ModaDKNY jesień/zima 2009

DKNY jesień/zima 2009

DKNY jesień/zima 2009

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

1 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

2 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

3 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

4 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

5 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

6 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

7 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

8 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

9 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

10 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

11 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

12 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

13 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

14 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

15 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

16 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

17 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

18 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

19 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

20 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

21 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

22 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

23 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

24 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

25 / 25

DKNY

Obraz
© East News

DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.

W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.

Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.

Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.

Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.

Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (9)