ycipk-k3a8ga
Informacja prasowa
Moda

Żółta, gumowa kaczka

Marka CROPP wystartowała z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów.
Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły
dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Żółta, gumowa kaczka
(lppsa.com)
ycipk-k3a8ga

Marka CROPP wystartowała z nową akcją wizerunkową, której towarzyszyć będzie seria eventów. Całość kampanii pod hasłem BAD RUBBER DUCKER skupia się wokół odświeżonej formuły dobrze znanej gumowej kaczki w niegrzecznej, rebelianckiej wersji.

Główną platformą komunikacji akcji jest minisite, jednak BAD RUBBER DUCKER będzie również obecny w kanałach social media CROPP - m.in. Facebooku, YouTube i Instagramie, gdzie zostanie również przeprowadzony konkurs dla fanów marki. – Żółta, gumowa kaczka to dziś element popkulturowy, wręcz kultowy - często wykorzystywany m.in. w street arcie. Jest też jednym z motywów wiosenno-letniej kampanii Croppa, dlatego zdecydowaliśmy, że Bad Rubber Ducker będzie idealnym, zadziornym tematem przewodnim kampanii – komentuje Arkadiusz Dudkowski, Specjalista ds. Marketingu marki CROPP.

Kampanii będą towarzyszyć akcje w sześciu miastach Polski - w wyznaczonych fontannach i zbiornikach wodnych Gdyni, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy i Wrocławia pojawią się gumowe kaczki opatrzone unikalnym kodem, spośród których każdy oznacza nagrodę.

ycipk-k3a8ga

Dodatkowym elementem kampanii BAD RUBBER DUCKER jest współpraca z dwudziestoma artystami - graficiarzami, ilustratorami, grafikami, character designerami, blogerami, typografami i tatuażystami - którzy dokonają własnej, niestandardowej interpretacji kaczek w stylu street art.

informacja prasowa

Polub WP Kobieta
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-k3a8ga

ycipk-k3a8ga
ycipk-k3a8ga