ModaZign - buty, torebki, sklepy

Zign - buty, torebki, sklepy

Zign - buty, torebki, sklepy
Źródło zdjęć: © Instagram.com | Zign

Zign jest marką obuwniczą z Berlina, powstałą w 2010 r. Celem tej firmy jest stworzenie niedrogich wysokiej jakości butów w wielkomiejskim stylu. Zign używa naturalnej skóry oraz innych materiałów najwyższej jakości. Inspiruje się sztuką współczesną i miejskim designem.

Zign - najważniejsze informacje

Powstały w Berlinie Zign jest marką, slynącą głównie z butów i torebek. Styl proponowany przez firmę charakteryzuje się nowoczesnością z pewną nonszalancją. Fasony są przeważnie minimalistyczne. Produkty są kierowane do kobiet i mężczyzn. Zakupy można zrobić tylko przez internet.

Zign - buty

Firma korzysta z naturalnej skóry, tworząc buty wysokiej jakości. Mają podkreślać pewność siebie i bezkompromisowość. Obuwie ma być najważniejszym elementem stylizacji, nadając jej charakter. W ofercie pojawiają się m.in.:

  • szpilki;
  • botki;
  • sandały;
  • pantofle.

Zign - torebki i akcesoria

W ofercie marki Zign oprócz butów znajdziemy akcesoria takie jak torebki czy plecaki. Ich krój wpasowuje się w minimalistyczny styl kojarzyony z firmą. Naturalna skóra znów przeważa wśród wykorzystywanych materiałów.

Zign - sklepy

Zign nie posiada sklepów stacjonarnych. Zakupy można zrobić przez internet, korzystając z takich witryn jak:

  • Zign;
  • Zalando;
  • Intomoda.

Zign w sieci

Zign promuje swoje produkty przez fanpage na Facebooku (ponad 111 tys. polubień) oraz Instagramie (ponad 12 tys. obserwujących). Marka Zign dba o jakość swoich kampanii, gdzie produkty są częścią ciekawych kompozycji, wyglądając jak dzieła sztuki. Firma prowadzi również kanał na YouTube, gdzie publikuje filmy z sesji zdjęciowych. Ta forma przekazu nie jest już tak popularna.

Marka promuje się również w magazynie FEAST Œ X ZIGN, gdzie publikowane są zdjęcia z kampanii marki. Firma zaprasza do współpracy ciekawych fotografów, tworząc historie z obrazkami, gdzie głównymi bohaterami są produkty Zign.

1 / 8

Buty z kolekcji wiosna/lato 2017

Obraz
© zign.com

Buty z kolekcji Zign STUDIO wiosna/lato 2017 występują w kolorach białym i czarnym. W kampanii reklamowej porównano je do gry cieni podczas tańca.

2 / 8

Buty z kolekcji wiosna/lato 2017

Obraz
© zign.com

W ofercie znajdują się buty dla nowoczesnych mężczyzn. Często wykonane z naturalnej skóry cechują się dużym komfortem.

3 / 8

Buty marki Zign

Obraz
© Instagram.com

Firma promuje swoje produkty przez Instagrama. Ciekawe kompozycyjnie zdjęcia są obswerwowane przez ponad 12 tysięcy osób.

4 / 8

Torebka marki Zign

Obraz
© Instagram.com | Zign

Marka prowadzi również stronę na Faceboku. Tam zdobyła ponad 111 tysięcy fanów.

5 / 8

Buty marki Zign

Obraz
© Instagram.com | Zign

Marka obecna jest na YouTube, gdzie ma swój kanał. Nie jest on tak popularny jak strona na Facebooku czy Instagramie, ale można tam podejrzeć nowe kolekcje.

6 / 8

Buty marki Zign

Obraz
© Instagram.com | Zign

Na Instagramie marki można znaleźc wiele ciekawych kompozycyjnie zdjęć. Mogą one stanowić inspirację do codziennych stylizacji.

7 / 8

Torebka marki Zign

Obraz
© Instagram.com | Zign

Ważną częścią stylizacji są torebki. W wykonaniu marki Zign charakteryzują się prostotą i wysoką jakością materiałów.

8 / 8

Buty marki Zign

Obraz
© Instagram.com | Zign

Stronę na Instagramie warto podglądać również ze względu na ciekawe kompozycje. To zachęta, by bawić się życiem (najlepiej z butami Zign na nogach i torebką marki na ramieniu).

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (873 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.