Brytyjska sieciówka najwidoczniej ma słabość do rodziny Moss, bo właśnie zatrudniła do swojej świątecznej kampanii młodszą siostrę słynnej topmodelki. Zobaczcie efekty!
Zobacz także:
Lottie Moss w świątecznej kampanii Topshop
Przygodę z modelingiem rozpoczęła zaledwie dwa temu, a już jej portfolio zapełnia się coraz większą liczbą nowych projektów. Na swoim koncie ma okładki dla takich tytułów jak „Vogue Paris” i „L’Officiel”, sesje dla „Dazed”, „W Magazine” czy brytyjskiego i amerykańskiego „Vogue’a”. Wśród marek, które zainteresowały się współpracą z Lottie Moss, znalazły się m.in. Calvin Klein i Valentino Red.
Lottie Moss na czerwonym dywanie w Cannes
18-letnia podopieczna agencji Storm Models, do której również należała Kate Moss, coraz bardziej idzie w ślady starszej przyrodniej siostry. Ma zaledwie 168 cm wzrostu i choć odbiega od standardów panujących w modelingu, zdecydowanie nie narzeka na brak ciekawych propozycji. Lottie Moss właśnie została gwiazdą świątecznej kampanii brytyjskiej marki Topshop, firmy, z którą przez lata współpracowała słynna topmodelka.
Lottie i Kate Moss
Oprócz tego, że Kate Moss regularnie pojawiała się w sesjach wizerunkowych Topshopu, od 2010 roku stworzyła również 15 kapsułowych kolekcji dla znanej sieciówki. Czy przygoda z projektowaniem będzie kolejnym krokiem w karierze Lottie? Poczekamy, zobaczymy.
Stella Maxwell i Marjan Jonkman w świątecznej kampanii Topshop
Obecnie możemy poznać efekty najnowszej kampanii, w której Lottie Moss pojawiła się obok takich nazwisk jak: Stella Maxwell, Marian Jonkman, Jing Wen, Kiki Willems, Cami Morrone, Londone Myers, Damaris Goddrie oraz Caitie Greene.