Trwa ładowanie...
da0fuvq

Firma Kylie Jenner pod lupą

Kardashianie to już dziś marka sama w sobie. Stworzyli niemałe imperium, a Kylie Jenner - podobnie jak reszta członków rodziny - ma smykałkę do interesów. Najmłodsza ze znanych sióstr znalazła swoją niszę w przemyśle kosmetycznym. Stworzyła trzy zestawy do makijażu ust, które okazały się spektakularnym sukcesem. Wyprzedały się w dosłownie minutę, a późniejsze zainteresowanie jej produktami wcale nie było mniejsze. Do momentu aż pojawiło się kilka niewygodnych dla nastolatki faktów, a intratny biznes został skrytykowany.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
April 11, 2016 West Hollywood, Ca.Kylie JennerMarie Claire Hosts 'Fresh Faces' Party Celebrating May Issue Cover Stars held at the Sunset Tower Hotel�� Tammie Arroyo / AFF-USA.COM
April 11, 2016 West Hollywood, Ca.Kylie JennerMarie Claire Hosts 'Fresh Faces' Party Celebrating May Issue Cover Stars held at the Sunset Tower Hotel�� Tammie Arroyo / AFF-USA.COM (ONS.pl)
da0fuvq

Amerykański odpowiednik Biura Praw Ochrony Konsumentów przyznał marce Kylie Cosmetics najgorszą ocenę z możliwych, czyli „F”. Powodem było ponad sto skarg skierowanych do biura przez niezadowolone osoby, które narzekały przede wszystkim na obsługę klienta i fatalny sposób dostawy zamówionych produktów. Jak czytamy na stronie, zdarzały się takie sytuacje, że zamówienia były wybrakowane, zupełnie puste i nie trafiały pod właściwy adres. Ponadto klienci narzekali też na bardzo wysokie koszty dostawy oraz fatalny kontakt w celu wyjaśnienia problemu. Marka za zaistniałą sytuację obwiniła złodziei przesyłek. Produkt stworzony przez Kylie był bowiem na tyle pożądany i rozpoznawalny, że łatwo było znaleźć rynek zbytu nawet dla kradzionych towarów.

Choć firma Kylie znalazła się pod ostrzałem krytyki, wciąż jej kosmetyki sprzedają się jak świeże bułeczki. Fani wspierają swoją idolkę, a ich starania o przywrócenie twarzy marce doprowadziły do tego, że na stronie Better Business Bureau zmieniono ocenę na neutralną, do momentu, aż sprawa nie zostanie wyjaśniona.

   Instagram.com
(Instagram.com)

Firma zobowiązała się do wprowadzenia zmian, a sama Kylie wystosowała komunikat na Instagramie Kylie Cosmetics – „To właśnie wy jesteście powodem dla którego jestem zmotywowana do pracy nad Kosmetykami Kylie najlepiej jak tylko potrafię. Sprzedałam miliony błyszczków do ust, które zostały wysłane do klientów we właściwym czasie i pod właściwy adres. Jestem zmęczona negatywnymi komentarzami na temat mojego biznesu. Kocham swoją firmę i zrobię wszystko co w mojej mocy, aby ją chronić i ulepszać każdego dnia”.

da0fuvq

Kylie Jenner z pewnością jest mistrzynią mediów społecznościowych i doskonale sobie radzi w roli influencerki. Swoją popularność przekuła w sukces i stworzyła dobrze się zapowiadającą firmę. Gorzej jednak z jej zarządzeniem i działaniami z zakresu public relations. To bowiem nie pierwsze problemy Kylie Cosmetics. W kwietniu wybuchła afera wokół warunków pracy, jakie panują w fabrykach, gdzie powstają kosmetyki. Pracownicy narzekali także na bardzo niskie pensje i zagrożenia zdrowotne wynikające z obcowania z chemikaliami

da0fuvq

Podziel się opinią

Share
da0fuvq
da0fuvq