Mohito – kolekcje i ubrania
Pod nazwą Mohito produkowana i sprzedawana jest odzież dla kobiet pomiędzy 25. a 35. rokiem życia (od niedawna również dla dziewczynek). Firma stawia zarówno na ubrania o casualowym, jak i bardziej formalnym wyglądzie.
Mohito – najważniejsze informacje
Marka Mohito jest własnością polskiej spółki akcyjnej LPP, która skupia też inne znane firmy odzieżowe, takie jak Cropp, Reserved, Sinsay oraz House. Choć centrala LPP mieści się w Gdańsku, projekty najnowszych modeli Mohito powstają w Krakowie. Przedsiębiorstwo Mohito weszło w skład LPP w 2009 r. Wcześniej, od momentu powstania w 2008 r., należało do spółki Artman (podobnie jak House), która następnie połączyła się z LPP.
Nazwa "Mohito" jest odniesieniem do mojito, czyli popularnego drinka, i jest ona metaforą ubrań produkowanych przez tę firmę – różnorodnych, świeżych i pomysłowych.
W 2016 r. Mohito przestało produkować odzież z naturalnych futer w ramach akcji Fur Free Retailer. Firma ogłosiła, że wcześniej wykonane futrzane produkty zostaną przekazane ośrodkom wspierającym kobiety znajdujące się w trudnej życiowej sytuacji. Do uszycia ubrań z jesienno-zimowej kolekcji Mohito na 2016 r. wykorzystane zostały już tylko materiały syntetyczne.
Obecnie w Europie Środkowej sklepy Mohito działają już w ponad 50 lokalizacjach. Nie licząc Polski, zakupy w stacjonarnych punktach Mohito można zrobić choćby w Austrii.
Mohito jest stale rozwijającym się brandem, który stawia na zwiększenie produkcji. W latach 2014-2016 firma uszyła 4 miliony egzemplarzy ubrań, a na 2018 r. planowane jest wyprodukowanie aż 10 milionów sztuk odzieży!
Mohito – charakterystyka ubrań
Mohito produkuje odzież odpowiadającą najnowszym trendom w światowej modzie, którą sprzedaje po niewygórowanych cenach. Ubrania Mohito nadają się na każdą okazję; w asortymencie firmy znajdują się zarówno mniej formalne stroje na co dzień, jak i bardziej eleganckie modele. Do produkcji odzieży Mohito często wykorzystuje miękkie tkaniny zapewniające komfort.
Mohito – kolekcje
Mohito wypuszcza trzy podstawowe kolekcje, do których zaliczają się:
- Mohito Little Princess;
- Mohito Simple Office;
- Mohito Gold Label.
Simple Office to linia odzieżowa idealna do biura, bo utrzymana w formalnym, choć mimo wszystko odważnym stylu. Tę kolekcję od Mohito tworzą m.in. eleganckie sukienki, swetry, bluzki i marynarki.
Nieco mniej oficjalne, choć również eleganckie, są ubrania z serii Gold Label. Panie znajdą w niej przede wszystkim sukienki Mohito, ale też np. spódnice.
Chyba najciekawsza jest jednak kolekcja My Little Princess, adresowana do mam oraz ich córek. Jest to zresztą pierwsza linia odzieżowa od Mohito, która uwzględnia nie tylko potrzeby kobiet, ale również dziewczynek. Z tego względu ubrania Mohito My Little Princess mają najbardziej casualowy wygląd, a modele dla dzieci są zbliżone stylistycznie do tych, które zostały uszyte dla dorosłych kobiet.
Ponadto Mohito wypuszcza jeszcze kolekcje okolicznościowe, do których należy chociażby Little Princess Christmas Time, wyprodukowana z myślą o świętach Bożego Narodzenia.
Nowością w portfolio Mohito są autorskie serie odzieży, takie jak Exclusive Collection. Jest ona promowana przy wsparciu słynnej modelki Anji Rubik.
Mohito – torebki
Mohito produkuje nie tylko odzież, lecz również galanterię. Firma może pochwalić się zwłaszcza szeroką ofertą torebek o różnej wielkości, krojach i kolorach.
Mohito – buty
Panie mogą kupić w sklepach Mohito rozmaite rodzaje obuwia. Do wyboru są m.in. botki, kozaki, szpilki, a także bardziej sportowe modele butów.
Mohito – promocja
Do reklamowania swoich kolekcji Mohito wykorzystuje wizerunek gwiazd, z którymi współpracuje. Jedną z nich jest Anja Rubik, która pozowała w ubraniach z serii Mohito Exclusive Collection.
Mohito – sesje zdjęciowe
Marka Mohito stara się prezentować nowe modele ubrań w jak najbardziej efektownej scenerii. Przykładowo odzież z jesienno-zimowej serii na 2017 r. promuje sesja zdjęciowa, która odbyła się w Paryżu.