Tutaj kobiety wybierają mężczyzn
Serwisy randkowe, w których tradycyjne role zostały odwrócone, to pod względem kulturowym prawdziwa innowacja. Tutaj kobiety wybierają mężczyzn, z którymi chcą rozmawiać. Wiedzą, że nie mogą być przez nich zaczepiane, czują się więc swobodne.
28.04.2014 | aktual.: 25.11.2015 09:51
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Serwisy randkowe, w których tradycyjne role zostały odwrócone, to pod względem kulturowym prawdziwa innowacja. Tutaj kobiety wybierają mężczyzn, z którymi chcą rozmawiać. Wiedzą, że nie mogą być przez nich zaczepiane, czują się więc swobodne.
Pomysł wziął się z lektury dziennika francuskiego pisarza Julesa Renarda. - Czytałem jego dziennik i natrafiłem w nim na zdanie: “Feminizm polega na tym, aby nie czekać na księcia z bajki”. Bardzo mnie to rozbawiło, a ponieważ strony randkowe we Francji kwitną, to pomyślałem, że najwyższy czas odwrócić role” – wspomina początki Manuel Conejo, współzałożyciel AdopteUnMec.com. W Polsce - portal nazywa się ZaadoptujFaceta.pl. Tutaj kobiety mogą wybierać mężczyzn, którzy się im podobają.
- W Arabii Saudyjskiej wciąż niedopuszczalne jest prowadzenie samochodu przez kobiety. We Francji czy w Polsce jest to oczywistą sprawą. Postęp w wielu krajach przebiega z różnymi prędkościami. My dajemy paniom kontrolę nad całym procesem uwodzenia online – mówi Sébastien Sikorski, dyrektor ds. rozwoju międzynarodowego ZaadoptujFaceta.pl.
Serwis udostępnia kobietom szeroki wybór mężczyzn, których można wybierać według kilkudziesięciu kryteriów, począwszy od koloru włosów aż po zawód. Kobiety wiedzą, że nie mogą być zaczepiane przez mężczyzn, czują się więc swobodne.
We Francji portal dający kobiecie pierwszeństwo wyboru partnera jest prawdziwym fenomenem. Dziennik "Le Monde" pisał o nim: - Połączenie dwóch rzeczy, które kobiety uwielbiają - mężczyzn i zakupów - może mieć wyłącznie pozytywne efekty. Przy rejestracji użytkownik zaznacza, czy jest "klientem" czy "produktem". "Towar", czyli mężczyźni, grupowani są w specjalnych katalogach. Można wybrać m.in. spośród pakerów, wąsaczy, wytatuowanych i wykolczykowanych, miśków, zarośniętych czy okularników. Dla zainteresowanych dostępne są nawet... produkty regionalne! Wystarczy wybrać swój typ i kliknąć na przycisk "Przejdź do kolekcji".
na podstawie profeina.pl/(gabi), kobieta.wp.pl