ModaNowe twarze

Nowe twarze

Matthew Williamson – jeden z pewniaków do roli projektanta sukni ślubnej dla Kate Middelton na królewski ślub ogłosił właśnie, że zamierza niedługo wypuścić kolekcję ślubną. Plotkuje się, że mąż Salmy Hayek, François-Henri Pinault, szef PPR (francuski monopolista zrzeszający luksusowe marki) ma zamiar kupić brytyjskie Burberry. Ale i tak najbardziej w tym tygodniu w świecie mody przeżywano „kto został twarzą czego”.

Nowe twarze
Źródło zdjęć: © Eastnews

Matthew Williamson – jeden z pewniaków do roli projektanta sukni ślubnej dla Kate Middelton na królewski ślub, ogłosił właśnie, że zamierza niedługo wypuścić kolekcję ślubną. Plotkuje się, że mąż Salmy Hayek, François-Henri Pinault, szef PPR (francuski monopolista zrzeszający luksusowe marki) ma zamiar kupić brytyjskie Burberry. Ale i tak najbardziej w tym tygodniu w świecie mody przeżywano „kto został twarzą czego”.

Mariaż celebrytów i gwiazd filmowych oraz sławnych marek luksusowych to szczególny związek. Te dwa światy łączy niezwykły i symbiotyczny związek, którym jedno daje drugiemu konieczne warunki do życia. Świat mody nie istniałby bez świata filmu, a aktorzy nie wyżyliby za skromne apanaże, gdyby nie kontrakty reklamowe. Oczywiście warunkiem jest znajdowanie się na tej samej półce: wielki projektant nigdy nie sięgnie po gwiazdkę kina niezależnego, a znana aktorka może raz czy dwa założyć buty od początkującego projektanta, ale zastanowi się czy chce firmować swoim nazwiskiem całą linię. Jest jednak zbiór nazwisk, które przyciągają się nawzajem i doskonale czują się we własnym środowisku.

Dlatego w zeszłym tygodniu świat mody oklaskiwał decyzję szefostwa firmy Dior na wieść, że nową twarzą jednych z najbardziej znanych zapachów marki, została Natalie Portman. Portman właśnie promuje swój najnowszy film „Czarny łabędź”, więc Dior nie mógł trafić na lepszy moment, żeby zaprosić aktorkę do reklamy Dior Cherie. Od strony artystycznej promocją zajęli się fotograf Tim Walker oraz Sophia Coppola, która reżyseruje telewizyjny spot reklamowy. Na efekty współpracy trzeba jednak poczekać do marca przyszłego roku.

Na konferencji prasowej, na której promowano nowy kontrakt, szef działu perfum u Diora, Claude Martinez podkreślał to, co się mówi w takich przypadkach, czyli że Natalie jest charyzmatyczna i elegancka. Portman natomiast udowadniała przy okazji, jaka jest skromna mówiąc, że jakkolwiek pochlebia jej współpraca z Diorem to jednak na co dzień można powiedzieć, że jest niechlujna. Jednak dzień później, na otwarciu nowego butiku marki w Nowym Jorku, wszyscy mogli się przekonać, jak bardzo szykowana potrafi być nowa ambasadorka Dior Cherie.

blake livelynatalie portmanmoda

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)