ModaŁukasz Jemioł urodzinowo

Łukasz Jemioł urodzinowo

Projekty autorstwa Łukasza Jemioła po raz pierwszy w ekskluzywnej sprzedaży internetowej i wyjątkowe ceny – tak serwis Buy VIP Polska świętuje swoje pierwsze urodziny. Zdjęcia wybranych kreacji dostępnych w kampanii urodzinowej serwisu wykonała Lidia Popiel. Od 30 listopada do 6 grudnia w serwisie internetowym Buy VIP pojawią dwie kolekcje autorstwa Łukasza Jemioła.

Łukasz Jemioł urodzinowo
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

29.11.2010 | aktual.: 29.11.2010 14:32

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Projekty autorstwa Łukasza Jemioła po raz pierwszy w ekskluzywnej sprzedaży internetowej i wyjątkowe ceny – tak serwis Buy VIP Polska świętuje swoje pierwsze urodziny. Zdjęcia wybranych kreacji dostępnych w kampanii urodzinowej serwisu wykonała Lidia Popiel. Od 30 listopada do 6 grudnia w serwisie internetowym Buy VIP pojawią dwie kolekcje autorstwa Łukasza Jemioła.

Pierwsza z nich to specjalnie wybrana przez projektanta kolekcja zimowa dla Użytkowników Buy VIP. Wśród zaproponowanych przez Jemioła ubrań znajdą się projekty z aktualnej kolekcji zimowej, uzupełnione o dzianiny i akcesoria dedykowane Internautkom. Bez wątpienia to unikatowe wydarzenie w Polsce – dotychczas projektanci tworzyli kolekcje przeznaczone dla sieciowych firm odzieżowych lub własne linie produktów dla uznanych producentów, dostępne w tradycyjnej sprzedaży.

Kolekcja wyselekcjonowana i dedykowana Użytkownikom serwisu internetowego jest zdecydowanie pierwszą tego typu propozycją w polskiej sieci. Jednak w odróżnieniu od dobrze już znanych linii czołowych projektantów dla popularnych marek, wszystkie ubrania Łukasza Jemioła dla Buy VIP są wykonane z identycznych materiałów, jak w regularnej kolekcji i opatrzone metką projektanta. Cały projekt został zrealizowany z okazji pierwszych urodzin serwisu Buy VIP na polskim rynku.

Druga kolekcja, która pojawi się w Buy VIP to najnowsza propozycja projektanta na sezon wiosna – lato 2011. Kolekcja „Lisbon Story” w ramach przedsprzedaży trafi do Internetu wprost z lizbońskiego Fashion Week.

Przyjmując zaproszenie do współpracy, projektant zdecydował się także na przygotowanie specjalnej oferty cenowej swoich produktów. Obydwie kolekcje, zgodnie z zasadami Buy VIP, będą wyróżniały się bardzo atrakcyjną ceną: projekty Łukasza Jemioła dla BV będą dostępne w cenie niższej do 50% w porównaniu z regularną kolekcją zimową projektanta, a modele z kolekcji wiosenno-letniej będzie można kupić do 30% taniej.

Ekskluzywna internetowa sprzedaż obydwu kolekcji potrwa tylko 7 dni.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
modabutikkolekcja
Komentarze (0)