GotowaniePrzepisy365 powodów by do nas wpaść

365 powodów by do nas wpaść

Ruszyła akcja promocyjna pod hasłem "365 powodów by do nas wpaść" organizowana w restauracjach Pizza Hut. Celem najnowszej promocji jest zwrócenie uwagi klienta na różnorodne menu oraz fakt, że pizza jest tylko jedną z wielu potraw, które można znaleźć w restauracjach.

365 powodów by do nas wpaść

Ruszyła akcja promocyjna pod hasłem "365 powodów by do nas wpaść" organizowana w restauracjach Pizza Hut.

Celem najnowszej promocji jest zwrócenie uwagi klienta na różnorodne menu oraz fakt, że pizza jest tylko jedną z wielu potraw, które można znaleźć w restauracjach. Poprzez dalsze urozmaicanie i wzbogacanie menu, Pizza Hut konsekwentnie realizuje strategię re-pozycjonowania restauracji w kierunku casual dining. Dodatkowo, liczy również na przyciągnięcie nowych klientów, którzy będą chcieli spróbować oryginalnych smaków, inspirowanych kuchnią włoską i śródziemnomorską.

Od 10 października menu zostało wzbogacone o dodatkowych siedem nowych smaków, takich jak: paluchy chlebowe, pieczarki faszerowane, sałata śródziemnomorska, sałata szefa, lasagna, calzone czy cordon bleu.

Promocja została wsparta kampanią ATL. W największych miastach Polski pojawiły się billboardy informujące o najnowszej ofercie. W teaserowej odsłonie, która trwała od 1 do 10 października br. pojawiła się zapowiedź promocji z tajemniczym hasłem „365”. Od dzisiaj Polacy mogą już dowiedzieć się, kto jest autorem sloganów. Dodatkowo przygotowano nowe materiały POS (bannery, plakaty i table standy) umieszczone na zewnątrz i wewnątrz lokali.

Z myślą o Internautach, Pizza Hut przygotowała konkurs, który rusza 11 października br. Każdy, kto w tym terminie odwiedzi stronę internetową, nie tylko pozna 365 powodów, by odwiedzić restauracje Pizza Hut, ale także będzie mógł dodać propozycje swoich argumentów. Autorzy nowych, najbardziej oryginalnych pomysłów otrzymają darmowy kupon na jedno z nowych dań Pizzy Hut.

Koncepcję nowej kampanii promocyjnej Pizza Hut opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada agencja reklamowa Red8. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)