Anna Dello Russo dla H&M

Kolejna ikona mody nawiązała współpracę ze szwedzkim koncernem H&M. Anna Dello Russo zaprojektuje linię akcesoriów, które jesienią tego roku będzie można kupić w sklepach sieciówki.

Obraz
Źródło zdjęć: © AFP

Kolejna ikona mody nawiązała współpracę ze szwedzkim koncernem H&M. Anna Dello Russo zaprojektuje linię akcesoriów, które jesienią tego roku będzie można kupić w sklepach sieciówki.

Anna Dello Russo jest redaktorką naczelną japońskiej edycji „Vogue'a” i ulubienicą modowej blogosfery na całym świecie. Znakiem rozpoznawczym Anny Dello Russo są fantazyjne, odważnie dobierane akcesoria.

Złoty kapelusz w kształcie wiśni, korona z gwiazd, ogromne zielone oprawki okularów – obok dodatków, które wybiera Anna Dello Russo nie można przejść obojętnie. Sama z ciężkim włoskim akcentem mówi o sobie, że nie do końca wie, czy jest „fashion ikon” czy „fashion victim”. W krótkim filmie promującym jej współpracę z H&M, który można zobaczyć na YouTubie, pokazuje swoje mieszkanie wypełnione dodatkami. Każda szuflada i półka, każdy wieszak, pełne są akcesoriów – brzęczące bransoletki, pióra, okulary, wisiorki, torebki. – Mam swego rodzaju bibliotekę mody – mówi. Czerpiąc inspirację z własnych zbiorów stworzy linię dodatków dla klientek szwedzkiej sieciówki.

 Jako stylistka, wiem, że akcesoria są niezbędne: nadają indywidualnego charakteru ubraniom. Dzięki nim można świetnie się bawić, a każdy zwykły dzień zamienić w dzień mody – powiedziała Anna Dello Russo.

„Królowa dodatków” – jak nazywa się ją w branży – jest z pochodzenia Włoszką. Pracowała dla włoskich magazynów mody, między innymi dla „Vogue'a” i męskiej wersji biblii mody „L'Uomo Vogue”. Mówi się, że posiada ponad cztery tysiące par butów, dwa lata temu zaprojektowała własne perfumy „Beyond” we flakonie w kształcie złotej szpilki z kokardą.

Na pomysł zapraszania do współpracy najbardziej znanych ludzi z branży, marketingowcy H&M wpadli w 2004 roku, wówczas kolekcję dla sieciówki zaprojektował dyrektor kreatywny domu mody Chanel – Karl Lagerfeld. W ciągu ostatnich kilku lat kontrakty z H&M podpisali między innymi Sonia Rykiel, Donatella Versace i Stella McCartney. Kolekcja dodatków zaprojektowana przez Anne Dello Russo ma trafić do sklepów 4. października. (nmk/pho)

Wybrane dla Ciebie

Wygrała w sądzie ze stalkerem. Teraz mówi do mężczyzn. "Nie radzę"
Wygrała w sądzie ze stalkerem. Teraz mówi do mężczyzn. "Nie radzę"
Ważny zabieg w październiku. Wiosną nie będzie ani jednego szkodnika
Ważny zabieg w październiku. Wiosną nie będzie ani jednego szkodnika
Rozstali się po 21 latach. Nigdy nie wzięli ślubu
Rozstali się po 21 latach. Nigdy nie wzięli ślubu
Jest znany jako "Dr. Pluskwa". Tak mówi o zarobkach
Jest znany jako "Dr. Pluskwa". Tak mówi o zarobkach
Jedyna Polka w Konkursie Chopinowskim. Zaapelowała do słuchaczy
Jedyna Polka w Konkursie Chopinowskim. Zaapelowała do słuchaczy
"Pewni w sieci". Rusza 4. edycja kampanii edukacyjnej
"Pewni w sieci". Rusza 4. edycja kampanii edukacyjnej
Poznał ją, gdy była nastolatką. Została jego drugą żoną
Poznał ją, gdy była nastolatką. Została jego drugą żoną
Zagrał "znachora". Tak wyglądały jego ostatnie miesiące
Zagrał "znachora". Tak wyglądały jego ostatnie miesiące
Ten masaż działa jak lifting. Mówi się o nim "Kobido 2.0"
Ten masaż działa jak lifting. Mówi się o nim "Kobido 2.0"
Kupiła dom. Pokazała wnętrza. "Poszukiwania trwały rok"
Kupiła dom. Pokazała wnętrza. "Poszukiwania trwały rok"
Wcześnie została babcią. Była gwiazda TVN miała 34 lata
Wcześnie została babcią. Była gwiazda TVN miała 34 lata
Urodziny spędziła w szpitalu. "Przeszłam zabieg laparoskopowy"
Urodziny spędziła w szpitalu. "Przeszłam zabieg laparoskopowy"