ModaZuo Corp wiosna/ lato 2012

Zuo Corp wiosna/ lato 2012

Zuo Corp wiosna/ lato 2012

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

1 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

2 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

3 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

4 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

5 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

6 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

7 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

8 / 8

Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)