Moc kontrastów – połączenia, które inspirują w kampanii Answear.com

Styl to coś więcej niż tylko ubrania – to opowieść o nas samych, o emocjach i relacjach, które kształtują nasze wybory. Answear.com w swojej najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2025 udowadnia, że moda może być nośnikiem wspomnień, autentyczności i bliskości. Odsłona "Ubierz życie z ludźmi, których kochasz" zaprasza do eksperymentowania i czerpania radości z łączenia pozornie kontrastowych elementów – zarówno w modzie, jak i w życiu.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Answear.com zaprasza do eksperymentowania i czerpania radości z kontrastów w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne".

Answear.com po raz kolejny pokazuje, że w świecie mody przeciwieństwa mogą się przyciągać. Najnowsza kampania to manifest odwagi i kreatywności – łączy estetyki marek premium w nieoczywiste duety, tworząc zestawienia pełne dynamiki. Wśród bohaterów tej modowej historii znajdują się takie marki jak adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko. Czy elegancja i sportowy luz mogą iść w parze? Czy klasyka znajdzie wspólny język z rockowym pazurem? Zdjęcia z kampanii udowadniają, że tak – adidas z Patrizią Pepe, Pinko z AllSaints, BOSS z Birkenstock to przykłady, jak moda może przełamywać schematy i inspirować do odważnych wyborów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Answear.com w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" zaprasza do eksperymentowania i czerpania radości

"Relacje, jakie budujemy z naszymi partnerami, przyjaciółmi czy współpracownikami, inspirują nas do eksperymentowania ze stylem. W nowej kampanii chcemy zachęcić naszych klientów do czerpania z różnych estetyk i odważnego łączenia elementów, które odzwierciedlają ich osobowość" – podkreśla Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com.

Podróż do świata stylu i emocji z Answear.com

Najnowsza odsłona kampanii została zrealizowana w zapierających dech w piersiach krajobrazach Republiki Południowej Afryki. Urzekające góry, ciepłe barwy i naturalne światło tworzą niezwykłą scenerię dla historii, w której moda splata się z emocjami. Answear.com prowokuje pytania, które stają się motywem przewodnim kampanii: "Czy adidas i Patrizia Pepe mogą się zakochać?", "Czy Pinko i AllSaints mogą się przyjaźnić?", "Czy BOSS i Birkenstock mogą znaleźć wspólny język?". To zaproszenie do modowej podróży, w której najważniejsza jest swoboda wyrażania siebie.

Wśród bohaterów tej modowej historii opowiedzianej w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" znajdują się takie marki jak adidas, AllSaints, Birkenstock, BOSS, Patrizia Pepe i Pinko © materiały partnera

Wizja, która ożywa na ekranie

Za reżyserię spotów odpowiada ceniony brytyjski twórca Danny Sangra, który współpracował z markami takimi jak Marc Jacobs, Diesel, Miu Miu, Balenciaga czy Ermenegildo Zegna. Natomiast za zdjęcia odpowiada Sean Conaty, amerykański operator, który doskonale uchwycił ducha nowej kampanii. Produkcją zajęło się Warsaw Production, dbając o to, by każdy kadr opowiadał historię pełną emocji i autentyczności.

Reżyserem spotów do kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" jest ceniony brytyjski twórca Danny Sangra © materiały partnera

Answear.com – więcej niż moda

Premiera kampanii odbędzie się 1 kwietnia 2025 roku i obejmie wszystkie 12 rynków, na których działa Answear.com. To kolejny krok w realizacji strategii marki, która udowadnia, że moda to coś więcej niż tylko ubrania – to sposób na wyrażanie siebie, nawiązywanie relacji i przeżywanie niezapomnianych chwil.

"Ubierz życie w to, co cenne" to zaproszenie do świata pełnego inspiracji, emocji i autentyczności – miejsca, gdzie styl staje się narzędziem do opowiadania własnej historii.

Answear.com to internetowy sklep z modą, oferujący odzież, obuwie i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. W jego asortymencie znajduje się ponad 200 000 starannie wyselekcjonowanych produktów od ponad 500 globalnych marek, takich jak Victoria Beckham, Tory Burch, Diesel czy AllSaints. Dzięki szybkiej wysyłce, często realizowanej w ciągu 24 godzin, oraz darmowej dostawie i zwrotom przy zamówieniach od 250 zł, zakupy stają się wygodne i przyjemne. Program lojalnościowy Answear Club pozwala odkładać 10% wartości z każdych zakupów, umożliwiając oszczędności nawet do 50%. Dzięki aplikacji mobilnej Answear, inspiracje modowe są dostępne 24/7 na wyciągnięcie ręki.

Materiał sponsorowany przez Answear.com
Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Tylko 23 Polki noszą to imię. Językoznawcy go nie lubią
Tylko 23 Polki noszą to imię. Językoznawcy go nie lubią
Nie wrzucaj do rosołu. "To hormon"
Nie wrzucaj do rosołu. "To hormon"
Komunia bez spowiedzi? Arcybiskup mówi, czy to grzech
Komunia bez spowiedzi? Arcybiskup mówi, czy to grzech
Odwiedził Pszoniaka tydzień przed śmiercią. "Rak był bezlitosny"
Odwiedził Pszoniaka tydzień przed śmiercią. "Rak był bezlitosny"
Kasia Moś weszła cała w czerwieni. Obcisła kreacja robi wrażenie
Kasia Moś weszła cała w czerwieni. Obcisła kreacja robi wrażenie
Córka Antonio Banderasa wzięła ślub z Polakiem. Wzruszające słowa ojca
Córka Antonio Banderasa wzięła ślub z Polakiem. Wzruszające słowa ojca
Partnerzy Marzeny Kipiel-Sztuki nie dożyli 50-tki. Straszne, co mówiono o niej za plecami
Partnerzy Marzeny Kipiel-Sztuki nie dożyli 50-tki. Straszne, co mówiono o niej za plecami
"Na szczęście trzeba zapracować". Katarzyna Żak od czterech dekad pielęgnuje miłość męża
"Na szczęście trzeba zapracować". Katarzyna Żak od czterech dekad pielęgnuje miłość męża
Joanna Jabłczyńska pokazała wnętrze 100-letniego domu. Tak go wyremontowała
Joanna Jabłczyńska pokazała wnętrze 100-letniego domu. Tak go wyremontowała
Optymalna częstotliwość seksu. Wtedy pozytywnie wpływa na zdrowie
Optymalna częstotliwość seksu. Wtedy pozytywnie wpływa na zdrowie
Gdzie wyrzucić papierek po maśle? Nagminny błąd
Gdzie wyrzucić papierek po maśle? Nagminny błąd
Dzieli ich 20 lat. Boberek zostawił dla niej znaną żonę
Dzieli ich 20 lat. Boberek zostawił dla niej znaną żonę