Otul się jesienią z OCHNIK. Premiera kolekcji Jesień-Zima 2025/2026

Na 42. piętrze warszawskiego Skylinera odbyło się wyjątkowe spotkanie zorganizowane przez markę OCHNIK z okazji premiery kolekcji Jesień-Zima 2025/2026. Panorama stolicy, roztaczająca się z wysokości ponad 160 metrów, stanowiła nie tylko imponującą oprawę wydarzenia, ale także nawiązywała do jesiennej kampanii wizerunkowej marki, której scenerią były ulice Warszawy.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

W przestrzeni @lookup.skyevents spotkali się przedstawiciele czołowych redakcji modowych – m.in. Vogue, Elle, Zwierciadło, Twój Styl, Wysokie Obcasy Extra, Forbes Women, avanti.pl, wizaz.pl, Onet, Wirtualna Polska, NaTemat, a także styliści, influencerzy i gwiazdy, a wśród nich Olivier Janiak, Sonia Bohosiewicz, Bogna Sworowska, Magda Pieczonka, Anna Maria Olbrycht, Marcin ŚwiderekMichalina Murawska.

Goście mieli okazję obejrzeć nową kolekcję marki, a także skorzystać z indywidualnych analiz prowadzonych przez kolorystkę Ewę Berdychowską (@ewa.osobista.stylistka), która pomagała określić typ urody i podpowiadała, jakie barwy najlepiej do niego pasują. Spotkaniu towarzyszył aromat rozgrzewającej herbaty, którą można było zabrać ze sobą na relaksujący spacer, w pełni ulegając atmosferze przyjemnego jesiennego otulenia.

Prezentacja kolekcji był też okazją do wielu inspirujących rozmów o stylu i trendach, a także bezpośrednich spotkań z projektantami OCHNIK, którzy zdradzali kulisy powstawania najciekawszych modeli. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się okrycia wierzchnie przygotowane na sezon jesień-zima – od skórzanych kurtek po krótkie i długie płaszczefutra, zarówno wełniane, jak i wykonane z materiałów syntetycznych. Goście podziwiali także modne w tym sezonie modele z welurowej skóry oraz nowoczesne wariacje na temat klasycznych pilotek czy kurtek w stylu vintage.

[1/9] Źródło zdjęć: materiały partnera |

Niemal od pierwszego spojrzenia uwagę przyciągały torby z naturalnego zamszu w karmelowych i czekoladowych odcieniach, shopperki hobo z włoskiej skóry, obuwie – od mokasynów po botki i kozaki – oraz akcesoria w modny wężowy print. W kolekcji męskiej szczególnie doceniono welurową marynarkę, łączącą klasykę z nonszalancją, oraz pikowaną skórzaną kurtkę w oryginalnym bordowym odcieniu.

– Jesienna odsłona naszej kolekcji to opowieść o rytmie miasta przełamanym nastrojowym romantyzmem. Opowiada ona historię osób, które swobodnie poruszają się między codziennością a wyjątkowymi chwilami – mówi projektant Dominik Ćwienczek, koordynator kolekcji OCHNIK. – Inspiracją były emocje, jakie niesie miasto jesienią, miękkość światła, warstwowość i potrzeba bliskości. Postawiliśmy na klasykę w nowoczesnym wydaniu oraz na materiały, które przyjemnie otulają w chłodne dni. Zależało nam na tym, aby kolekcja nie tylko była modna, ale też w pełni odpowiadała na potrzeby współczesnych kobiet i mężczyzn, poszukujących połączenia stylu i wygody w codziennym życiu.

Jesień w tym roku będzie naprawdę inspirująca, a nowa kolekcja OCHNIK każdemu pozwoli odnaleźć swój własny, wyjątkowy styl.

[1/9] Źródło zdjęć: materiały partnera |

OCHNIK to polska firma rodzinna z ponad 35-letnią tradycją, która stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowo-galanteryjnych. OCHNIK oferuje swoim Klientom wyjątkową kolekcję skórzanych i tekstylnych okryć wierzchnich, odzieży i dodatków, wysokiej jakości torebki, teczki, torby, portfele, rękawiczki i paski, a także nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne.

Sieć sprzedaży OCHNIK to ponad 130 salonów zlokalizowanych w największych centrach handlowych w kraju oraz własny sklep internetowy (www.ochnik.com). Marka obecna jest też zagranicą – w Ukrainie, Niemczech i Słowacji.

OCHNIK to również firma odpowiedzialna społecznie oraz inspirujące miejsce pracy, w którym szczególne miejsce zajmuje troska o kulturę organizacyjną.

Materiał sponsorowany przez OCHNIK
Wybrane dla Ciebie
Wsyp do pojemnika na proszek. Skończy się problem fetorku
Wsyp do pojemnika na proszek. Skończy się problem fetorku
Cechy, które zdradzają psychopatę. "Są mistrzami manipulacji"
Cechy, które zdradzają psychopatę. "Są mistrzami manipulacji"
Niezwykły list na komendzie. "Ona zaczęła się dusić"
Niezwykły list na komendzie. "Ona zaczęła się dusić"
Ukraiński manicure robi furorę. Lepszy niż tradycyjny french
Ukraiński manicure robi furorę. Lepszy niż tradycyjny french
Można jeść surowe parówki? Eksperci nie mają wątpliwości
Można jeść surowe parówki? Eksperci nie mają wątpliwości
Grażyna Wolszczak została wdową z synkiem. "Moje dziecko mi znalazło chłopaka"
Grażyna Wolszczak została wdową z synkiem. "Moje dziecko mi znalazło chłopaka"
Koszyczki z PRL-u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Koszyczki z PRL-u wracają do łask. Dziś są warte krocie
Po rumuńsku imię oznacza "pijaną". Nosi je wiele Polek
Po rumuńsku imię oznacza "pijaną". Nosi je wiele Polek
Prosty trik na usunięcie pnia bez koparki. Działa szybko i kosztuje grosze
Prosty trik na usunięcie pnia bez koparki. Działa szybko i kosztuje grosze
Damięcki przeszedł spektakularną metamorfozę. "Należy się Oscar"
Damięcki przeszedł spektakularną metamorfozę. "Należy się Oscar"
Wrzuć jedną tabletkę do odpływu. "Wyżre" cały brud
Wrzuć jedną tabletkę do odpływu. "Wyżre" cały brud
Anna Wendzikowska mówi o wstydzie. "Nawet w samotności nie podziwiamy swojego ciała"
Anna Wendzikowska mówi o wstydzie. "Nawet w samotności nie podziwiamy swojego ciała"
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta