ModaAmerican Eagle Outfitters w Polsce!

American Eagle Outfitters w Polsce!

American Eagle Outfitters w Polsce!
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
09.08.2012 15:24, aktualizacja: 10.08.2012 15:47

Już wkrótce będzie można z dumą nosić amerykańskiego orła, na polski rynek wchodzi odzież popularnej marki zza oceanu – American Eagle Outfitters – pierwszy sklep zostanie otwarty 16 sierpnia w warszawskiej Arkadii. Będzie to jednocześnie drugi sklep AEO w Europie. Kilka miesięcy temu marka debiutowała w Moskwie.

Już wkrótce będzie można z dumą nosić amerykańskiego orła, na polski rynek wchodzi odzież popularnej marki zza oceanu – American Eagle Outfitters – pierwszy sklep zostanie otwarty 16 sierpnia w warszawskiej Arkadii. Będzie to jednocześnie drugi sklep AEO w Europie. Kilka miesięcy temu marka debiutowała w Moskwie.

American Eagle Outfitters zostało założone w 1977 roku w Pensylwanii przez braci Jerry'ego i Marca Silverman. Do dziś firma ma około tysiąca sklepów w Stanach Zjednoczonych. W roku 2010 otwarto pierwszy zagraniczny salon w Dubaju.

Amrican Eagle słynie z rzeczy klasycznych, praktycznych w młodzieżowym, casualowym stylu. Miękkie bluzy i T-shirty z „uniwersyteckimi” nadrukami oraz ogromny wybór jeansów, dopasowanych do różnych sylwetek to znaki rozpoznawcze marki. AEO posiada kolekcję męską, damską oraz obuwie. Ceny? W Ameryce nie wykraczają poza standardy popularnych sieciówek, w Polsce też nie będzie najgorzej – damskie spodnie będzie można kupić już za nieco ponad sto złotych.

Nie należy być może spodziewać się szczególnych ekstrawagancji, osoby bardziej skore do modowych eksperymentów prawdopodobnie nie wyjdą z AEO oczarowane wyborem odważnych kreacji, niemniej, „Orła” chwalą głównie zwolennicy ubrań wygodnych i praktycznych oraz oczywiście wielbiciele amerykańskiego stylu.

To właśnie na nich stawia firma. Do wzięcia udziału w tegorocznej kampanii reklamowej zaproszono tak zwanych „prawdziwych ludzi”, to znaczy osoby, które zawodowo nie zajmują się modelingiem. W filmie reklamowym i katalogach występują między innymi: koszykarka, piosenkarz, studentka, surfer. Każdy z bohaterów kampanii pochodzi z innej części Stanów Zjednoczonych, łączy ich amerykański styl rozgraniczany według poszczególnych części kraju: kalifornijski czy nowojorski. Hasło kampanii brzmi: live your life, co można tłumaczyć jako „żyj pełnią życia”.

Ambasadorką marki została Olga Bołądź. Aktorka zgodziła się użyczyć swego wizerunku American Eagle, bo ubrania tej marki bardzo się jej podobają i - co podkreśliła podczas konferencji prasowej firmy - świetnie wpasowują się w jej własny styl. - W tych ubraniach nie czuję się... przebrana. To fajne ciuszki dla młodych, ceniących sobie wygodę ludzi - powiedziała.

(nmk/pho)

Źródło artykułu:WP Kobieta