Zuo Corp wiosna/ lato 2012

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Obraz

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

Wybrane dla Ciebie
Ma 82 lata. "Śmierć mnie nie przeraża"
Ma 82 lata. "Śmierć mnie nie przeraża"
Pamiętaj o tym w październiku. Wiosną sąsiedzi pozazdroszczą
Pamiętaj o tym w październiku. Wiosną sąsiedzi pozazdroszczą
Czterdziestka nie jest końcem, tylko początkiem. Teraz one decydują
Czterdziestka nie jest końcem, tylko początkiem. Teraz one decydują
Najgorsze kwiaty na cmentarz. Stracisz tylko pieniądze
Najgorsze kwiaty na cmentarz. Stracisz tylko pieniądze
Mówi, co ma w plecaku ewakuacyjnym. "Trochę czasu nam zabrało"
Mówi, co ma w plecaku ewakuacyjnym. "Trochę czasu nam zabrało"
Wsmaruj w kran. Po 5 minutach kamień odpadnie całymi płatami
Wsmaruj w kran. Po 5 minutach kamień odpadnie całymi płatami
Ewa Szykulska o stracie męża. "To była ostatnia rozmowa"
Ewa Szykulska o stracie męża. "To była ostatnia rozmowa"
Jacek Sasin zrzucił 50 kg. Nie ukrywa, jak tego dokonał
Jacek Sasin zrzucił 50 kg. Nie ukrywa, jak tego dokonał
Wrzuć do doniczki. Tylko wtedy storczyk obsypie się kwiatami
Wrzuć do doniczki. Tylko wtedy storczyk obsypie się kwiatami
Lansuje trend "no pants". Nie każdy odważyłby się na taki look
Lansuje trend "no pants". Nie każdy odważyłby się na taki look
Dziennikarka apeluje do fanów. Badajcie się, nie poddawajcie
Dziennikarka apeluje do fanów. Badajcie się, nie poddawajcie
Wyciekło ich zaproszenie na ślub. Mają do gości jedną prośbę
Wyciekło ich zaproszenie na ślub. Mają do gości jedną prośbę