Co znaczy luksus w Polsce?

Już 15 czerwca w warszawskiej Willi Foksal odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona rynkowi dóbr luksusowych, Polish Luxury Market Summit 2016.

Co znaczy luksus w Polsce?
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

07.06.2016 | aktual.: 13.06.2016 10:39

Co to znaczy marka luksusowa i jakie warunki musi spełnić produkt luksusowy, jak komunikować markę luksusową i jak prowadzić dla niej działania marketingowe, wreszcie gdzie zaczyna się, a gdzie kończy luksusowy styl życia? Odpowiedzi, na te i inne pytania, udzielą przedstawiciele i eksperci rynku dóbr luksusowych podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2016.

Konferencję otworzy prezentacja badań firmy Deloitte Polska, podczas której omówione zostaną aktualne trendy i wyzwania na polskim i globalnym rynku dóbr luksusowych. Na specjalne zaproszenie organizatorów, w roli prelegentów, wystąpią przedstawiciele marek luksusowych m.in. z Mediolanu, Lizbony i Paryża: Paola Colombari, menedżer kultury oraz dyrektor artystyczny w zakresie projektowania i projektowania artystycznego, Eliana Medeiros, Global Customer Experience Expert NetJets, Thomas.V, światowej klasy projektant biżuterii.

Swoimi doświadczeniami podzielą się także najwięksi specjaliści i eksperci polskiego rynku dóbr luksusowych: Anna Kicińska, lider Grupy Doradztwa Nieruchomości EY w regionie CSE, Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, Karolina Kaim, prezes zarządu Tacit Investment, Magdalena Jończak, partner w Dziale Konsultingu z firmy Deloitte Polska, Wojtek Jeżowski, CEO i szef kreatywny agencji kontent-video Black Rabbit, Maciej Kossowski, prezes zarządu Wealth Solutions, Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, Joanna Łodygowska, szef Działu Komunikacji Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris oraz Małgorzata Cecherz-Kowalska, dyrektor marketingu BMW Group Polska i Michał Niemczycki, prezes firmy Voda Naturalna.

Podczas konferencji odbędą się dwa panele dyskusyjne, pierwszy pt.: Gdzie zaczyna się, a gdzie kończy luksusowy styl życia, drugi pt.: Komunikacja marek luksusowych. W roli moderatora dyskusji wystąpi Anna Szubrycht, ekspert Luxurydaily.com oraz właściciel firmy Chic Being, konsultingu dla marek luksusowych.

Dzień zakończy się koktajlem, który stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany poglądów i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. O dobry nastrój podczas kuluarowych rozmów zadbają Remy Martin i Prosecco Gancia.

Wejście na całodniową konferencję tylko za okazaniem zaproszenia. Zaproszenia są płatne, dostępne w sprzedaży na stronie www.bookofluxury.com. Ilość miejsc ograniczona.

Organizatorem konferencji jest ESSE Media.

Partnerzy konferencji: BMW, LuxHub, Deloitte Polska, Superbrands Polska, Gaggenau, Boutique Hotel Rialto, Tacit, VR Global, Coconnelle, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Remy Martin, Prossecco Gancia, Villa Foksal, Black Rabbit, Voda Naturalna, Fundacja Liderek Biznesu, Solemaran, Nobilioto.

Konferencję wspierają zagraniczne media: CPP Luxury Industry Management Consultants Ltd (Cpp-mc.com) oraz Luxure Group (Luxsure.com).

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)