BE PROUD, BE YOURSELF

Kazar prezentuje nową kolekcję wiosna-lato 2019 i zachęca, by wejść w sezon mocnym i zdecydowanym krokiem w zgodzie z samym sobą. Motywem przewodnim LookBooka jest manifest BE PROUD, BE YOURSELF, który wspiera indywidualizm i odwagę w decydowaniu o sobie, stawia na niezależność i wolność wyboru, inspiruje do podążania za głosem serca oraz pozostawania sobą w każdej sytuacji.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Zachwycające pejzaże, ciepłe światło Kalifornii, pustynny kurz – w takiej scenerii odkrywamy markę w nowej, casualowej konwencji. Lifestylowa sesja zdjęciowa została zrealizowana na przedmieściach Los Angeles i prezentuje markę Kazar jako towarzysza w drodze, przyjaciela i partnera na co dzień oraz stanowi swoistą emanację wolności, siły, piękna i podążania za marzeniami.

Przedstawione produkty, są odpowiedzią na prawdziwe potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn. Odbiorcy z pewnością docenią bogatą paletę barw, wzorów i modeli, a także charakterystyczną dla marki, najwyższą jakość materiałów. To właśnie dzięki nim oraz świetnemu wzornictwu, Kazar może zapewnić wysoką trwałość, ale co najważniejsze, wygodę i komfort.

Kolekcja damska
Bez wątpienia, współczesna kobieta znajdzie w nowej kolekcji Kazar, produkty odpowiadające jej estetyce, gustom i potrzebom, niezależnie od pory dnia czy okazji. Wzbogaci też swój styl poprzez nawiązujące do światowych trendów modele i wzory.

Na wiosnę, Kazar proponuje między innymi egzotyczne, wężowe printy w wysmakowanym, minimalistycznym matowym wykończeniu; naturalne motywy etno w postaci chociażby supłowych detali; delikatne i subtelne cieniutkie paski a także liczne odniesienia do mody ulicznej.
Istotnie, inspiracją dla wielu modeli była sztuka a nawet graffiti. W kolekcji znalazły się produkty nawiązujące do akwarelowych obrazów, z printami w nasyconych barwach. Dodatki z tym motywem ożywią nawet najbardziej monochromatyczną stylizację, wnosząc wyjątkowy, niezapomniany charakter; prawdziwy efekt wow. Przewodni motyw LookBooka, czyli wspomniany manifest pojawia się też otwarcie i i wprost na butach i torebkach w postaci bezpośrednich haseł, poprzez które możemy jasno wyrazić swoje opinie i wartości.

W kontekście barw, widoczne są w kolekcji wiodące kolory sezonu. Niezwykle modna, neutralna paleta nie jest monotonna. Obejmuje różnorodne tony beżu od kremowego po piaszczysty; delikatne, kwarcowe róże i będący kolorem tego roku zjawiskowy koral. Ten energetyczny i żywy odcień idealnie będzie pasował do gładkich tkanin i prostych, subtelnych fasonów. Kolejnymi mocnymi akcentami kolorystycznym są ziemiste, nasycone zielenie; słoneczne i ciepłe żółcie a także wyrafinowane i eleganckie bordo. Ten ostatni kolor wyjątkowo pięknie i szlachetnie prezentuje się w modelach ze skóry zamszowej.

Kolekcja męska
Lookbook wiosna-lato 2019 jest dowodem na to, że Kazar nie zapomina o mężczyznach i zdecydowanie rozwija dla nich ofertę. Jak zawsze, stawia na najwyższą jakość materiałów i wygodę, ale w tym sezonie do głosu dochodzi też nietuzinkowe i bardzo oryginalne wzornictwo.

Mężczyźni znajdą tu ogromną różnorodność motywów i modeli, które umożliwią niektórym podkreślenie ich stylu, a innym z kolei wręcz jego zdefiniowanie. Oprócz eleganckiego obuwia biznesowego, z którego słynie marka, Kazar proponuje w tym sezonie szeroki wybór obuwia codziennego oraz sneakersów - w zgodzie ze światowymi trendami.

