#blackfriday Anny Lewandowskiej
Anna Lewandowska wychodzi naprzeciw fankom. Zgodnie z ideą Czarnego Piątku obniżyła ceny swoich produktów i zachęca do ich kupna w atrakcyjnej cenie.
Projekt „Healthy plan by Ann” przynosi rodzinie Lewandowskich ogromne zyski. Ania aktywnie prowadzi bloga, na którym umieszcza przepisy, zestawy ćwiczeń i swoje stylizacje. Dzięki osiągniętej popularności rozwinęła i poszerzyła biznes. Otworzyła sklep internetowy, gdzie sprzedaje przedmioty niezbędne – jej zdaniem – do prowadzenia zdrowego trybu życia.
Anna Lewandowska sprzedaje diety ułożone specjalnie dla każdego klienta. Podstawą jej programu jest różnorodność smaków. Dieta składa się z trzech kroków. Każdy z nich jest w innej cenie. Zgodnie z założeniami #blackfriday postanowiła zachęcić fanki do ich kupna. W związku z tym obniżyła cenę o 40 procent.
Nie tylko Anna Lewandowska postanowiła obniżyć ceny swoich produktów podczas Czarnego Piątku. Także wielkie hollywoodzkie gwiazdy, które zajmują się biznesem, wprowadziły 40-procentowe obniżki. Jessica Alba zbudowała firmę wartą miliardy. The Honest Company sprzedaje produkty związane z pielęgnacją dzieci. W ofercie sklepów Kate Hudson znajdują się ubrania przeznaczone dla aktywnych kobiet.