Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.
DKNY
DKNY to Donna Karan New York, amerykańska firma powstała w roku 1989. Donna Karan, tak jak Michael Kors, to bardzo Nowojorska projektantka.
W 1999 DKNY otworzyła swój pierwszy sklep na Madison Avenue i 60th ulicy w Nowym Jorku. W 2001 roku sprzedała swoją firmę modowemu konglomeratowi Louis Vuitton Moet Hennessy. W tym roku pokaz Spring 2009 DKNY był nietypowy z kilku względów.
Po pierwsze, DKNY obchodziła swoje 20-lecie pracy, więc cały pokaz był misternie przygotowany.
Po drugie, doszło do dosyć niespodziewanego incydentu – aktywiści z organizacji broniącej praw zwierząt, PETA, wkroczyli na wybieg ze sztandarem: „Donna: Dump Fur”.
Propozycja DKNY na sezon jesienno zimowy, utrzymana jest w najpopularniejszych trendach tego sezonu, czyli dominuje elegancja i kobiecość. Idealne połączenie intensywnej czerwieni z szarościami i klasyczną czernią jest cechą charakterystyczną najnowszej kolekcji.
Klasyczne kostiumy i proste sukienki doskonale podkreślają kobiece kształty. Kraciaste desenie utrzymują się już kolejny sezon.