Koci Mrraj – WHISKAS® z wyjątkową odsłoną globalnej kampanii w Polsce

WHISKAS®, globalny lider na rynku karm od 1958 roku, prezentuje kampanię ,,Koci Mrraj", która jest polską odsłoną globalnego konceptu "Purradise™". Kampania, przygotowana we współpracy z ekspertami z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, została zaprojektowana, aby zabrać koty do krainy pełnej szczęścia i zaspokojonych kocich potrzeb. Marka zaprasza 7 sierpnia b.r. do specjalnej strefy WHISKAS®, przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie, gdzie każdy opiekun będzie mógł m.in. porozmawiać z behawiorystką o odpowiedzialnej opiece czy wziąć udział w spersonalizowanym quizie osobowości kota, który pozwala odkryć, jakiego typu osobowość ma ich pupil.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Koci Mrraj – podróż do świata kociego szczęścia

"Koci Mrraj" to szeroko zakrojona kampania, która w 2025 roku zadebiutowała w wielu krajach Europy, w tym w Polsce. W jej ramach marka przenosi koty i ich opiekunów do jednej z wyjątkowych wyobrażonych krain kociego szczęścia. Każda z krain odzwierciedla inny typ osobowości kota i odpowiadający mu produkt WHISKAS®. Kampania obejmuje zintegrowane działania na wielu płaszczyznach: digital, PR, przestrzeniach OOH, w mediach społecznościowych, punktach sprzedaży oraz poprzez aktywacje konsumenckie i konkursy. W ramach działań mających na celu zaangażowanie konsumentów, marka WHISKAS® we współpracy z dr Tammie King, behawiorystką zwierząt z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM, opracowała różne typy osobowości kotów, dostarczając opiekunom cennych informacji w lepszym zrozumieniu swoich kotów. Efektem tej współpracy jest także spersonalizowany Quiz Osobowości Kota, dzięki któremu opiekunowie kotów mogą odkryć ich dominujący typ osobowości, a który w Polsce będzie miał premierę już 7 sierpnia b.r. w specjalnej strefie marki przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie.

© materiały partnera

Strefa WHISKAS® w Warszawie – Quiz Osobowości Kota i spotkanie z behawiorystką

W ramach polskiej odsłony kampanii marka przeprowadziła ogólnopolskie badanie ,,Zachowanie, osobowość i codzienność kotów"[1] z perspektywy polskich opiekunów kotów. Wynika z niego, że aż 9 na 10 opiekunów kotów (87%) uważa, że każdy kot ma unikalną osobowość, a blisko dwie na trzy osoby (63%) twierdzą, że osobowość ich kota zmienia się w zależności od nastroju. Ośmiu na dziesięciu opiekunów kotów interesuje się ich życiem wewnętrznym: chcieliby je zapytać, czy są szczęśliwe (80%) oraz chcieliby wiedzieć, co myślą (78%). Jak więc uszczęśliwić kota? Kluczem jest troskliwy opiekun, który umie w odpowiedni sposób zaspokoić potrzeby behawioralne swojego czworonoga. Zrozumienie ich jest niezwykle ważne dla dobrostanu zwierząt, czyli ich zdrowia, prawidłowego rozwoju i dobrego samopoczucia.

Jednym z kluczowych elementów, w ramach polskiej kampanii ,,Koci Mrraj", będzie specjalna strefa WHISKAS® przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. Już 7 sierpnia w godzinach od 10:00 do 21:00 opiekunowie kotów będą mogli wziąć udział w Quizie Osobowości Kota, który pozwoli im lepiej poznać charakter i potrzeby swojego pupila. W cyfrowym pop-upie – strefie WHISKAS® – uczestnicy otrzymają wynik quizu zgodny z osobowością ich kota wraz z wizualizacją dedykowanej ,,krainy szczęścia - Kociego Mrraju" ich kota oraz rekomendacją najlepiej dopasowanego produktu WHISKAS®.

Na miejscu obecna będzie również behawiorystka, z którą w godzinach 11:00–17:00 będzie można porozmawiać na temat zachowań naszych pupili. Każdy z opiekunów będzie mógł się dowiedzieć jak troszczyć się o swojego ulubieńca, aby przez długie lata cieszyć się towarzystwem zdrowego, wesołego i szczęśliwego kota. Odwiedzający strefę marki będą mogli zrelaksować się także w strefie chillout przy kawie oraz zrobić pamiątkowe zdjęcie w fotobudce. WHISKAS® przygotował także coś specjalnego – uczestnicy Quizu Osobowości Kota otrzymają ,,Koci Pakiet" z produktami i drobnymi upominkami, by móc zabrać odrobinę Kociego Mrraju do swojego domu.

