Aby najlepiej wyrazić siebie

TK Maxx wierzy, że każdy człowiek jest wyjątkowy i czuje się najlepiej i najpewniej po prostu będąc sobą. Rusza właśnie kampania Me. By Me, której celem jest zachęcenie ludzi do odkrywania i celebrowania swojego niepowtarzalnego stylu, do eksperymentowania i zabawy z modą, próbowania czegoś nowego i inspirowania innych. Wszystko po to, aby najlepiej wyrazić siebie i wykreować swój indywidualny, niepowtarzalny styl.

TK Maxx wierzy, że każdy człowiek jest wyjątkowy i czuje się najlepiej i najpewniej po prostu będąc sobą. Rusza właśnie kampania Me. By Me, której celem jest zachęcenie ludzi do odkrywania i celebrowania swojego niepowtarzalnego stylu, do eksperymentowania i zabawy z modą, próbowania czegoś nowego i inspirowania innych. Wszystko po to, aby najlepiej wyrazić siebie i wykreować swój indywidualny, niepowtarzalny styl.

Na początku roku, TK Maxx zaprosił grupę dziesięciu swoich klientów z całej Europy do modowej podróży, podczas której mogli oni rozwinąć własny styl i zachęcić innych do tego samego… Osoby te są twarzami wiosenno-letniej kampanii Me. By Me, która jest pierwszą w historii zrealizowaną przez markę modową we współpracy z jej klientami.

Wybrani klienci wyruszyli w podróż życia do Kapsztadu, gdzie przez 10 dni byli zachęcani do eksperymentowania ze swoim stylem i brania udziału w inspirujących zadaniach, które obudziły ich Me. By Me. Nie było żadnego scenariusza – cała grupa miała wolną rękę w kształtowaniu kampanii. Dzięki eksperymentowaniu z ubraniami i dodatkami każdy z uczestników projektu znalazł własny, niepowtarzalny styl. TK Maxx jedynie ułatwił tę modową przygodę (i dobrą zabawę).

Uczestnicy projektu reprezentują klientów TK Maxx z całej Europy – od 25-letniej Małgosi wybranej w TK Maxx w Warszawie po 62-letnią Olgę z Londynu, która została najstarszą europejską modelką prezentującą stroje kąpielowe TK Maxx. Dodatkowo, w kampanii wziął udział bystry, świadomy mody pięciolatek.

Materiały nakręcone podczas podróży zostaną wykorzystane w kampanii telewizyjnej, billboardowej i w prasie. Doświadczenia uczestników są też zbierane w formie inspirujących filmów, które będzie można obejrzeć niebawem na platformie mebyme.tkmaxx.com. Na stronie znajdą się także wyjątkowe treści stworzone i zamieszczone przy użyciu #mebyme przez miłośników mody i klientów TK Maxx z całej Europy.

Kampania podkreśla wyjątkowość TK Maxx jako sklepu, który oferuje wyjątkowe możliwości próbowania czegoś nowego i eksperymentowania ze swoim stylem za przystępną cenę. W przeciwieństwie do innych sieci, nie tylko każdy sklep, ale i każdy dzień wygląda zupełnie inaczej! W każdej lokalizacji TK Maxx znajduje się ok. 50 tysięcy produktów, a co tydzień dostarczanych jest nawet do 10 tysięcy nowych i wyjątkowych produktów, stylów i kolorów. A wszystko w cenach do 60% tańszych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.

Informacja prasowa O TK Maxx: TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% taniej od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach. W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl lub www.tkmaxxpr.pl Kontakt dla mediów: Anna Zakrzewska, M: 603 883 881, Hotline: 603 242 243;
anna.zakrzewska@fleishmaneurope.com

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Chaos przez "basiowe"?  Uczniowie zaapelowali do Nowackiej
Chaos przez "basiowe"? Uczniowie zaapelowali do Nowackiej
Karol Bielecki stracił oko podczas meczu. Lekarze mówili, że to koniec
Karol Bielecki stracił oko podczas meczu. Lekarze mówili, że to koniec
To imię było hitem PRL-u. W tym roku nikt go nie otrzymał
To imię było hitem PRL-u. W tym roku nikt go nie otrzymał
Kończy 41 lat. Nie przypomina już dawnej siebie
Kończy 41 lat. Nie przypomina już dawnej siebie
Jego syn miał tylko 26 lat. Nie mógł się pogodzić z jego śmiercią
Jego syn miał tylko 26 lat. Nie mógł się pogodzić z jego śmiercią
Rozpoznaj świeżą chryzantemę. Wykonaj prosty test
Rozpoznaj świeżą chryzantemę. Wykonaj prosty test
"Rounded bob" robi furorę w salonach. Fryzura dla kobiet z klasą
"Rounded bob" robi furorę w salonach. Fryzura dla kobiet z klasą
Czy 1 listopada trzeba iść na cmentarz? Kościół sprawia sprawę jasno
Czy 1 listopada trzeba iść na cmentarz? Kościół sprawia sprawę jasno
Jerzy Mielewski skończył 45 lat. Jego żona jest dużo młodsza
Jerzy Mielewski skończył 45 lat. Jego żona jest dużo młodsza
Kubicka stanęła przed aparatem. Skórzana stylizacja z mikrotopem robi szał
Kubicka stanęła przed aparatem. Skórzana stylizacja z mikrotopem robi szał
Od licealnej miłości po odkrycie siebie. Historia Petera Marca Jacobsona
Od licealnej miłości po odkrycie siebie. Historia Petera Marca Jacobsona
Była na weselu Cichopek. W sukni z rozcięciem wyglądała zjawiskowo
Była na weselu Cichopek. W sukni z rozcięciem wyglądała zjawiskowo