Free Choice. Free Life!

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej.

Obraz

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

/ 7Free Choice. Free Life!

Obraz
© Materiały prasowe

We wrześniu rusza kolejna kampania Big Star wykorzystująca nadrzędny atrybut marki. Swoboda życia i swoboda wyboru to motyw, który pojawił się w odsłonie wiosenno-letniej. W komunikacji towarzyszącej kolekcji jesień/zima 2011/12 marka po raz kolejny nawiązuje do wolności jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.

W tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce. Warszawa. Artystyczna Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu, wolności artystycznej i designerskiej stała się tłem do prezentacji najnowszej kolekcji FW`11. Zarówno przestrzeń kamienicy, w której nie brakuje „przedmiotów z duszą” jak i klimat panujący tu za spraw mieszkańców stworzyły doskonałe warunki do uwiarygodnienia przesłania marki Big Star w najnowszej kampanii: Free Choice. Free Life!

Bohaterami sesji zdjęciowej jest grupa znajomych na niezobowiązującej domówce, których łączą zainteresowania, pasje, sposób bycia i patrzenia na świat. Ich postawa, wyraża to, co stara się promować marka Big Star: „Nie przebieraj się, nie podążaj ślepo za trendami, które są wbrew Twoim gustom i potrzebom. Wybieraj swobodnie i żyj w zgodzie ze sobą, własnymi potrzebami i stylem ”.

Wybrane dla Ciebie

Zabrała głos w sprawie nocnej prohibicji. "To jest zabójstwo dla mózgu"
Zabrała głos w sprawie nocnej prohibicji. "To jest zabójstwo dla mózgu"
Najlepsza temperatura do snu. Tak podkręcisz metabolizm
Najlepsza temperatura do snu. Tak podkręcisz metabolizm
Znów zachwyciła kreacją. Postawiła na czerwień i ażurowe wzory
Znów zachwyciła kreacją. Postawiła na czerwień i ażurowe wzory
Już może wlatywać do domów. Pod żadnym pozorem nie dotykaj
Już może wlatywać do domów. Pod żadnym pozorem nie dotykaj
Nie miała objawów. Przy rutynowym badaniu prawda wyszła na jaw
Nie miała objawów. Przy rutynowym badaniu prawda wyszła na jaw
Olśniła w jesiennej stylizacji. Jej buty to prawdziwy hit
Olśniła w jesiennej stylizacji. Jej buty to prawdziwy hit
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
Witasz się tak z obcym psem? Dajesz mu komunikat "zrobię ci krzywdę"
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
"Odesłany z sali operacyjnej". Miał przejść ryzykowny zabieg
Grał w serialu "Siódme niebo". Nagranie żony złamało mu karierę
Grał w serialu "Siódme niebo". Nagranie żony złamało mu karierę
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
"Wstydziliśmy się". Dziś nie ukrywa, z jakich zabiegów korzysta
Wpływ skarpetek na zasypianie. Naukowcy przeprowadzili badania
Wpływ skarpetek na zasypianie. Naukowcy przeprowadzili badania
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia
Nie używaj po terminie. Wiele osób nie ma pojęcia