FitnessW sam raz dla mężczyzn

W sam raz dla mężczyzn

W sam raz dla mężczyzn

19.03.2006 20:41, aktual.: 29.05.2010 14:56

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dieta ta przynosi szybkie efekty, pozwala pozbyć się tkanki tłuszczowej z brzucha, często deformującą męską figurę. Oczywiście, panie mogą również zastosować tę dietę, tyle że dla osiągnięcia pożądanego efektu powinny zmniejszyć porcje zjadanego mięsa.

Dieta ta przynosi szybkie efekty, pozwala pozbyć się tkanki tłuszczowej z brzucha, często deformującą męską figurę. Oczywiście, panie mogą również zastosować tę dietę, tyle że dla osiągnięcia pożądanego efektu powinny zmniejszyć porcje zjadanego mięsa.

Dzień 1

1. Śniadanie: surówka owocowa - wszystkie owoce dozwolone oprócz bardzo kwaśnych (np. cytryny), osłodzona miodem
2. Obiad: 200 g polędwicy wołowej, upieczonej na różnie bez tłuszczu z uduszoną marchewką i 1 dużym ziemniakiem ugotowanym w łupinie
3. Kolacja: kromka razowego chleba z margaryną, zielona sałata w dowolnej ilości z dodatkiem pomidorów i cebuli polana oliwą i octem winnym

Dzień 2
4. Śniadanie: szklanka soku pomarańczowego, jajko na miękko, kromka chleba razowego, posmarowanego margaryną
5. Obiad: Surówka z ogórka, sałaty, papryki czerwonej i cebuli przyprawiona do smaku szczyptą soli, octem winnym i oliwą
6. Kolacja: 200 g ugotowanych szparagów, kalafiora lub brokuł polanych łyżeczką roztopionego masła. Do tego kromka razowego chleba

Dzień 3
7. Śniadanie: 100 g płatków owsianych z mlekiem, łyżeczka miodu
8. Obiad: 150 g makaronu z mąki razowej, duży pomidor, ząbek czosnku, 2 łyżki oleju, 50 g twardego żółtego sera, pietruszka. Makaron ugotuj, pomidora podsmaż na oliwie i przypraw rozgniecionym czosnkiem, solą i drobno posiekaną zieloną pietruszką. Tym sosem polej odcedzony makaron i posyp odrobiną startego żółtego sera
9. Kolacja: 200 g ugotowanych szparagów (kalafiora, brokuł, ewentualnie kalarepy) przyprawionych oliwą i octem winnym, do tego kromka razowego chleba

Dzień 4
10. Śniadanie: 2 kromki razowego chleba, 2 łyżeczki margaryny, pół zielonego ogórka, Obiad: duży zielony ogórek, 150 g chudego twarogu, sól. Ogórek obrać, przepołowić, wydrążyć. Masę ogórkową wymieszać z twarogiem, posolić. Obie połówki ogórka wypełnić masą i na 2O minut wstawić do piekarnika. Piec w temp. 200 stopni. Na deser - banan Kolacja: 2 kromki razowego chleba, 2 łyżeczki margaryny, 200 g duszonej lub pieczonej chudej wołowiny lub cielęciny

Dzień 5
11. Śniadanie: chudy jogurt ze 100 g truskawek, ewentualnie pół łyżeczki miodu
12. Obiad: 100 g ryżu, ćwierć litra mleka, jabłko, 30 g rodzynek, cynamon, cukier waniliowy, miód. Ryż z obranym jabłkiem i rodzynkami ugotować na mleku z odrobiną wody.Przyprawić do smaku cynamonem, miodem i cukrem waniliowym ,li>Kolacja: ćwiartka kurczaka upieczonego na rożnie bez tłuszczu i skóry. Do tego sałata, przyprawiona sokiem z cytryny lub octem winnym

Uwaga!
Szparagi to idealny składnik diet odchudzających. Gotuje się je ok. 10 minut związane w pęczek z odrobiną soli i cukru.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także