UrodaCiemne plamy na twarzy

Ciemne plamy na twarzy

Ciemne plamy na twarzy

25.09.2006 15:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Mam problem z ciemnymi plamami, które ujawniają się wraz z mocniejszym słońcem. Podejrzewam, że to pozostałość po lekach
antykoncepcyjnych, ale nie jestem pewna.

Mam problem z ciemnymi plamami, które ujawniają się wraz z mocniejszym słońcem. Podejrzewam, że to pozostałość po lekach antykoncepcyjnych, ale nie jestem pewna. Próbowalam kremów na ten problem, ale je należy stosować przez długi czas i nie można w okresie nasilonego słońca. Dla mnie to paranoja, bo pzez cały rok poza latem nie mam tego problemu. Pojawia się latem, jest słońce, a wówczas nie można używać tych kremów. Jest to dla mnie dość przykra dolegliwość, bo plamy pojawiają się nad ustami, spawiając wrażenie wąsika, a korektory i podkłady odpadają - spływają w upały. W innym miejscach ciała nie mam takich problemów. Używam też kremów na twarz z wysokim filtem. Dziękuję bardzo za ewentualną odpowiedź. Proszę o poradę, może z wykluczeniem dogich kosmetyków, na nie mnie nie stać.
Anna

Środki hormonalne często inicjują powstawanie przebarwień, które w początkowym stadium uwidaczniają się głównie latem, z czasem jednak mniej nasilone widoczne są cały rok.

Walka z przebarwieniami jest bardzo trudna i nawet po ich rozjaśnieniu konieczna jest systematyczna(!) ochrona pred ekspozycją na światło słoneczne. Stosowanie więc filtrów o faktorze 50+ jest konieczne, pamiętając, że większość z nich wymaga aplikacji co 2-3 godziny w ciagu dnia.

Elżbieta Gołębka

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także