Powrót lat 90. w kampanii GAP
Nowe gwiazdy marki GAP
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!