Tę modę znasz doskonale z plakatów reklamowych lat 90. W kultowych dżinsowych ubraniach pozowały wówczas takie gwiazdy jak Demi Moore, Jerry Hall czy Steven Tyler. Zobaczcie, w jaki sposób marka GAP przypomniała o swojej historii.
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Naomi Campbell
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Chelsea Tyler, córka Stevena Tylera
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Evan Ross, syn Diany Ross
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Coco Gordon, córka Kim Gordon
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
DJ TJ Mizell, syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Rumer Willis, córka Demi Moore
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Lizzy Jagger, córka Jerry Hall
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!
Naomi Campbell
Dżinsowe ubrania kultowej już marki GAP to produkty, które kojarzy każdy entuzjasta mody z lat 90. Biorąc pod uwagę, że styl tej dekady od kilku sezonów nieprzerwanie triumfuje wśród najpopularniejszych trendów, znana amerykańska firma postanowiła w ciekawy sposób nawiązać do swojej bogatej historii.
Do nowej kampanii GAP zaproszono dzieci gwiazd, znanych z sesji wizerunkowych marki z lat 90. W ich gronie pojawili się: Rumer Willis (córka Demi Moore), Lizzy Jagger (córka Jerry Hall), Coco Gordon (córka Kim Gordon), Evan Ross (syn Diany Ross), DJ TJ Mizell (syn Jam Master Jaya z Run- D.M.C.) oraz Chelsea Tyler (córka Stevena Tylera z Aerosmith). Młodym modelom towarzyszyła królowa wybiegów tamtej dekady – Naomi Campbell.
Cala kampania skupia się oczywiście na klasykach, które znamy z kolekcji marki GAP. Wśród ubrań nie zabrakło kultowych bluz z kapturem z logo marki, klasycznych dżinsowych kurtek, trapezowym mini spódniczek oraz dżinsowych szortów i spodni z wysokim stanem. Denimowa moda w stylu GAP to oczywiście kwintesencja lat 90.
Zobaczcie efekty sesji!