Pięć krain kociego szczęścia

Kampania "Koci Mrraj" prezentuje pięć krain szczęścia, odpowiadających pięciu typom osobowości kotów w Polsce:

  • Aktywny kot – Drobiowa Dolina (Feather Valley)
  • Ciekawski kot – Wyspa Aromatów (Aroma Island)
  • Niezależny kot – Jeziorko Sosikowe (Gravy Lake)
  • Kot skory do zabawy – Szczyt Chrupania (Mount Crunch)
  • Rozpieszczony kot – Równina Rozpieszczania (Pamper Plains)

,,Purradise", w Polsce znany jako ,,Koci Mrraj", doskonale oddaje uczucia, jakie towarzyszą kotom w momencie, gdy smakują produkty z oferty WHISKAS®. Mruczenie to najważniejszy sygnał kociej radości i zadowolenia. Mruczenie jest niełatwo osiągnąć, ale daje ogromną satysfakcję opiekunom. Dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich opiekunów) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdą porę karmienia w niezapomniane doświadczenie – zakorzenione w szczęściu i dopasowane do indywidualnych preferencji oraz potrzeb każdego kota" – podkreśla Annie Argyle, European Brand Director WHISKAS®.

Polska kampania "Koci Mrraj" obejmuje również od 26 stycznia b.r. liczne działania w kanałach: radio, digital, OOH, YouTube, Tik Tok, Meta, Pinterest, Spotify, w kilka fazach. W ramach kampanii odbyła się także loteria dla konsumentów oraz działania z influencerami.

[1] Badanie ,,Zachowanie, osobowość i codzienność kotów" zostało przeprowadzone przez agencję badawczą SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI) wśród użytkowników SW Panel w dniach 25.05.2025 r. – 08.06.2025 r. na zlecenie marki WHISKAS®. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej, analizą objęto 1008 Polaków będących opiekunami kotów. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Głównym celem badania było poznanie opinii opiekunów kotów na temat ich zachowania, ulubionych zajęć i codziennego życia z kotem.

Materiał sponsorowany przez WHISKAS
Wybrane dla Ciebie
"Ja w domu nic nie robię". Wszystkie obowiązki przejął mąż
"Ja w domu nic nie robię". Wszystkie obowiązki przejął mąż
Kup zamiast karpia i dorsza. Najzdrowsza ryba na święta
Kup zamiast karpia i dorsza. Najzdrowsza ryba na święta
Napisała nekrolog dla siostry. Treść wielu oburzyła
Napisała nekrolog dla siostry. Treść wielu oburzyła
Nowy biust i zęby. Po metamorfozie u Rozenek jest nie do poznania
Nowy biust i zęby. Po metamorfozie u Rozenek jest nie do poznania
"Oddała" swoje ciało na sześć godzin. Przeraża, do czego posunęli się ludzie
"Oddała" swoje ciało na sześć godzin. Przeraża, do czego posunęli się ludzie
Był miłością jej życia. Tak zachował się, gdy zachorowała
Był miłością jej życia. Tak zachował się, gdy zachorowała
Beata Ścibakówna cała w prześwitach. Tak przyszła na wielką galę
Beata Ścibakówna cała w prześwitach. Tak przyszła na wielką galę
Torbicka na gali Teatru Wielkiego. Postawiła na klasykę z odważnym twistem
Torbicka na gali Teatru Wielkiego. Postawiła na klasykę z odważnym twistem
Przyprawa, która "topi" tkankę tłuszczową. Znajdziesz ją w kuchni
Przyprawa, która "topi" tkankę tłuszczową. Znajdziesz ją w kuchni
Pielęgniarka obejrzała "M jak miłość". Złapała się za głowę
Pielęgniarka obejrzała "M jak miłość". Złapała się za głowę
Ekspertka odradza na święta. "Jakbyśmy się najedli świeczki"
Ekspertka odradza na święta. "Jakbyśmy się najedli świeczki"
Zadała Trumpowi niewygodne pytanie. "Jesteś głupia?
Zadała Trumpowi niewygodne pytanie. "Jesteś głupia?
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