ModaCoctail Party COS-a

Coctail Party COS-a

19-go września w najbardziej trendy miejscu na mapie Warszawy w budynku Mysia 3, obyło się oficjalne Coctail Party marki COS. Przypominamy, że pierwszy sklep w Polsce i na razie jedyny (kolejny będzie w Poznaniu) został otwarty latem tego roku w stolicy.

Coctail Party COS-a
Źródło zdjęć: © AKPA

Warszawa może poszczycić się pierwszym i na razie jedynym w Polsce sklepem szwedzkiej marki COS - Collection of Style. To prawdziwa gratka dla fanek minimalistycznego stylu, prostych form i wysokiej jakości. Ubrania tej marki są alternatywą dla fashionistek, które lekko zmęczyła moda z sieciówek. Byliśmy na Mysiej 3 podczas inauguracji kolekcji na sezon jesień - zimę.

Mamy wrażenie, że nosząc COS-a, bardzo ciężko zaliczyć modową wpadkę. Nie znajdziemy tam ekstrawaganckich kreacji, raczej nowoczesną elegancję, która nie przytłacza zbędnymi ozdobnikami. Ubrania są dość uniwersalne, jednak trzeba dużej świadomości, aby odpowiednio dobrać je do naszej sylwetki. Geometryczne formy idealnie sprawdzają się na figurach modelek, rzeczywistość bywa niestety bardziej surowa. Na uwagę zasługują biżuteria i akcesoria. Przyznajemy, że widać tam profesjonalizm i styl szwedzkich projektantów. Jesienna kolekcja jest potwierdzeniem wizerunku na jaki marka zapracowała od 2007 roku.

Oprócz bezpiecznych kolorów, które są powtarzane w kolejnych sezonach, pojawiają się hity jesieni: niebieski, sosnowa zieleń i kolory wina. Z mocniejszych barw, przewinęły się limonkowa zieleń i mocny pomarańcz. Z pewnością gdyby nie ograniczenia finansowe, wyszłybyśmy stamtąd z walizką nowych ubrań. Ostatecznie wybrałyśmy ciepłą pelerynę w wersji sportowej, wełnianą sukienkę z elementami skóry i parę drobiazgów z biżuterii.

Impreza była taka, jak COS – prosta elegancka, bez niepotrzebnych fajerwerków. Goście też nie byli przypadkowi. Wśród gwiazd wypatrzyliśmy m. in. Monikę Brodkę, Beatę Sadowską, Marzenę Rogalską, Lidię Popiel, Olgę Frycz, Michała Piróga, Mikołaja Komara. Nie zabrakło również stylistów, wielbicieli mody, a nawet polskich projektantów. Gościem specjalnym była Marie Honda, dyrektor generalna marki.

Podsumowując, niezmiennie jesteśmy fankami COS-a. Kolekcja jesień-zima 2012/2013 tylko utwierdziła nas w przekonaniu, że prócz królujących trendów: militarnego, powrotu baroku, nowego go tyku, warto postawić na klasykę, która może służyć nam dłużej niż jeden sezon.

Źródło artykułu:WP Kobieta
michał pirógmonika brodkamoda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)