ModaZuo Corp. Sezon wiosna - lato 2012

Zuo Corp. Sezon wiosna - lato 2012

Zuo Corp. Sezon  wiosna - lato 2012

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

1 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

2 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

3 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

4 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

5 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

6 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

7 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

8 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

9 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

10 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

11 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

12 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

13 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

14 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

15 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

16 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

17 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

18 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

19 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

20 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

21 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

22 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

23 / 23

Zuo Corp. lookbook

Obraz
© materiały prasowe

Kolekcja na wiosnę i lato 2012 przywodzi na myśl modę lat 60-tych. Znajdziemy tu futurystyczne żakiety i płaszcze. Proste koszule, topy, szorty, ołówkowe spódnice oraz sukienki. Tym razem projektanci marki oprócz wełen i znanej z poprzedniej kolekcji pianki poliuretanowej, przedstawili wariację na temat tkanin syntetycznych. Znajdziemy tutaj przydymione PCV oraz nowoczesne poliestry, brawurowo połączony z jedwabnymi aplikacjami w kształcie kotylionu. Odważny pomarańcz jest tutaj połączony z deseniem różnokolorowej kraty oraz srebrnym motywem chmury. Nie zabrakło tak ulubionej przez projektantów czerni.

Kolekcja w techniczny sposób obnaża ubranie jako produkt. Zaprezentowane podczas pokazu powtarzające się total looki, zróżnicowane jedynie tkaniną oraz wyrafinowanym detalem, pozwalają na swobodne zestawianie ich w indywidualne outfity.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna – lato 2012 jest przerysowany wizerunek kobiety sukcesu, serwowany w amerykańskich operach mydlanych z przełomu lat 80-tych i 90-tych.

Za stworzenie kampanii wizerunkowej marki na sezon wiosna-lato 2012 odpowiedzialny jest Mateusz Stankiewicz.

Lookbook kolekcji sfotografował Adam Pluciński. Twarzą zuo corp. na bieżący sezon została muza Marca Jacobsa i Vivienne Westwood – modelka Zosia Promińska, z agencji D’Vision, której twarz zdobiła okładki takich magazynów jak Vogue, czy Oyster. Za stylizację odpowiedzialna była twórczyni wizerunku Małgorzaty Sochy – Alicja Werniewicz.

Nowa kolekcja Zuo Corp. dostępna jest w sklepie w Warszawie przy ul. Wilczej 19/6. Czynne: pon – pt: 11 – 20, sob: 12 – 17.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)