Dwa kultowe brandy, jedna kolekcja, a na dokładkę nostalgia zaklęta w kadrach. UWAGA! Ta kampania może wywołać łezkę wzruszenia i przypomnieć o magii rodzinnych chwil
Czasem najbardziej nieoczywiste połączenia okazują się najlepsze. I chyba właśnie obserwujemy taki tandem. Globalna marka łączy siły z ikoną polskiego rzemiosła. Co wyszło z tego zderzenia dwóch różnych światów? Wyjątkowa, limitowana kolekcja naczyń, która udowadnia, że przeciwieństwa tworzą doskonałą harmonię. I wideo zdolne rozmiękczyć niejedno serce, zabierając w sentymentalną podróż do świata prostych radości, rodziny i niezwykłej siły tradycji.
Opowieść, która chwyta za serce
Współpracę zapowiada klimatyczne wideo, które przenosi widzów w świat ciepłych wspomnień, ale unika banału. Jego głównym bohaterem jest Piotr Czaykowski, który (zarówno w kampanii, jak i od lat w swoich social mediach) w piękny sposób pokazuje swoją wyjątkową relację z Babcią.
To, co dodaje materiałowi magii, to fakt, że został on w całości nagrany na analogowej taśmie filmowej 16 mm (zużywając jej przeszło 250 m), co potęguje uczucie nostalgii. Twórcy zadbali o każdy detal – na planie wykorzystano autentyczny, ponad 100-letni kredens oraz klimatyczny domek z 1960 roku. Z pewnych źródeł wiemy też, że ekipa już tydzień przed rozpoczęciem zdjęć… uczyła się robić knedle!
Ale czym byłby dobry spot bez muzyki… Zwłaszcza spot Coca-Cola! Tym razem usłyszeć możemy nowoczesną aranżację "Ballady miłosnej" - tradycyjnej pieśni ludowej z Lubelszczyzny, za którą odpowiada kompozytor Łukasz Niemancewicz. Subtelne nucenie w wykonaniu wokalistki Ewy Karasińskiej w połączeniu z dźwiękiem skrzypiec i fortepianu sprawia, że trudno się nie wzruszyć.
Coca-Cola i Zakłady Ceramiczne Bolesławiec łączą siły. Limitowana kolekcja naczyń to hołd dla tradycji.
Z ekranu na stół – Coca-Cola łączy siły z ZC "Bolesławiec"
Ta piękna, filmowa opowieść o tworzeniu wspomnień i celebrowaniu wspólnego czasu jest zapowiedzią wyjątkowej współpracy. Coca-Cola, globalna marka od ponad 50 lat towarzysząca Polakom na co dzień, połączyła siły z Zakładami Ceramicznymi "Bolesławiec" – kultowym symbolem polskiego rzemiosła i tradycji.
Efektem jest limitowana kolekcja naczyń, która idealnie wpisuje się w magię spotkań z bliskimi. To dowód na to, że tradycja i nowoczesny styl życia mogą się doskonale uzupełniać.
W kolekcji znajdziesz kubki, miseczki i talerze, które łączą klasyczne wzornictwo Bolesławca z magią Coca-Cola.
Jak zdobyć unikalną kolekcję?
Te wyjątkowe naczynia nie są dostępne w regularnej sprzedaży. Można je zdobyć jedynie w ramach specjalnej akcji w aplikacji Coca-Cola, która trwa od 1 września do 7 listopada 2025 roku lub do wyczerpania zapasów.
Aby wziąć udział w akcji:
- Kupuj ulubione produkty Coca-Cola.
- Wpisuj kody spod nakrętek, zawleczek bądź etykiet w aplikacji, aby zbierać tokeny.
- Wymieniaj tokeny na wybrane (bądź wszystkie!) elementy kolekcji. Na kubek potrzeba 8 tokenów, a na talerz lub miseczkę – 12.
Stwórz stół pełen własnych historii i nadaj mu niepowtarzalnego stylu dzięki kolekcji, która łączy pokolenia.