Czy moda może pokonać głód?
Amerykański projektant Michael Kors wspiera program ONZ-u poświęcony walce z głodem na świecie. Głód jest obecnie plagą, która zabija codziennie więcej osób niż AIDS, malaria i gruźlica razem wzięte.
11.02.2013 | aktual.: 11.02.2013 10:12
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Amerykański projektant Michael Kors wspiera program ONZ, poświęcony walce z głodem na świecie. Głód jest obecnie plagą, która zabija codziennie więcej osób niż AIDS, malaria i gruźlica razem wzięte.
By włączyć się do akcji agendy Światowego Programu Żywnościowego, Michael Kors zaprojektuje dwa zegarki. Każda zakupiona sztuka zapewni posiłki setce dzieci. Jego wkład obejmie także szereg innych akcji i wydarzeń pod hasłem „Watch Hunger Stop”
– Już nie możemy się doczekać współpracy z Michaelem Korsem. Razem możemy zwrócić większą uwagę na problem głodu oraz uzyskać tak potrzebne nam źródła wsparcia Światowego Programu Żywnościowego – powiedziała dyrektor wykonawcza Programu Ertharin Cousin.
Komentując swój udział w ONZ-owskim programie Kors wyjaśnił, że chciał, aby sygnowana jego nazwiskiem marka przyłączyła się do akcji w sposób, który umożliwi realną zmianę w życiu ludzi dotkniętych głodem.
– Faktem jest, że głód to jest problem, który może być rozwiązany. Chcemy być tego rozwiązania częścią – powiedział projektant. – Na przestrzeni lat miałem wielkie szczęście podróżować po świecie i poznawać nowe kultury i ludzi. I jeśli jest choć jedna rzecz, której mnie to nauczyło, to jest to świadomość, że miliony ludzi na świecie walczą o to, by nakarmić siebie i swoje rodziny. Chcę użyć mojego głosu i moich wysiłków dla tej międzynarodowej sprawy – dodał.
Kors do współpracy zaprosił także kilku swoich wpływowych przyjaciół. Na wideo promującym akcję można zobaczyć między innymi Karolinę Kurkovą i Bette Middler oraz serialowego aktora znanego między innymi z „Gotowych na wszystko” oraz z „Seksu w Wielkim Mieście” Kyla MacLachlana.
Przedstawiciele ONZ-u podkreślają, że „Watch Hunger Stop” to więcej niż tylko slogan. „To wizja tego, co możemy razem osiągnąć. Nasza nowa współpraca z międzynarodową modową marką Michaela Korsa sprawi, że ta wizja stanie się rzeczywistością”.
Światowy Program Żywnościowy jest największą na świecie organizacją humanitarną powołaną do zwalczania głodu. Działa od 1963 roku.
(nmk/pho, kobieta.wp.pl)
KUPUJ UBRANIA OD MŁODYCH PROJEKTANTÓW NA * CONCEPTSHOP.PL*