WAŻNE
TERAZ

Powstanie polskie Centrum Satelitarne. Tusk: "Możemy wyżej, dalej"

Powrót lat 90. w kampanii GAP

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 9Nowe gwiazdy marki GAP

Obraz
© Materiał prasowy

Tę modę znasz doskonale z plakatów reklamowych lat 90. W kultowych dżinsowych ubraniach pozowały wówczas takie gwiazdy jak Demi Moore, Jerry Hall czy Steven Tyler. Zobaczcie, w jaki sposób marka GAP przypomniała o swojej historii.

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Naomi Campbell

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Chelsea Tyler, córka Stevena Tylera

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Evan Ross, syn Diany Ross

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Coco Gordon, córka Kim Gordon

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9DJ TJ Mizell, syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Rumer Willis, córka Demi Moore

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Lizzy Jagger, córka Jerry Hall

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

/ 9Naomi Campbell

Obraz
© Materiał prasowy

Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.

Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.

Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.

Zobaczcie efekty sesji!

Wybrane dla Ciebie
Polacy kochali to imię. W tym roku wybrano je tylko dwa razy
Polacy kochali to imię. W tym roku wybrano je tylko dwa razy
Na koniec wieczoru wskoczyła w spodnie. Kasia Cichopek zaszalała na swoim ślubie
Na koniec wieczoru wskoczyła w spodnie. Kasia Cichopek zaszalała na swoim ślubie
Miała 13 lat, gdy zamieszkała u zakonnic. Marieta Żukowska mówi, co przeżyła
Miała 13 lat, gdy zamieszkała u zakonnic. Marieta Żukowska mówi, co przeżyła
Wendzikowska została porzucona chwilę po porodzie. "Dotknął mojej największej rany"
Wendzikowska została porzucona chwilę po porodzie. "Dotknął mojej największej rany"
O nałogu nie mówił głośno. Przyjaciel ujawnił, jak funkcjonował
O nałogu nie mówił głośno. Przyjaciel ujawnił, jak funkcjonował
Byli małżeństwem 30 lat. Pod koniec już tylko na papierze
Byli małżeństwem 30 lat. Pod koniec już tylko na papierze
Stylistka oceniła suknie ślubne Cichopek. Która lepsza?
Stylistka oceniła suknie ślubne Cichopek. Która lepsza?
Rozeszły się po Polsce. Reaguj, gdy zauważysz w swoim ogrodzie
Rozeszły się po Polsce. Reaguj, gdy zauważysz w swoim ogrodzie
Bolało ją całe ciało. Prezenterka w końcu usłyszała diagnozę
Bolało ją całe ciało. Prezenterka w końcu usłyszała diagnozę
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Usmaż "po francusku". Kto spróbuje, ten zapomina o zwykłej jajecznicy
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Nie dotykaj, gdy widzisz w łazience. Chirurg tłumaczy, co to jest
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze
Hit na suche pięty. W aptece kosztuje grosze