W wiosennej kolekcji pojawiają się odważne, modowe elementy jak chociażby ozdobne taśmy, zarezerwowane dotychczas dla największych domów mody. Dodają one charakteru klasycznym modelom i występują jako ozdoba również w mokasynach czy obuwiu sportowym. Na sneakersach znajdziemy z kolei printy nawiązujące do streetartu i graffiti oraz przełamujące monotonię, intrygujące kolory tęczy. Na szczególną uwagę zasługują także niezwykle modne, dzianinowe modele sportowe. Kolorystyka modeli w kolekcji męskiej jest także szeroka - odcienie błękitu, głęboki granat, leśna zieleń, mineralna czerwień i słoneczna, energetyczna żółć to propozycje dla poszukujących odważniejszych dodatków, które odświeżą i nadadzą wyrazistości codziennej stylizacji.

Różnorodność materiałów, wzorów i modeli zarówno w kolekcji damskiej jak i męskiej wpisuje się we wspomniany na wstępie manifest marki. Daje ona bowiem możliwość zdefiniowania swojego własnego, indywidualnego stylu i wyrażenie swojej osobowości. Szeroka oferta butów, toreb i akcesoriów umożliwia tworzenie niezliczonych wariacji. O końcowym efekcie decydują, wszakże detale.
Kazar uzmysławia, że wszystko zależy od naszej wyobraźni, że bycie sobą to kwestia odwagi, ale i źródło siły, a piękno może nam towarzyszyć na co dzień. Kimkolwiek jesteś i dokądkolwiek zmierzasz.

Sesja LookBooka Wiosna-Lato 2019, zrealizowana została w Kalifornii, przez Daniela Jaroszka (Papaya Films), towarzyszący sesji film zrealizowało studio Papaya Films. Za kierunek strategiczny marki odpowiedzialna jest Mona Kinal – Global Marketing Director Kazar. Za kreację sesji Mona Kinal oraz Morgann Lechat i Michel Tatarczuk (Saisons Studio). Komunikacja startu sezonu, wsparta jest działaniami PRowymi i digitalowymi w ramach współpracy Kazar z agencją Value Media.

Kolekcja Wiosna 2019 dostępna jest już w sklepach i na www.kazar.com

Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Mogą usunąć ławkę przy grobie? Przepisy mówią jasno
Mogą usunąć ławkę przy grobie? Przepisy mówią jasno
Pojechała do sanatorium. Mówi, co uniemożliwiło jej wypoczynek
Pojechała do sanatorium. Mówi, co uniemożliwiło jej wypoczynek
Miał zaledwie 48 lat. Ciało znaleziono w pokoju hotelowym
Miał zaledwie 48 lat. Ciało znaleziono w pokoju hotelowym
Nowe wieści ws. rodziny pięcioraczków. "Musimy opuścić Tajlandię"
Nowe wieści ws. rodziny pięcioraczków. "Musimy opuścić Tajlandię"
Jej piosenki znali wszyscy. Dziś pisze teksty dla Sanah
Jej piosenki znali wszyscy. Dziś pisze teksty dla Sanah
Kończy 62 lata. Tak wygląda dziś gwiazda "Adama i Ewy"
Kończy 62 lata. Tak wygląda dziś gwiazda "Adama i Ewy"
Anita ze "ŚOPW" o początkach związku z Adrianem. "Nie mogliśmy spać"
Anita ze "ŚOPW" o początkach związku z Adrianem. "Nie mogliśmy spać"
Ma znaną córkę. Nie każdy wie, że są ze sobą spokrewnione
Ma znaną córkę. Nie każdy wie, że są ze sobą spokrewnione
Jest jego żoną od 37 lat. Oto kim jest mąż Stenki
Jest jego żoną od 37 lat. Oto kim jest mąż Stenki
Jest w trakcie rozwodu. Mołek zapytała ją o relację z Terrazzino
Jest w trakcie rozwodu. Mołek zapytała ją o relację z Terrazzino
"Byli wyszydzani". Mówi o przemocy, która miała miejsce w szkole
"Byli wyszydzani". Mówi o przemocy, która miała miejsce w szkole
"Zostałam pobita za kolor skóry". Wszystko stało się w szkole
"Zostałam pobita za kolor skóry". Wszystko stało się w szkole