem- pomarańcz czy szmaragd to nowe barwy sezonu. Stanowią podstawę jesienno- zimowego outfitu. Wraz z lansowanymi dodatkami takimi jak kapelusze, obszerne szale, futrzane kołnierze czy rękawiczki wyznaczają modowy kierunek tego sezonu.
Wśród dodatków prym wiodą również torebki o niebanalnej formie z futrzaną aplikacją czy dużą kokardą w ciepłych i intensywnych kolorach. Całość uzupełniają kolorowe paski, futrzane i wełniane czapki, ciepłe szale i akcesoria takie jak eleganckie bransoletki czy większe w formie kolczyki.
Moda tego sezonu chce być zauważona, wabi formą i kolorem, romansuje z nami w jesienno- zimowym wydaniu, dajmy się jej uwieść…
Informacje dodatkowe:
Marka MOHITO to propozycja dla młodych (25-35 lat), samodzielnych finansowo kobiet, ceniących sobie niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcję z myślą o kobietach aktywnych zawodowo, atrakcyjnych, wolnych, twórczych i świadomych swych atutów - zwłaszcza wizualnych. Kolekcje MOHITO są zawsze zgodne ze światowymi trendami mody, łamią stereotypy typowego ubioru do pracy. Stworzone są, by zdobić, uatrakcyjniać, podkreślać kobiecość i przeciwstawiać się życiowej rutynie.
Charakterystyczną dla marki wartością jest projektowanie ubrań zgodnych z aktualnymi trendami w modzie o raz przystępnymi cenami. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO dla kobiet jest dostępna od lipca 2008 roku w ponad 70 salonach w Polsce i za granicą. * www.promocja.mohito.pl/*