Powrót lat 90. w kampanii GAP

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 9Nowe gwiazdy marki GAP

Obraz
© Materiał prasowy

Tę modę znasz doskonale z plakatów reklamowych lat 90. W kultowych dżinsowych ubraniach pozowały wówczas takie gwiazdy jak Demi Moore, Jerry Hall czy Steven Tyler. Zobaczcie, w jaki sposób marka GAP przypomniała o swojej historii.

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Naomi Campbell

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Chelsea Tyler, córka Stevena Tylera

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Evan Ross, syn Diany Ross

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Coco Gordon, córka Kim Gordon

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9DJ TJ Mizell, syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Rumer Willis, córka Demi Moore

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Lizzy Jagger, córka Jerry Hall

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Naomi Campbell

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

Wybrane dla Ciebie

Kończy 91 lat. Tak wygląda dziś Brigitte Bardot
Kończy 91 lat. Tak wygląda dziś Brigitte Bardot
Selena Gomez wyszła za mąż. Postawiła na bajkową suknię ślubną
Selena Gomez wyszła za mąż. Postawiła na bajkową suknię ślubną
"Singapurski pocałunek" zna niewiele osób. Na czym polega?
"Singapurski pocałunek" zna niewiele osób. Na czym polega?
Jak często powinniśmy się myć? Lekarka nie pozostawia złudzeń
Jak często powinniśmy się myć? Lekarka nie pozostawia złudzeń
Zajadasz się ziemniakami? Tak podane mogą ci zaszkodzić
Zajadasz się ziemniakami? Tak podane mogą ci zaszkodzić
Pokazała córki. Tak wyglądają nastolatki
Pokazała córki. Tak wyglądają nastolatki
Trendy prosto z Mediolanu. Oto co będziemy nosić już wiosną
Trendy prosto z Mediolanu. Oto co będziemy nosić już wiosną
Leśnik zdążył to nagrać. "Tylko dla ludzi o mocnych nerwach"
Leśnik zdążył to nagrać. "Tylko dla ludzi o mocnych nerwach"
Tak wystroiła się do TVN-u. Mikroszorty to dopiero początek
Tak wystroiła się do TVN-u. Mikroszorty to dopiero początek
Jej dziadkowie mieszkali w Polsce. Tak brzmi jej prawdziwe nazwisko
Jej dziadkowie mieszkali w Polsce. Tak brzmi jej prawdziwe nazwisko
Rozwiodła się po 14 latach. "Najpierw się leży na podłodze"
Rozwiodła się po 14 latach. "Najpierw się leży na podłodze"
Jesienią zaleją ulice. "Krowia" kurtka w stylu Bołądź robi furorę
Jesienią zaleją ulice. "Krowia" kurtka w stylu Bołądź robi furorę