GwiazdyJedzenie z muzyką w tle

Jedzenie z muzyką w tle

W dzisiejszym pędzie coraz częściej zapominamy o małych przyjemnościach dnia codziennego, w tym o właściwym celebrowaniu posiłków. Najlepszą okazją na wyrwanie się z pędu jest relaks przy ulubionych dźwiękach, dzięki którym posiłek nabiera lepszego smaku.

Jedzenie z muzyką w tle
Źródło zdjęć: © www.cluepr.pl

W dzisiejszym pędzie coraz częściej zapominamy o małych przyjemnościach dnia codziennego, w tym o właściwym celebrowaniu posiłków. Najlepszą okazją na wyrwanie się z pędu jest relaks przy ulubionych dźwiękach, dzięki którym posiłek nabiera lepszego smaku.

Muzyka i jedzenie od zawsze były dobraną parą i silnie działały na nasze zmysły. Dobrym jedzeniem i dźwiękami możemy delektować się bez końca. Jakiej muzyki słuchamy dziś, jedząc lunch i kolację?
- Muzyka zawsze towarzyszyła jedzeniu. Wspólnie z serwisem Spotify postanowiliśmy sprawdzić, czego słuchają młodzi Polacy w porze lunchu i przy kolacji – mówi Piotr Łagowski, Dyrektor generalny foodpanda na rynki CEE. – Porównaliśmy wyniki naszej sondy z danymi Spotify.

W czasie lunchu zdecydowanie królują piosenki energetyczne, które pobudzają – nie tylko trawienie, ale też do dalszej pracy. Najpopularniejsze utwory lunchowe to:
• Pharell Williams – HAPPY
• Pitbull&Kesha – Timber
• Avicii – Hey brother
Wieczorem słuchamy najczęściej stonowanych piosenek, gdy po ciężkim dniu potrzebujemy chwili relaksu i możliwości celebrowania posiłku w spokojnym rytmie. Top 3 na wieczorną kolację to:
• Coldplay – Magic
• OneRepublic – Counting stars
• Ed Sherman – I see fire.

Serwis Spotify sprawdził dla odmiany, czego najchętniej słuchają mieszkańcy Krakowa, Warszawy i Wrocławia. Chcieliśmy porównać preferencje muzyczne użytkowników foodpandy z danymi naszego serwisu – mówi Przemek Pluta, Business Manager CEE Spotify. – Co ciekawe, nasze wyniki były bardzo podobne – dodaje Pluta. Bezapelacyjnie w każdym mieście wygrał Clean Bandit i Jess Glynne z utworem Rather Be. W słuchawkach fanów Spotify królują jeszcze utwory takie jak Magic brytyjskiej grupy Coldplay, a także Ed Sheeran z I See Fire. Użytkownicy foodpandy i Spotify to ludzie młodzi, którzy korzystają z nowych technologii w sposób aktywny, dlatego ich preferencje muzyczne i kulinarne są podobne – podsumował wyniki obu serwisów Piotr Łagowski z foodpandy.

Źródło artykułu:Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (2)