BE PROUD, BE YOURSELF
Kazar prezentuje nową kolekcję wiosna-lato 2019 i zachęca, by wejść w sezon mocnym i zdecydowanym krokiem w zgodzie z samym sobą. Motywem przewodnim LookBooka jest manifest BE PROUD, BE YOURSELF, który wspiera indywidualizm i odwagę w decydowaniu o sobie, stawia na niezależność i wolność wyboru, inspiruje do podążania za głosem serca oraz pozostawania sobą w każdej sytuacji.
08.03.2019 14:13
Zachwycające pejzaże, ciepłe światło Kalifornii, pustynny kurz – w takiej scenerii odkrywamy markę w nowej, casualowej konwencji. Lifestylowa sesja zdjęciowa została zrealizowana na przedmieściach Los Angeles i prezentuje markę Kazar jako towarzysza w drodze, przyjaciela i partnera na co dzień oraz stanowi swoistą emanację wolności, siły, piękna i podążania za marzeniami.
Przedstawione produkty, są odpowiedzią na prawdziwe potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn. Odbiorcy z pewnością docenią bogatą paletę barw, wzorów i modeli, a także charakterystyczną dla marki, najwyższą jakość materiałów. To właśnie dzięki nim oraz świetnemu wzornictwu, Kazar może zapewnić wysoką trwałość, ale co najważniejsze, wygodę i komfort.
Kolekcja damska
Bez wątpienia, współczesna kobieta znajdzie w nowej kolekcji Kazar, produkty odpowiadające jej estetyce, gustom i potrzebom, niezależnie od pory dnia czy okazji. Wzbogaci też swój styl poprzez nawiązujące do światowych trendów modele i wzory.
Na wiosnę, Kazar proponuje między innymi egzotyczne, wężowe printy w wysmakowanym, minimalistycznym matowym wykończeniu; naturalne motywy etno w postaci chociażby supłowych detali; delikatne i subtelne cieniutkie paski a także liczne odniesienia do mody ulicznej.
Istotnie, inspiracją dla wielu modeli była sztuka a nawet graffiti. W kolekcji znalazły się produkty nawiązujące do akwarelowych obrazów, z printami w nasyconych barwach. Dodatki z tym motywem ożywią nawet najbardziej monochromatyczną stylizację, wnosząc wyjątkowy, niezapomniany charakter; prawdziwy efekt wow. Przewodni motyw LookBooka, czyli wspomniany manifest pojawia się też otwarcie i i wprost na butach i torebkach w postaci bezpośrednich haseł, poprzez które możemy jasno wyrazić swoje opinie i wartości.
W kontekście barw, widoczne są w kolekcji wiodące kolory sezonu. Niezwykle modna, neutralna paleta nie jest monotonna. Obejmuje różnorodne tony beżu od kremowego po piaszczysty; delikatne, kwarcowe róże i będący kolorem tego roku zjawiskowy koral. Ten energetyczny i żywy odcień idealnie będzie pasował do gładkich tkanin i prostych, subtelnych fasonów. Kolejnymi mocnymi akcentami kolorystycznym są ziemiste, nasycone zielenie; słoneczne i ciepłe żółcie a także wyrafinowane i eleganckie bordo. Ten ostatni kolor wyjątkowo pięknie i szlachetnie prezentuje się w modelach ze skóry zamszowej.
Kolekcja męska
Lookbook wiosna-lato 2019 jest dowodem na to, że Kazar nie zapomina o mężczyznach i zdecydowanie rozwija dla nich ofertę. Jak zawsze, stawia na najwyższą jakość materiałów i wygodę, ale w tym sezonie do głosu dochodzi też nietuzinkowe i bardzo oryginalne wzornictwo.
Mężczyźni znajdą tu ogromną różnorodność motywów i modeli, które umożliwią niektórym podkreślenie ich stylu, a innym z kolei wręcz jego zdefiniowanie. Oprócz eleganckiego obuwia biznesowego, z którego słynie marka, Kazar proponuje w tym sezonie szeroki wybór obuwia codziennego oraz sneakersów - w zgodzie ze światowymi trendami.
W wiosennej kolekcji pojawiają się odważne, modowe elementy jak chociażby ozdobne taśmy, zarezerwowane dotychczas dla największych domów mody. Dodają one charakteru klasycznym modelom i występują jako ozdoba również w mokasynach czy obuwiu sportowym. Na sneakersach znajdziemy z kolei printy nawiązujące do streetartu i graffiti oraz przełamujące monotonię, intrygujące kolory tęczy. Na szczególną uwagę zasługują także niezwykle modne, dzianinowe modele sportowe. Kolorystyka modeli w kolekcji męskiej jest także szeroka - odcienie błękitu, głęboki granat, leśna zieleń, mineralna czerwień i słoneczna, energetyczna żółć to propozycje dla poszukujących odważniejszych dodatków, które odświeżą i nadadzą wyrazistości codziennej stylizacji.
Różnorodność materiałów, wzorów i modeli zarówno w kolekcji damskiej jak i męskiej wpisuje się we wspomniany na wstępie manifest marki. Daje ona bowiem możliwość zdefiniowania swojego własnego, indywidualnego stylu i wyrażenie swojej osobowości. Szeroka oferta butów, toreb i akcesoriów umożliwia tworzenie niezliczonych wariacji. O końcowym efekcie decydują, wszakże detale.
Kazar uzmysławia, że wszystko zależy od naszej wyobraźni, że bycie sobą to kwestia odwagi, ale i źródło siły, a piękno może nam towarzyszyć na co dzień. Kimkolwiek jesteś i dokądkolwiek zmierzasz.
Sesja LookBooka Wiosna-Lato 2019, zrealizowana została w Kalifornii, przez Daniela Jaroszka (Papaya Films), towarzyszący sesji film zrealizowało studio Papaya Films. Za kierunek strategiczny marki odpowiedzialna jest Mona Kinal – Global Marketing Director Kazar. Za kreację sesji Mona Kinal oraz Morgann Lechat i Michel Tatarczuk (Saisons Studio). Komunikacja startu sezonu, wsparta jest działaniami PRowymi i digitalowymi w ramach współpracy Kazar z agencją Value Media.
Kolekcja Wiosna 2019 dostępna jest już w sklepach i na www.kazar.com