Modny program
W ilu z nas budzi się pasja do tworzenia własnych kreacji modowych? Wymyślamy, projektujemy, wytyczamy własne, indywidualne trendy modowe. A może warto pójść dalej i ze swoimi pomysłami spróbować zaistnieć na rynku? Jeśli się na to zdecydujemy, to na początku można zacząć od sprzedaży w Internecie. Dlatego przetestowaliśmy dla Was najnowszy polski program do obsługi sklepu modowo-odzieżowego
18.06.2014 16:10
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
W ilu z nas budzi się pasja do tworzenia własnych kreacji modowych? Wymyślamy, projektujemy, wytyczamy własne, indywidualne trendy modowe. A może warto pójść dalej i ze swoimi pomysłami spróbować zaistnieć na rynku? Jeśli się na to zdecydujemy, to na początku można zacząć od sprzedaży w Internecie. Dlatego przetestowaliśmy dla Was najnowszy polski program do obsługi sklepu modowo-odzieżowego.
Handel elektroniczny w Polsce staje się coraz bardziej popularny. W Internecie możemy już kupić praktycznie wszystko. Jest to łatwe, a przede wszystkim pozwala nam zaoszczędzić sporo czasu. Wchodzisz na stronę sklepu internetowego, przeglądasz produkty, porównujesz ceny i wybierasz to, co ci się najbardziej spodoba, jest praktyczne, spełnia oczekiwania itd. Proste, prawda? Z dnia na dzień kupujemy więcej i częściej przez Internet. Dlatego właśnie nasz polski rynek handlu w sieci jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się w Europie.
Rosnąca popularność e-handlu stwarza nowe możliwości dla konsumentów. Ale nie tylko dla nich. Przed dużą szansą stają także ci, którzy chcą sprzedawać w sieci. Wybierają e-sklep choćby dlatego, aby nie ponosić dużych kosztów – mówi Marek Jakubowicz, współzałożyciel polskiej firmy SOTE, która od 15 lat opracowuje oprogramowanie dla sklepów internetowych. Nie każdego przecież stać, aby płacić za dzierżawę sklepu w popularnym i uczęszczanym miejscu, zatrudniać sprzedawców, inwestować w wystrój itd. Dzisiaj i tak najbardziej uczęszczanym miejscem jest Internet - podkreśla.
Wśród wielu branż handlu w sieci szczególnie wyjątkowym i atrakcyjnym jest rynek odzieżowo-modowy. Powstało wiele społeczności modowych, e-przymierzalni, klubów zakupowych itp. Moda to przecież wyjątkowość, nowy trend, nowy powiew, którego pragną klienci. Dlatego do głosu dochodzą młodzi projektanci, coraz więcej Polek tworzy własne projekty i sprzedaje je w sieci. Niejednokrotnie zaskakują oryginalnością zdobywając sympatię i uznanie klientów. Dzięki temu mają szansę na pierwsze zyski i zwiększenie rozpoznawalności kreowanej przez siebie marki. Łączą pasję z pracą. Polskie projekty modowe znajdują ponadto coraz większe uznanie poza granicami naszego kraju. Sprzedając je w sieci należy jednak pamiętać o nowych przepisach, które obowiązują w UE zaledwie od 13 czerwca tego roku. Nie trzeba się ich obawiać, ponieważ wystarczy, że przy zakładaniu e-sklepu wybierze się takie oprogramowanie, które spełnia kryteria unijne. Obecnie na krajowym rynku taką możliwość daje program SOTESHOP Fashion. Jest to pierwszy
polski program dla e-sklepu odzieżowo-modowego, który uwzględnia zmiany w przepisach unijnych. Przyjrzyjmy się zatem bliżej jakie daje możliwości.
Po wejściu do sklepu zauważamy piękną grafikę. Większość klientów zainteresowanych modą z pewnością zwróci na to uwagę. Cały proces prezentacji produktu i zamówienia jest przyjazny dla klienta. Ciekawostką jest możliwość wyboru produktów ze zdjęcia. Jest to idealne rozwiązanie jeśli kupujemy więcej rzeczy z danej kolekcji. Od strony zaplecza sklepu mamy do dyspozycji integracje z aukcjami, porównywarkami oraz zaawansowane opcje pozycjonowania w wyszukiwarkach. Możemy też skorzystać z rabatów, kuponów, zestawów i promocji. Jednym słowem wszystko czego potrzebujemy by zaistnieć w sieci. Wszelkie szczegóły na temat funkcji programu dostępne są na stronie internetowej www.sote.pl