Zuo Corp wiosna/ lato 2012

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Obraz

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

Wybrane dla Ciebie

Naukowcy wyjaśniają fenomen. To jasny sygnał ze strony organizmu
Naukowcy wyjaśniają fenomen. To jasny sygnał ze strony organizmu
Przeszła ciężką operację. Diagnoza była przerażająca
Przeszła ciężką operację. Diagnoza była przerażająca
Jej mąż romansował z wieloma. "Jego córka spłodzona z inną kobietą"
Jej mąż romansował z wieloma. "Jego córka spłodzona z inną kobietą"
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Kończy 50 lat. To z nim ma dwoje dzieci
Został ojcem w wieku 55 lat. Zdradził imię syna
Został ojcem w wieku 55 lat. Zdradził imię syna
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Dodali klauzulę "kokainową". Wyszła na jaw po rozstaniu
Masz tuje na działce ROD? Musisz o tym wiedzieć
Masz tuje na działce ROD? Musisz o tym wiedzieć
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
84-letnia matka z młodszym partnerem. Tak bawiła się na weselu córki
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Miała tylko 13 lat. Jej występ w teledysku rozpętał aferę
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Przyłapała pasażerów. "Prosimy, aby nie robić tego, co na zdjęciu"
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Wykonaj ten zabieg w październiku. Wiosną trawnik pięknie się zazieleni
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"
Kończy 61 lat. Tak wygląda dziś "najpiękniejsza kobieta świata"