Zuo Corp wiosna/ lato 2012

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Obraz

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

/ 9Zuo Corp na Fashion Week Poland

Obraz
© Fashion Week Poland

Zuo Corp to marka odzieżowa stworzona przez Dagmarę Rosę, Bartka Michalca oraz Łukasza Laskowskiego w 2010 r. Jej celem jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie. Kolekcje odszywają w Polsce, z włoskich oraz niemieckich tkanin. Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy. W ofercie znajdziemy odzież męską, damską, dodatki oraz linię sportową w całości unisex.

Inspiracją kolekcji na sezon wiosna-lato 2012 jest bardzo wyraźny styl kobiet sukcesu lat 80. i 90. XX wieku, przetworzony na język projektantów Zuo Corp. Kolekcją projektanci chcą zwrócić uwagę na postępującą pauperyzację luksusu, wymuszoną przez sytuację geopolityczną na świecie oraz dążenie społeczeństwa do bogactwa obserwowanego przez pryzmat oper mydlanych i popkultury.

Projektanci kontynuują zasadę prostej formy oraz bardzo kobiecego i seksownego stylu zaprezentowaną podczas majowej edycji Fashion Week Poland. Do stworzenia kolekcji użyto jedwabi, wełen, lekkich dzianin oraz bawełny.

Wybrane dla Ciebie
"Shrekowanie" to nowy trend w randkowaniu. Oto na czym polega
"Shrekowanie" to nowy trend w randkowaniu. Oto na czym polega
Ma dom w Chorwacji. Mieszkańcy półwyspu zrobili dla niego "ołtarzyk"
Ma dom w Chorwacji. Mieszkańcy półwyspu zrobili dla niego "ołtarzyk"
W takim stroju spotkała się z dyplomatami. Strzał w dziesiątkę
W takim stroju spotkała się z dyplomatami. Strzał w dziesiątkę
Choruje na depresję. Mówi, jak wygląda jej życie
Choruje na depresję. Mówi, jak wygląda jej życie
Pracował w Biedronce. Mówi, co się tam dzieje przed świętami
Pracował w Biedronce. Mówi, co się tam dzieje przed świętami
Pozwała Krzysztofa Stanowskiego i Kanał Sportowy. Sąd wydał właśnie wyrok
Pozwała Krzysztofa Stanowskiego i Kanał Sportowy. Sąd wydał właśnie wyrok
"Jak wizyta u specjalisty". Nie podoba jej się kolęda "po nowemu"
"Jak wizyta u specjalisty". Nie podoba jej się kolęda "po nowemu"
Ile zarabia Jaruś z "Chłopaków do wzięcia"? Padła konkretna kwota
Ile zarabia Jaruś z "Chłopaków do wzięcia"? Padła konkretna kwota
Nie mogła na siebie patrzeć. "Uważałam, że jestem gruba i brzydka"
Nie mogła na siebie patrzeć. "Uważałam, że jestem gruba i brzydka"
Bierzesz Ozempic? Lekarka odradza spożywanie tych potraw
Bierzesz Ozempic? Lekarka odradza spożywanie tych potraw
Fryzura "soft power" powraca do trendów. Inspiracją ikona stylu
Fryzura "soft power" powraca do trendów. Inspiracją ikona stylu
Za chwilę skończy 75 lat. "Jestem bardzo aktywna seksualnie"
Za chwilę skończy 75 lat. "Jestem bardzo aktywna seksualnie"