Wybieraj świadomie
W maju beGLOSSY stawia na szerzenie idei tzw. smart shopping’u. Chodzi o bycie świadomym konsumentem, który nie podejmuje decyzji zakupowych pod wpływem emocji, ale dokładnie zapoznaje się z produktem, który zamierza nabyć. Smart shopping to jedna z głównych idei, dla jakich powstało beGLOSSY, które co miesiąc wypuszcza na rynek różowe pudełko z co najmniej 5 miniaturami produktów do wygodnego testowania w domu
W maju beGLOSSY stawia na szerzenie idei tzw. smart shopping’u. Chodzi o bycie świadomym konsumentem, który nie podejmuje decyzji zakupowych pod wpływem emocji, ale dokładnie zapoznaje się z produktem, który zamierza nabyć. Smart shopping to jedna z głównych idei, dla jakich powstało beGLOSSY, które co miesiąc wypuszcza na rynek różowe pudełko z co najmniej 5 miniaturami produktów do wygodnego testowania w domu.
Zakupy pod wpływem chwili to Twoja domena? Często wracasz do domu i zastanawiasz się po co Ci właściwie ten, czy tamten produkt? A może nie lubisz kupować bez wcześniejszego testowania? Jeśli na chociaż jedno z tych pytań odpowiedziałaś TAK, to znaczy, że subskrypcja beGLOSSY jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem!
Dzięki beGLOSSY będziesz mogła przetestować produkty niszowe oraz nowości na rynku, bez wychodzenia z domu. Miniatury, a nawet umieszczane niekiedy w pudełku pełnowymiarowe produkty, pozwolą Ci zapoznać się z marką i przetestować kosmetyk na tyle, aby potem na spokojnie zdecydować, czy jest on dla Ciebie odpowiedni. Już nie musisz martwić się pieniędzmi wyrzuconymi w błoto, bo koszt pudełka to tylko 49 zł miesięcznie! Dzięki beGLOSSY nie będziesz już musiała dopraszać się w perfumeriach o próbki.
Idea testowania łączy się również z ideą świadomego piękna. beGLOSSY chce przekonać swoje klientki do zagłębiania się w produkty kosmetyczne. Pragnie uświadomić konsumentki, że nie zawsze to, co jest dobre dla większości, musi być dobre dla wszystkich. Testowanie to jedna z możliwości przekonania się czy dla Ciebie coś jest odpowiednie, czy nie. Jednak dla osób ze szczególnie wrażliwą skórą może to się okazać zgubne. Dlatego beGLOSSY zachęca do czytania składów produktów – nie tylko kosmetycznych, ale również spożywczych. Powinnaś być świadoma, które ze składników są dla Ciebie odpowiednie, a które przynoszą tylko szkody.
W fachowej terminologii skład produktu podany na opakowaniu to INCI (International Nomenclature of Cosmetic Ingridients). Jest to system mający na celu ujednolicenie nazewnictwa składników kosmetyków i według prawa Unii Europejskiej, każdy produkt kosmetyczny musi posiadać opis składników. W systemie tym umieszcza się angielskie nazwy związków chemicznych oraz łacińskie nazwy roślin. Nazwy składników użytych w danym produkcie umieszcza się w kolejności tak, aby na początku znajdowały się substancje użyte w największej ilości, a na końcu w najmniejszej.
beGLOSSY co miesiąc umieszcza na stronie internetowej spis wszystkich produktów, które weszły w skład danego pudełka. Dodatkowo można tam znaleźć informacje o sposobie użycia produktu oraz o składzie. Często umieszczane są tam również informacje, gdzie można nabyć dany produkt. Wszystko to znaleźć można pod adresem: www.beglossy.pl
Możesz przetestować kosmetyki z dwóch najnowszych boxów beGLOSSY- edycji regularnej i edycji specjalnej. W regularnym pudełku znajdziemy tym razem: Pearl Bright Essential Mask Sheet marki IT’S SKIN, żel pod prysznic Play It Sexy marki PLAYBOY, przeciwzmarszczkowy płyn micelarny marki YOSKINE, puder w kulkach Powder Pearls marki CASHMERE, nabłyszczający lakier do stylizacji włosów Sparkling marki GOT2BE oraz jeden z dwóch prezentów: olejek SP LuxeOil marki SP WELLA lub C-VitLiposomal Serum marki SESDERMA.