Dwa kultowe brandy, jedna kolekcja, a na dokładkę nostalgia zaklęta w kadrach. UWAGA! Ta kampania może wywołać łezkę wzruszenia i przypomnieć o magii rodzinnych chwil

Czasem najbardziej nieoczywiste połączenia okazują się najlepsze. I chyba właśnie obserwujemy taki tandem. Globalna marka łączy siły z ikoną polskiego rzemiosła. Co wyszło z tego zderzenia dwóch różnych światów? Wyjątkowa, limitowana kolekcja naczyń, która udowadnia, że przeciwieństwa tworzą doskonałą harmonię. I wideo zdolne rozmiękczyć niejedno serce, zabierając w sentymentalną podróż do świata prostych radości, rodziny i niezwykłej siły tradycji.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Opowieść, która chwyta za serce

Współpracę zapowiada klimatyczne wideo, które przenosi widzów w świat ciepłych wspomnień, ale unika banału. Jego głównym bohaterem jest Piotr Czaykowski, który (zarówno w kampanii, jak i od lat w swoich social mediach) w piękny sposób pokazuje swoją wyjątkową relację z Babcią.

To, co dodaje materiałowi magii, to fakt, że został on w całości nagrany na analogowej taśmie filmowej 16 mm (zużywając jej przeszło 250 m), co potęguje uczucie nostalgii. Twórcy zadbali o każdy detal – na planie wykorzystano autentyczny, ponad 100-letni kredens oraz klimatyczny domek z 1960 roku. Z pewnych źródeł wiemy też, że ekipa już tydzień przed rozpoczęciem zdjęć… uczyła się robić knedle!

Ale czym byłby dobry spot bez muzyki… Zwłaszcza spot Coca-Cola! Tym razem usłyszeć możemy nowoczesną aranżację "Ballady miłosnej" - tradycyjnej pieśni ludowej z Lubelszczyzny, za którą odpowiada kompozytor Łukasz Niemancewicz. Subtelne nucenie w wykonaniu wokalistki Ewy Karasińskiej w połączeniu z dźwiękiem skrzypiec i fortepianu sprawia, że trudno się nie wzruszyć.

Coca-Cola i Zakłady Ceramiczne Bolesławiec łączą siły. Limitowana kolekcja naczyń to hołd dla tradycji.

Z ekranu na stół – Coca-Cola łączy siły z ZC "Bolesławiec"

Ta piękna, filmowa opowieść o tworzeniu wspomnień i celebrowaniu wspólnego czasu jest zapowiedzią wyjątkowej współpracy. Coca-Cola, globalna marka od ponad 50 lat towarzysząca Polakom na co dzień, połączyła siły z Zakładami Ceramicznymi "Bolesławiec" – kultowym symbolem polskiego rzemiosła i tradycji.

[1/5] Źródło zdjęć: materiały partnera |

Efektem jest limitowana kolekcja naczyń, która idealnie wpisuje się w magię spotkań z bliskimi. To dowód na to, że tradycja i nowoczesny styl życia mogą się doskonale uzupełniać.

W kolekcji znajdziesz kubki, miseczki i talerze, które łączą klasyczne wzornictwo Bolesławca z magią Coca-Cola.

Jak zdobyć unikalną kolekcję?

Te wyjątkowe naczynia nie są dostępne w regularnej sprzedaży. Można je zdobyć jedynie w ramach specjalnej akcji w aplikacji Coca-Cola, która trwa od 1 września do 7 listopada 2025 roku lub do wyczerpania zapasów.

Aby wziąć udział w akcji:

  1. Kupuj ulubione produkty Coca-Cola.
  2. Wpisuj kody spod nakrętek, zawleczek bądź etykiet w aplikacji, aby zbierać tokeny.
  3. Wymieniaj tokeny na wybrane (bądź wszystkie!) elementy kolekcji. Na kubek potrzeba 8 tokenów, a na talerz lub miseczkę – 12.

Stwórz stół pełen własnych historii i nadaj mu niepowtarzalnego stylu dzięki kolekcji, która łączy pokolenia.

Płatna współpraca z marką Coca-Cola
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała już córkę. "Zostałem jej ojcem"
Gdy poznał żonę, miała już córkę. "Zostałem jej ojcem"
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje
Osoby z niską inteligencją emocjonalną powtarzają je często. 4 zdania
Osoby z niską inteligencją emocjonalną powtarzają je często. 4 zdania
Ścięła większość włosów. Chwyciła za nożyczki i pokazała efekt
Ścięła większość włosów. Chwyciła za nożyczki i pokazała efekt
Tak Kasprzyk ubrała się na jubileusz "TzG". Spódniczka mini to dopiero początek
Tak Kasprzyk ubrała się na jubileusz "TzG". Spódniczka mini to dopiero początek
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta