4F i Tomasz Fornal z pierwszą wspólną kolekcją. Ubrania już są w sprzedaży
Tomasz Fornal to postać dobrze znana kibicom siatkówki. Jednak poza boiskiem wyróżnia go także wyjątkowe wyczucie stylu i smykałka do mody. Marka 4F doceniła jego oryginalność i zaprosiła do stworzenia własnej kolekcji ubrań, która zaowocowała powstaniem linii 4F x Tomasz Fornal.
Marka odzieżowa 4F zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję streetwearową, stworzoną we współpracy z Tomaszem Fornalem - reprezentantem Polski w siatkówce i ambasadorem marki. To limitowana linia, która łączy sportową funkcjonalność z miejskim stylem, czerpiąc inspirację z codziennego życia i osobowości sportowca. W kolekcji znalazły się m.in. bluzy, spodnie, T-shirty oraz akcesoria.
Jan Błachowicz o emeryturze Szczęsnego: "Nie wiem, czy jest młody, czy stary, jeśli chodzi o piłkę nożną..."
Sportowa inspiracja, miejski design
Kolekcja 4F x Tomasz Fornal to próba połączenia dwóch światów - sportu i streetwearu. Ubrania zaprojektowane zostały z myślą o codziennym użytkowaniu, ale z zachowaniem detali i krojów kojarzonych z aktywnością fizyczną.
W kolekcji dominują luźne, oversizowe fasony, stonowana paleta kolorystyczna (szarości i złamana biel), a także detale, które mają podkreślać indywidualizm - w tym hafty inspirowane tatuażami siatkarza, nawiązania do jego rodzinnego Krakowa oraz numer 21, z którym gra w reprezentacji.
Inspiracja Nową Hutą
Za tło i główną inspirację kolekcji posłużyła Nowa Huta - jedna z dzielnic Krakowa, z którą Tomasz Fornal jest silnie związany. Surowy krajobraz blokowisk i industrialnej architektury został wykorzystany w kampanii promującej linię i ma symbolizować autentyczność oraz miejski charakter ubrań.
- Chciałem, żeby ta kolekcja była prawdziwa, nieprzefiltrowana. Jest w niej trochę Krakowa, trochę sportu i dużo luzu - zaznacza Tomasz Fornal.
Zaangażowanie sportowca w proces twórczy
Tomasz Fornal aktywnie uczestniczył w projektowaniu kolekcji, współpracując z zespołem 4F nad wyborem form, materiałów i detali. Wśród inspiracji znalazły się m.in. estetyka nowojorskiego Bronxu, tokijskie ulice oraz elementy popkultury, zwłaszcza związane z grami komputerowymi.
Kontynuacja kampanii "Znaczy, że chcesz"
Nowa linia ubrań wpisuje się w szerszą kampanię marki 4F - "Znaczy, że chcesz", która promuje aktywność fizyczną i determinację w realizowaniu codziennych celów. Kolekcja Tomasza Fornala stanowi osobistą interpretację tego przesłania - odzwierciedla jego sportową drogę, podejście do życia i autentyczny styl.
Czytaj także: Pokazała się na treningu. Sportowe wdzianko to hit
Zapraszamy na grupę na Facebooku - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.