Żółta, gumowa kaczka
Marka CROPP wystartowała z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów.
Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły
dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.
Marka CROPP wystartowała z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów. Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.
Główną platformą komunikacji akcji jest minisite, jednak BAD RUBBER DUCKER będzie również obecny w kanałach social media CROPP - m.in. Facebooku, YouTube i Instagramie, gdzie zostanie również przeprowadzony konkurs dla fanów marki. – Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy - często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki CROPP.
Kampanii będą towarzyszyć akcje w sześciu miastach Polski - w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę.
Dodatkowym elementem kampanii BAD RUBBER DUCKER jest współpraca z dwudziestoma artystami - graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami - którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.
informacja prasowa