Aby najlepiej wyrazić siebie

TK Maxx wierzy, że każdy człowiek jest wyjątkowy i czuje się najlepiej i najpewniej po prostu będąc sobą. Rusza właśnie kampania Me. By Me, której celem jest zachęcenie ludzi do odkrywania i celebrowania swojego niepowtarzalnego stylu, do eksperymentowania i zabawy z modą, próbowania czegoś nowego i inspirowania innych. Wszystko po to, aby najlepiej wyrazić siebie i wykreować swój indywidualny, niepowtarzalny styl.

TK Maxx wierzy, że każdy człowiek jest wyjątkowy i czuje się najlepiej i najpewniej po prostu będąc sobą. Rusza właśnie kampania Me. By Me, której celem jest zachęcenie ludzi do odkrywania i celebrowania swojego niepowtarzalnego stylu, do eksperymentowania i zabawy z modą, próbowania czegoś nowego i inspirowania innych. Wszystko po to, aby najlepiej wyrazić siebie i wykreować swój indywidualny, niepowtarzalny styl.

Na początku roku, TK Maxx zaprosił grupę dziesięciu swoich klientów z całej Europy do modowej podróży, podczas której mogli oni rozwinąć własny styl i zachęcić innych do tego samego… Osoby te są twarzami wiosenno-letniej kampanii Me. By Me, która jest pierwszą w historii zrealizowaną przez markę modową we współpracy z jej klientami.

Wybrani klienci wyruszyli w podróż życia do Kapsztadu, gdzie przez 10 dni byli zachęcani do eksperymentowania ze swoim stylem i brania udziału w inspirujących zadaniach, które obudziły ich Me. By Me. Nie było żadnego scenariusza – cała grupa miała wolną rękę w kształtowaniu kampanii. Dzięki eksperymentowaniu z ubraniami i dodatkami każdy z uczestników projektu znalazł własny, niepowtarzalny styl. TK Maxx jedynie ułatwił tę modową przygodę (i dobrą zabawę).

Uczestnicy projektu reprezentują klientów TK Maxx z całej Europy – od 25-letniej Małgosi wybranej w TK Maxx w Warszawie po 62-letnią Olgę z Londynu, która została najstarszą europejską modelką prezentującą stroje kąpielowe TK Maxx. Dodatkowo, w kampanii wziął udział bystry, świadomy mody pięciolatek.

Materiały nakręcone podczas podróży zostaną wykorzystane w kampanii telewizyjnej, billboardowej i w prasie. Doświadczenia uczestników są też zbierane w formie inspirujących filmów, które będzie można obejrzeć niebawem na platformie mebyme.tkmaxx.com. Na stronie znajdą się także wyjątkowe treści stworzone i zamieszczone przy użyciu #mebyme przez miłośników mody i klientów TK Maxx z całej Europy.

Kampania podkreśla wyjątkowość TK Maxx jako sklepu, który oferuje wyjątkowe możliwości próbowania czegoś nowego i eksperymentowania ze swoim stylem za przystępną cenę. W przeciwieństwie do innych sieci, nie tylko każdy sklep, ale i każdy dzień wygląda zupełnie inaczej! W każdej lokalizacji TK Maxx znajduje się ok. 50 tysięcy produktów, a co tydzień dostarczanych jest nawet do 10 tysięcy nowych i wyjątkowych produktów, stylów i kolorów. A wszystko w cenach do 60% tańszych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

Informacja prasowa O TK Maxx: TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl lub www.tkmaxxpr.pl Kontakt dla mediów: Anna Zakrzewska, M: 603 883 881, Hotline: 603 242 243;
anna.zakrzewska@fleishmaneurope.com

Źródło artykułu: Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Zmieniła swoje imię. "Jest to niemalże jedno kliknięcie"
Zmieniła swoje imię. "Jest to niemalże jedno kliknięcie"
Zachorowała na nowotwór. "Wydawało mi się, że mnie to nie dotyczy"
Zachorowała na nowotwór. "Wydawało mi się, że mnie to nie dotyczy"
Nosi najmodniejsze spodnie. Optycznie wysmuklają sylwetkę
Nosi najmodniejsze spodnie. Optycznie wysmuklają sylwetkę
Ma dom na hiszpańskiej wyspie. Zdradziła, jak żyje z mężem i synem
Ma dom na hiszpańskiej wyspie. Zdradziła, jak żyje z mężem i synem
Aktorkę brutalnie pobił partner. "Rehabilitacja do końca życia"
Aktorkę brutalnie pobił partner. "Rehabilitacja do końca życia"
Męczyły ją dwa objawy. Tak rak trzustki dawał o sobie znać
Męczyły ją dwa objawy. Tak rak trzustki dawał o sobie znać
Rozstała się po 17 latach. W śniadaniówce opowiedziała o rozwodzie
Rozstała się po 17 latach. W śniadaniówce opowiedziała o rozwodzie
Skończyła 49 lat. W latach 90. znali ją niemal wszyscy
Skończyła 49 lat. W latach 90. znali ją niemal wszyscy
Byli razem 11 lat. Mało kto wie, kim jest jego obecna żona
Byli razem 11 lat. Mało kto wie, kim jest jego obecna żona
Znajdują tam jaja. Te miejsca w domu mogą być wylęgarnią kleszy
Znajdują tam jaja. Te miejsca w domu mogą być wylęgarnią kleszy
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Córka Samusionek wylądowała w domu dziecka. Taką mają dziś relację
Córka Samusionek wylądowała w domu dziecka. Taką mają dziś relację