Zuo Corp. Sezon wiosna - lato 2012

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Obraz

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

/ 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

10 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

11 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

12 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

13 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

14 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

15 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

16 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

17 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

18 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

19 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

20 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

21 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

22 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

23 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

24 / 24Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

Wybrane dla Ciebie

"Sophisticated silk" hitem na jesień. Manicure w stylu Seleny Gomez robi furorę
"Sophisticated silk" hitem na jesień. Manicure w stylu Seleny Gomez robi furorę
Doświadczył rytuału przejścia. Niewielu wie, z czym to się wiąże
Doświadczył rytuału przejścia. Niewielu wie, z czym to się wiąże
Pokazała zdjęcie Harry'ego. Uwagę zwraca jego nazwisko
Pokazała zdjęcie Harry'ego. Uwagę zwraca jego nazwisko
Przed laty stracił żonę. Dziś jest związany z młodszą o 20 lat modelką
Przed laty stracił żonę. Dziś jest związany z młodszą o 20 lat modelką
Pojawiła się na gali Emmy. Tak wygląda w wieku 43 lat
Pojawiła się na gali Emmy. Tak wygląda w wieku 43 lat
Wskoczyła w suknię z "nagim" dołem. Wow to mało powiedziane
Wskoczyła w suknię z "nagim" dołem. Wow to mało powiedziane
Potwierdzili związek. Minge nie gryzła się w język
Potwierdzili związek. Minge nie gryzła się w język
Zaczynają szukać schronienia. Co zrobić, gdy pojawią się w domu?
Zaczynają szukać schronienia. Co zrobić, gdy pojawią się w domu?
Była jego żoną przez 46 lat. Zmarł dwa miesiące po diagnozie
Była jego żoną przez 46 lat. Zmarł dwa miesiące po diagnozie
Imię wymiera. Nosi je tylko 13 Polek
Imię wymiera. Nosi je tylko 13 Polek
To imię noszą tylko dwie Polki. Ma wyjątkowe znaczenie
To imię noszą tylko dwie Polki. Ma wyjątkowe znaczenie
Jego imię to rzadkość. Nosi je tylko czterech Polaków
Jego imię to rzadkość. Nosi je tylko czterech Polaków