Przyszła na manicure z taką kartką. Nagranie niesie się po sieci
Choć wizyta w salonie stylizacji paznokci dla wielu osób bywa spontaniczna, są i tacy klienci, którzy podchodzą do sprawy z pełnym profesjonalizmem. Jedną z takich osób jest pani Wiesia, bohaterka krótkiego filmiku opublikowanego przez studio stylizacji paznokci. Wideo z jej wizyty w salonie już stało się viralem. Wszystko przez przyniesioną przez nią kartkę.
Na nagraniu, które zdobywa popularność w mediach społecznościowych, widzimy starszą panią, która pojawia się w salonie z dokładnie przygotowaną kartką. Na niej narysowana jest jej dłoń, a na każdym z paznokci rozrysowany wzór – kształt, kolor, zdobienia. Każdy szczegół precyzyjnie opisany.
"Jak powinnaś przychodzić przygotowana na wizytę? Właśnie tak, jak Pani Wiesia" – czytamy w opisie pod postem, który pojawiła się na Instagramie i TikToku.
Klientka pewna swojej wizji wręcza stylistce kartkę i opisuje, jak ma wyglądać stylizacja każdego z jej paznokci. - Dobra, już wie? Wcale nie takie trudne! - mówi po tym, jak kończy tłumaczyć swoją wizję. Słowa wypowiedziane z humorem, ale z wyraźnym tonem pewności siebie, stały się punktem zapalnym wśród komentujących.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zniszczone po hybrydzie paznokcie? Pomoże domowa odżywka
Internet reaguje na wideo z panią Wiesią
Pod filmem pojawiły się setki komentarzy. Wielu internautów było zachwyconych przygotowaniem pani Wiesi.
"No i to jest poważny klient, a nie jak ja… Co robimy? Nie wiem...Tylko brać przykład z pani Wiesi!", "Dokładna konstrukcja, stelaż, wzór, opis i heja! A nie jakieś screeny i wymysły, haha" - można przeczytać pod filmikiem.
Inni docenili poczucie humoru starszej pani. "Wcale nie trudne – muszę zapamiętać. Zwrot w 3 osobie 'już wie' też piękny" – ironizował jeden z użytkowników Instagrama.
Zobacz także: Nie malują paznokci u stóp. Największe gwiazdy lansują trend "naked nails" na lato 2025
Granice komunikacji w relacji klient-usługodawca
Choć wielu komentujących doceniło dokładność pani Wiesi, pojawiły się również pytania o granice komunikacji w relacji klient–usługodawca. Czy precyzyjne wskazówki to oznaka szacunku dla pracy stylistki, czy wręcz przeciwnie – próba narzucenia swojej woli w mało przyjemny sposób?
Przygotowanie klienta przed wizytą to duży plus, zwłaszcza gdy ma on konkretną wizję. Z drugiej strony jednak liczy się forma przekazu. Ton i sposób komunikacji mogą zdecydować o tym, czy relacja będzie partnerska, czy nacechowana napięciem. Nie ma jednak wątpliwości, że filmik z panią Wiesią stał się już viralem, na TikToku obejrzało go ponad 3 mln osób, z kolei na Instagramie zyskał ponad 21 tys. polubień i ponad 600 komentarzy.
Zapraszamy na grupę FB - #Samodbałość. To tu będziemy informować na bieżąco o wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!