Anna Dello Russo dla H&M

Kolejna ikona mody nawiązała współpracę ze szwedzkim koncernem H&M. Anna Dello Russo zaprojektuje linię akcesoriów, które jesienią tego roku będzie można kupić w sklepach sieciówki.

Obraz
Źródło zdjęć: © AFP

Kolejna ikona mody nawiązała współpracę ze szwedzkim koncernem H&M. Anna Dello Russo zaprojektuje linię akcesoriów, które jesienią tego roku będzie można kupić w sklepach sieciówki.

Anna Dello Russo jest redaktorką naczelną japońskiej edycji „Vogue'a” i ulubienicą modowej blogosfery na całym świecie. Znakiem rozpoznawczym Anny Dello Russo są fantazyjne, odważnie dobierane akcesoria.

Złoty kapelusz w kształcie wiśni, korona z gwiazd, ogromne zielone oprawki okularów – obok dodatków, które wybiera Anna Dello Russo nie można przejść obojętnie. Sama z ciężkim włoskim akcentem mówi o sobie, że nie do końca wie, czy jest „fashion ikon” czy „fashion victim”. W krótkim filmie promującym jej współpracę z H&M, który można zobaczyć na YouTubie, pokazuje swoje mieszkanie wypełnione dodatkami. Każda szuflada i półka, każdy wieszak, pełne są akcesoriów – brzęczące bransoletki, pióra, okulary, wisiorki, torebki. – Mam swego rodzaju bibliotekę mody – mówi. Czerpiąc inspirację z własnych zbiorów stworzy linię dodatków dla klientek szwedzkiej sieciówki.

 Jako stylistka, wiem, że akcesoria są niezbędne: nadają indywidualnego charakteru ubraniom. Dzięki nim można świetnie się bawić, a każdy zwykły dzień zamienić w dzień mody – powiedziała Anna Dello Russo.

„Królowa dodatków” – jak nazywa się ją w branży – jest z pochodzenia Włoszką. Pracowała dla włoskich magazynów mody, między innymi dla „Vogue'a” i męskiej wersji biblii mody „L'Uomo Vogue”. Mówi się, że posiada ponad cztery tysiące par butów, dwa lata temu zaprojektowała własne perfumy „Beyond” we flakonie w kształcie złotej szpilki z kokardą.

Na pomysł zapraszania do współpracy najbardziej znanych ludzi z branży, marketingowcy H&M wpadli w 2004 roku, wówczas kolekcję dla sieciówki zaprojektował dyrektor kreatywny domu mody Chanel – Karl Lagerfeld. W ciągu ostatnich kilku lat kontrakty z H&M podpisali między innymi Sonia Rykiel, Donatella Versace i Stella McCartney. Kolekcja dodatków zaprojektowana przez Anne Dello Russo ma trafić do sklepów 4. października. (nmk/pho)

Wybrane dla Ciebie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Nonszalancja w najlepszym wydaniu. Dygant zachwyciła na pokazie
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Włożyła skórzaną mini. Odważnie to za mało powiedziane
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Nie ma modniejszego stroju. Tak ubierają się kobiety sukcesu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Zaszła w późną ciążę. Tak pisała wtedy o wierze i Bogu
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Byli razem ponad 20 lat. "Po kryzysie oświadczył mi się po raz drugi"
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Sprzedają kalendarze adwentowe. Jeden kosztuje ponad 2 tys. zł
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Jej manicure to prawdziwy hit. To lakier od polskiej marki
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Zmieniła fryzurę. Tak jej metamorfozę ocenił specjalista
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Mówi o końcu kariery. "Nikogo nie poznaję"
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Cichopek już ma najmodniejszą kurtkę na zimę. Uwagę zwraca kolor
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Był alkoholikiem. Mówi, jakie myśli go wtedy dręczyły
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
Jej córka umiera na białaczkę. Lekarze dają jej rok życia
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